Przetargi.pl
Utrzymanie czystości w ciągach dróg wojewódzkich na obszarze działania: ZADANIE NR 1: tereny zamiejskie Rejon Dróg Wojewódzkich Zielona Góra ZADANIE NR 2: w m. Gubin ZADANIE NR 3: m. Kożuchów ZADANIE NR 4: m. Lubsko ZADANIE NR 5: m. Nowa Sól ZADANIE NR 6: m. Żagań ZADANIE NR 7: m. Iłowa ZADANIE NR 8: teren zamiejski - droga woj. nr 289 odc. granica państwa - Zasieki w km 0+000÷4+508 i odc. Jeziory Wysokie - Brody w km 12+094÷13+802 wraz z wykaszaniem traw z poboczy

Województwo Lubuskie - Zarząd Dróg Wojewódzkich w Zielonej Górze ogłasza przetarg

  • Adres: 65-042 Zielona Góra, Al. Niepodległości 32
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 068 3280300 , fax. 068 3280332
  • Data zamieszczenia: 2015-03-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Województwo Lubuskie - Zarząd Dróg Wojewódzkich w Zielonej Górze
    Al. Niepodległości 32 32
    65-042 Zielona Góra, woj. lubuskie
    tel. 068 3280300, fax. 068 3280332
    REGON: 00609282000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.zgora.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utrzymanie czystości w ciągach dróg wojewódzkich na obszarze działania: ZADANIE NR 1: tereny zamiejskie Rejon Dróg Wojewódzkich Zielona Góra ZADANIE NR 2: w m. Gubin ZADANIE NR 3: m. Kożuchów ZADANIE NR 4: m. Lubsko ZADANIE NR 5: m. Nowa Sól ZADANIE NR 6: m. Żagań ZADANIE NR 7: m. Iłowa ZADANIE NR 8: teren zamiejski - droga woj. nr 289 odc. granica państwa - Zasieki w km 0+000÷4+508 i odc. Jeziory Wysokie - Brody w km 12+094÷13+802 wraz z wykaszaniem traw z poboczy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    ZADANIE NR 1 Zakres obejmuje: 1) sprzątanie nawierzchni przy krawężnikach obejmuje: mechaniczne zamiatanie nawierzchni przy krawężniku w pasie o szer. średnio 0,5 m (wg wskazań Zamawiającego), załadunek urobku na samochody, wywóz i utylizację urobku 2) zbieranie śmieci (papierów, puszek, opakowań plastikowych, szklanych itp.) z pasa drogowego tj. poboczy, rowów, skarp wraz z wywozem i utylizacją 3) oczyszczanie mechaniczne nawierzchni drogowych poza krawężnikiem z odgarnięciem na pobocze - szerokość 0,5 m 4) oczyszczanie chodnika z trawy i chwastów Usługa będzie wykonywana na drogach wojewódzkich administrowanych przez RDW w Zielonej Górze na terenach zamiejskich Obwodów Drogowych: Zielona Góra, Bobrowice, Babimost. ZADANIE NR 2 Zakres obejmuje: 1) utrzymanie w ciągłej czystości nawierzchni poprzez zamiatanie mechaniczne pasa jezdni o szer. 1,0-1,5m przy krawężnikach 2)utrzymanie czystości w pasie zieleni poprzez: a) koszenie trawy i chwastów wraz z wygrabieniem liści i wywiezieniem skoszonej trawy b) przycięcie żywopłotów c) pielęgnację drzew - odcinka odrostów przy pniu od ziemi na wysokości korony oraz podcinka gałęzi ograniczająca widoczność, zasłaniających znaki drogowe 3) utrzymanie w ciągłej czystości pasa drogowego dróg wojewódzkich (w tym chodników) poprzez usuwanie papierów, puszek, butelek, liści i innych zanieczyszczeń 4) utrzymanie w czystości wpustów ulicznych poprzez oczyszczenie z piasku, liści i innych zanieczyszczeń 5) wywóz i utylizację wszystkich nieczystości pozyskanych w trakcie utrzymania czystości ZADANIE NR 3,4,5 Zakres obejmuje: 1) Utrzymanie w ciągłej czystości nawierzchni poprzez zamiatanie mechaniczne pasa jezdni o szer. 1,0 m przy krawężnikach (obustronnie), jeden raz w tygodniu - w każdy czwartek lub piątek miesiąca. 2) Utrzymanie czystości w pasie zieleni poprzez: a) koszenie trawy i chwastów wraz z wygrabieniem liści i wywiezieniem skoszonej trawy, 5-krotnie w okresie obowiązywania umowy. Każde koszenie poprzedzone będzie zleceniem przesłanym faxem. Termin wykonania maksymalnie 14 dni od dnia otrzymania zlecenia. b) utrzymanie żywopłotów (przycinanie): trzykrotne przycinanie w okresie obowiązywania umowy. Każde przycinanie poprzedzone będzie zleceniem przesłanym faxem. Termin wykonania maksymalnie 14 dni od otrzymania zlecenia. 3) Utrzymanie w ciągłej czystości pasa drogowego dróg wojewódzkich poprzez usuwanie papierów, puszek, butelek, liści i innych zanieczyszczeń - jeden raz w tygodniu - w każdy czwartek lub piątek miesiąca. 4) Utrzymanie w czystości osadników studzienek kanalizacji deszczowej poprzez oczyszczenie osadników z piasku, liści i innych zanieczyszczeń, jeden raz w miesiącu (w ostatnim tygodniu każdego miesiąca). 5) Wywóz i utylizację wszystkich nieczystości pozyskanych w trakcie utrzymania czystości. ZADANIE NR 6 i 7 Zakres obejmuje: 1) Utrzymanie w ciągłej czystości nawierzchni poprzez zamiatanie mechaniczne pasa jezdni o szer. 1,0 m przy krawężnikach (obustronnie), dwa razy w tygodniu w każdy poniedziałek oraz w czwartek lub piątek miesiąca. 2) Utrzymanie w ciągłej czystości chodników poprzez zamiatanie ręczne (jeden raz w każdym tygodniu ). 3) Utrzymanie w ciągłej czystości pasa drogowego dróg wojewódzkich poprzez usuwanie papierów, puszek, butelek, liści i innych zanieczyszczeń, dwa razy w tygodniu, w każdy poniedziałek oraz czwartek lub piątek miesiąca. 4) Utrzymanie czystości w pasie zieleni poprzez: - koszenie trawy i chwastów wraz z wygrabieniem liści i wywiezieniem skoszonej trawy, 5-krotnie w okresie obowiązywania umowy. Każde koszenie poprzedzone będzie zleceniem przesłanym faxem. Termin wykonania maksymalnie 14 dni od dnia otrzymania zlecenia. 6) Utrzymanie w czystości osadników studzienek kanalizacji deszczowej poprzez oczyszczenie osadników z piasku, liści i innych zanieczyszczeń, jeden raz w miesiącu (w ostatnim tygodniu każdego miesiąca). 7) Wywóz i utylizację wszystkich nieczystości pozyskanych w trakcie utrzymania czystości. ZADANIE NR 8 Zakres obejmuje: 1) Utrzymanie w ciągłej czystości nawierzchni w pasie o szerokości min. 1 m od krawężnika i ścieku poprzez mechaniczne zamiatanie w ilości: -ściek+krawężnik - 6894,0 m? -krawężnik - 4460,4 m? 2) Utrzymanie w ciągłej czystości chodnika z polbruku - 10565,40 m? poprzez zamiatanie i odchwaszczanie 3) Utrzymanie czystości w pasie zieleni i obrębie drzew przydrożnych na odc. nawierzchni kostkowej poprzez wygrabienie liści, trawy oraz usuwanie połamanych, zbyt nisko zwisających gałęzi i odrostów przy pniach drzew 4) Utrzymanie w ciągłej czystości pasa drogowego drogi woj. nr 289 km 0+000÷4+508 i 12+094÷13+802, poprzez usuwanie papierów, puszek, butelek, liści i innych zanieczyszczeń, 5) Utrzymanie w czystości osadników studzienek kanalizacji deszczowej poprzez oczyszczenie osadników z piasku, liści i innych zanieczyszczeń, - wpusty ściekowe w krawężniku - 29 szt. - wpusty ściekowe w nawierzchni jezdni - 122 szt. - wpusty ściekowe w naw. jezdni most - 10 szt. - wpusty ściekowe w naw. jezdni parking - 5 szt. Wywóz i utylizację wszystkich nieczystości pozyskanych w trakcie utrzymania czystości. 6) Wykaszanie traw i chwastów z pobocza (273,71 ar) oraz na skarpach i przeciwskarpach (161,18 ar) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania techniczne określone zostały w Rozdziale III SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906100006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Składana oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: ZADANIE NR 1 - 500,00 zł (słownie: pięćset 00/100 zł) ZADANIE NR 2 - 1.200,00 zł (słownie: jeden tysiąc dwieście 00/100 zł) ZADANIE NR 3 - 800,00 zł (słownie: osiemset 00/100 zł) ZADANIE NR 4 - 800,00 zł (słownie: osiemset 00/100 zł) ZADANIE NR 5 - 1.300,00 zł (słownie: jeden tysiąc trzysta 00/100 zł) ZADANIE NR 6 - 700,00 zł (słownie: siedemset 00/100 zł) ZADANIE NR 7 - 500,00 zł (słownie: pięćset 00/100 zł) ZADANIE NR 8 - 1.500,00 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset 00/100 zł) 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy zamawiającego: GETIN NOBLE BANK S.A. o/Zielona Góra nr 38 1560 0013 2263 6869 1000 0011. W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniężnej za termin wniesienia wadium przyjmuje się datę uznania rachunku Zamawiającego. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. W przypadku wniesienia wadium w innej postaci niż pieniądz, oryginał dokumentu złożyć w pokoju nr 5 lub przesłać z ofertą w oddzielnej kopercie, a do oferty załączyć kserokopię dokumentu. 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych lub ubezpieczeniowych 4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007 r. nr 42, poz. 275, z 2008 r. nr 116, poz. 730 i 732 i nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. nr 96, poz. 620).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Czas reakcji wykonawcy w sytuacjach zagrażających bezpieczeństwu ruchu drogowego
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zdw.zgora.pl (bezpłatnie)
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach