Przetargi.pl
Utrzymanie czystości na terenie miasta i gminy Rogoźno w 2015 roku

Gmina Rogoźno ogłasza przetarg

  • Adres: 64-610 Rogoźno, ul. Nowa 2
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 67 26 84 400 , fax. 67 26 18 075
  • Data zamieszczenia: 2014-12-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Rogoźno
    ul. Nowa 2 2
    64-610 Rogoźno, woj. wielkopolskie
    tel. 67 26 84 400, fax. 67 26 18 075
    REGON: 57079142500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rogozno.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utrzymanie czystości na terenie miasta i gminy Rogoźno w 2015 roku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zadanie nr 1. Przedmiot zamówienia obejmuje ręczne posprzątanie wraz z usunięciem nieczystości poprzez zamiatanie, grabienie, odgarnianie itp. placów, chodników oraz parkingów na terenie miasta Rogoźna o łącznej powierzchni 40 073 m2 wymienionych w załączniku nr 1. Zamówienie obejmuje również codzienne posprzątanie w godzinach od 600 do 800 (łącznie z sobotą i niedzielą) - Pl. K. Marcinkowskiego, - Pl. Powstańców Wielkopolskich, - Promenady. Ręczne oczyszczanie miasta i gminy obowiązywać będzie od momentu ustania pokrywy śniegowej do momentu zimowego utrzymania. Termin realizacji zadania od dnia podpisania umowy do 31.12.2015 r. Zadanie nr 2. Opróżnianie nieczystości stałych (min. 2 razy w tygodniu) z 296 koszy na śmieci zlokalizowanych na placach i ulicach na terenie miasta Rogoźna (wraz z utrzymaniem czystości wokół tych pojemników). Termin realizacji zadania od dnia podpisania umowy do 31.12.2015 r. Zadanie nr 3. Zamówienie obejmuje również opróżnianie i wywóz nieczystości pochodzących z 25 pojemników rozstawionych na terenie miasta Rogoźna, a służących do zbiórki odchodów zwierzęcych min. 1 raz w miesiącu. Należy również dwukrotnie wykonać umycie koszy na polecenie Zamawiającego. Termin realizacji zadania od dnia podpisania umowy do 31.12.2015 r. Zadanie nr 4. Zamawiający przewiduje również wykonanie wymiany 50 ulicznych koszy na śmieci typu DIN 50 litrowy. Zamawiający zwraca się z prośbą o przedstawienie ceny jednostkowej dotyczącej wymiany 1 szt. kosza na śmieci. Wymiana koszy nastąpi na wyraźne polecenie Zamawiającego lub w przypadku stwierdzenia przez Wykonawcę konieczności wymiany uszkodzonego pojemnika, co zostanie zgłoszone niezwłocznie Zamawiającemu. Termin realizacji zadania w okresie obowiązywania umowy. Zamawiający zastrzega sobie możliwość rezygnacji z realizacji tego zadania z powodu braku zapotrzebowania. Zadanie nr 5. Zamawiający przewiduje również wykonanie wymiany 30 pokryw do koszy na śmieci typu DIN 50 litrowy. Zamawiający zwraca się z prośbą o przedstawienie ceny jednostkowej dotyczącej wymiany 1 szt. pokrywy do kosza na śmieci. Wymiana pokrywy nastąpi na wyraźne polecenie Zamawiającego lub w przypadku stwierdzenia przez Wykonawcę konieczności wymiany uszkodzonej pokrywy pojemnika, co zostanie zgłoszone niezwłocznie Zamawiającemu. Termin realizacji zadania w okresie obowiązywania umowy. Zamawiający zastrzega sobie możliwość rezygnacji z realizacji tego zadania z powodu braku zapotrzebowania. Zadanie nr 6. Zamawiający przewiduje również wykonanie wymiany 20 słupków stalowych okrągłych do koszy na śmieci typu DIN 50 litrowy. Zamawiający zwraca się z prośbą o przedstawienie ceny jednostkowej dotyczącej wymiany 1 szt. słupka do kosza na śmieci. Wymiana słupka nastąpi na wyraźne polecenie Zamawiającego lub w przypadku stwierdzenia przez Wykonawcę konieczności wymiany uszkodzonego słupka pojemnika, co zostanie zgłoszone niezwłocznie Zamawiającemu. Termin realizacji zadania w okresie obowiązywania umowy. Zamawiający zastrzega sobie możliwość rezygnacji z realizacji tego zadania z powodu braku zapotrzebowania. Wybrany Wykonawca przedstawi Zamawiającemu harmonogram prac wynikających z załącznika nr 1 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 905113005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 4 000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych 00/100) w formach przewidzianych w ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych art. 45. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Gmina Rogoźno, ul. Nowa 2, 64-610 Rogoźno: Bank: BS Czarnków, o/Rogoźno, Nr konta 56 8951 0009 3900 0114 2000 0020

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Ilość osób zatrudnionych na umowęo pracę
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.rogozno.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach