Przetargi.pl
Utrzymanie dróg gminnych na terenie gminy Piecki w sezonie zimowym 2017/2018 z podziałem na 8 części

Gmina Piecki ogłasza przetarg

  • Adres: 11710 Piecki, ul. Zwycięstwa
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 897 422 029 , fax. 897 422 065
  • Data zamieszczenia: 2017-11-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Piecki
    ul. Zwycięstwa 34
    11710 Piecki, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 897 422 029, fax. 897 422 065
    REGON: 51074275800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.piecki.com.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utrzymanie dróg gminnych na terenie gminy Piecki w sezonie zimowym 2017/2018 z podziałem na 8 części
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi utrzymywania dróg gminnych na terenie gminy Piecki w sezonie zimowym 2017/2018, mające na celu zmniejszenie lub ograniczenie zakłóceń ruchu drogowego, wywołanych takimi czynnikami atmosferycznymi jak opady śniegu oraz śliskość zimowa. Realizacja przedmiotu zamówienia będzie odbywać się poprzez utrzymywanie przejezdności wszystkich dróg, a także zmniejszanie śliskości wyznaczonych dróg, poprzez posypywanie materiałami uszorstniającymi. Szczegółowy wykaz dróg objętych przedmiotem zamówienia w każdej z części, zawiera załącznik nr 2 do SIWZ. Każdą z części zamówienia należy traktować jako osobne zamówienia publiczne, na które, Wykonawca może złożyć ofertę na jedną, kilka wybranych lub wszystkie części zamówienia. Realizacja przedmiotu zamówienia we wszystkich częściach zamówienia obejmie utrzymywanie przejezdności wyznaczonych dróg, poprzez odśnieżanie sprzętem własnym. Do odśnieżania dróg, w zależności od grubości zalegającego śniegu należy używać ciągnika, w tym: pług lemieszowy lub odśnieżarka wirnikowa lub inny sprzęt równoważny, a także w zależności od potrzeb spychacz lub ładowarka lub równiarka (różnego typu z zamontowanym pługiem czołowym jednostronnym bądź dwustronnym) itp. Realizacja przedmiotu zamówienia w części I i II obejmuje koszt zakupu, transportu, magazynowania oraz wysypywania materiału uszorstniającego, tj. mieszanka piaskowo-solna 10%, Do usuwania śliskości na drogach należy zastosować sprzęt następującego rodzaju: solarka lub piaskarka lub pługo-piaskarka, itp. Wymagana minimalna liczba jednostek sprzętowych oraz ich rodzaj dla poszczególnych części zamówienia zostały określone w ust. 5.2 pkt 3 SIWZ. Zamawiający wymaga, aby przy realizacji przedmiotu zamówienia, Wykonawca (Podwykonawca) zatrudniał, na podstawie umowy o pracę - osoby wykonujące czynności w zakresie obsługi sprzętu do odśnieżania dróg oraz osoby wykonujące prace fizyczne, jeżeli podejmowanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. Kodeks pracy (t.j.: Dz. U. z 2016r., poz. 1666).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90620000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: - Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający uzna warunek za spełniony poprzez złożenie aktualnego na dzień składania ofert oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz oferty - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ (jedna oferta do jednej części zamówienia) 2) Formularz cenowy- wg wzorów, stanowiących załączniki od nr 1.1 do nr 1.8 do SIWZ (jeden formularz cenowy do każdej złożonej oferty) 3) Aktualne na dzień składania ofert oświadczenia, zawierające informacje, stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Treść i zakres wymaganych oświadczenia Zamawiający przekazuje na: - załączniku nr 3a do SIWZ- dot. spełniania warunków udziału w postępowaniu - załączniku nr 3b do SIWZ- dot. przesłanek wykluczenia z postępowania. (powyższe oświadczenia należy złożyć odrębnie do każdej złożonej oferty) Ponadto Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza informację o tych podmiotach w oświadczeniu. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców- oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o to zamówienie. Dokument ten potwierdza spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie , w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 4) Wykaz posiadanych bądź pozostających do dyspozycji, technicznie sprawnych jednostek sprzętowych, gwarantujących efektywne wykonywanie przedmiotu zamówienia, w celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu, określonego w ust. 5.2 pkt 3 SIWZ. Rodzaj wykazanego sprzętu należy podać z taką szczegółowością, która umożliwi Zamawiającemu sprawdzenie spełniania warunku określonego w ust. 5.2 pkt 3 SIWZ. - Wykaz należy sporządzić wg wzoru, stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ. (do każdej złożonej oferty należy dołączyć odrębny wykaz, zawierający inne jednostki sprzętowe dla każdej części zamówienia) 5) Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. a) w przypadku podpisywania oferty przez osoby nie wymienione w odpisie z właściwego rejestru – pełnomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy. b) w przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie,do reprezentowania w postępowaniu ( zgodnie z art.23 ustawy Pzp)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach