Gmina Szprotawa ogłasza przetarg
- Adres: 67-300 Szprotawa, Rynek 45
- Województwo: lubuskie
- Telefon/fax: tel. 068 3760772 , fax. 68 3762220
- Data zamieszczenia: 2013-11-26
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Szprotawa
Rynek 45 45
67-300 Szprotawa, woj. lubuskie
tel. 068 3760772, fax. 68 3762220
REGON: 00052677100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: szprotawa.bip.pbox.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Utrzymanie cmentarzy komunalnych w gminie Szprotawa - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem przetargu jest utrzymanie cmentarzy komunalnych w gminie Szprotawa tj: cmentarza komunalnego w Szprotawie, Lesznie Górnym, Długim, Dzikowicach, Borowinie, Witkowie, Siecieborzyce. 2. Zakres robót objętych umową: W zakresie zarządzania wchodzą czynności administrowania, obsługi i utrzymania cmentarzy komunalnych, wynikające z ustawy z dnia 31 stycznia 1959 r. o cmentarzach i chowaniu zmarłych (t.j. z 2011 r. Dz. U. nr 118 poz. 687 ) oraz przepisów wykonawczych do ustawy w tym m. in.: 1. prowadzenie dokumentacji cmentarnej; 2. udostępnianie miejsca pod groby oraz przedłużanie rezerwacji miejsca na dalsze lata; 3. nadzór nad korzystaniem z cmentarzy w tym nad pochówkami, ekshumacjami, zakładaniem grobów, krypt ściennych i ziemnych, grobowców, stawianiem nagrobków itp.; 4. ekshumacja zwłok i szczątków ludzkich, 5. prowadzenie racjonalnej gospodarki miejscami grzebalnymi oraz zarządzanie obiektami i kaplicą na cmentarzu komunalnym w Szprotawie; 6. wyznaczanie miejsca pod grób oraz miejsca przyszłych pochówków (wyznaczanie nowych sektorów do chowania zmarłych po uprzednim uzgodnieniu z zamawiającym a także ich przygotowanie do pochówków po przez wycinkę krzewów, koszenie trawy usuwanie liści ); 7. pobieranie opłat za korzystanie z cmentarzy zgodnie z obowiązującym prawem miejscowym; 8. pełnienie nadzoru nad podmiotami gospodarczymi oraz innymi osobami wykonującymi usługi pogrzebowe na terenie cmentarzy; 9. przedstawianie zamawiającemu raz na półrocze sprawozdań z działalności a w szczególności : a) ilości wydzierżawionych miejsc grzebalnych, b) wysokość kosztów utrzymania cmentarzy; 10. przygotowywanie cmentarzy do uroczystości na Dni Wszystkich Świętych w tym zapewnienie dodatkowych pojemników na odpady w wielkości gwarantującej niezaleganiu odpadów i utrzymanie w porządku i czystości cmentarzy; 11. całoroczna pielęgnacja zieleni na cmentarzach oraz przy ogrodzeniach po przez koszenie traw, usuwanie liści itp.; 12. ponoszenie opłat związanych z gospodarką odpadami komunalnymi a także złożenie deklaracji o wysokości opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi w następujący sposób: a) cmentarz komunalny w Szprotawie- 20 pojemników o pojemności 1100 l. oraz 10 pojemników o pojemności 240 l. przy 1 razowym wywozie w stosunku miesięcznym; b) cmentarz komunalny w Lesznie Górnym- 2 pojemniki o pojemności 1100 l przy 1 razowym wywozie w stosunku miesięcznym; c) cmentarz komunalny w Długiem- 2 pojemniki o pojemności 1100 l przy 1 razowym wywozie w stosunku miesięcznym; d) cmentarz komunalny w Dzikowicach- 1 pojemnik o pojemności 1100 l przy 1 razowym wywozie w stosunku miesięcznym; e) cmentarz komunalny w Borowinie- 1 pojemnik o pojemności 1100 l przy 1 razowym wywozie w stosunku miesięcznym; f) cmentarz komunalny w Siecieborzycach- 1 pojemnik o pojemności 1100 l przy 1 razowym wywozie w stosunku miesięcznym; g) cmentarz komunalny w Witkowie- 1 pojemnik o pojemności 1100 l przy 1 razowym wywozie w stosunku miesięcznym; 13. wykonywanie systematycznych konserwacji i drobnych napraw obiektów urządzeń, instalacji i ogrodzenia. Zarządca drobne naprawy które nie przekraczają 150,00 zł brutto (oszacowanych wg własnego kosztorysu) dokonuje we własnym zakresie , powyżej tej kwoty Zarządca zgłasza Zamawiającemu konieczność dokonania naprawy; 14. utrzymanie w sprawności źródeł wody oraz zabezpieczenie ich przed zamarzaniem w okresie zimowym; 15. odśnieżanie w okresie zimy i posypywanie piaskiem alejek i placów; 16. ponoszenie wydatków związanych z bieżącym funkcjonowaniem cmentarzy w tym opłat za energię elektryczną, dostarczanie wody i odprowadzanie ścieków (w tym abonament); 17. prowadzenie ksiąg cmentarnych, ewidencji zmarłych, ksiąg obiektów budowlanych; 18. opieka nad opuszczonymi grobami, a w szczególności kwater i grobów żołnierzy poległych w wojnach; 19. prowadzenie działalności w zakresie usług pogrzebowych na terenie miasta Szprotawy; 20. Wyposażenie kaplicy na cmentarzu w Szprotawie w odpowiednie materiały służące odprawianiu ceremonii pogrzebowych; 3. Szczegółowy zakres prac jest określony w specyfikacji technicznej - zał. nr 7 4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych, wariantowych. 5. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej zgodnie z art. 91a Prawa zamówień publicznych. 6. Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt 6 prawa zamówień publicznych - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 983711115
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: szprotawa.bip.pbox.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Administrowanie i utrzymanie Cmentarza Komunalnego przy ul. Żwirowej w Gorzowie Wlkp
Dodano: 2016-07-15 - Usługa administrowania cmentarzami komunalnymi Gminy Międzyrzecz
Dodano: 2016-04-11 - Przetarg nieograniczony na administrowanie i utrzymanie cmentarzy komunalnych na terenie Gminy Słubice
Dodano: 2016-03-11 - Zarządzanie i utrzymanie Cmentarza Komunalnego przy ul. Sportowej w Kostrzynie nad Odrą
Dodano: 2014-11-26 - Usługa administrowania cmentarzami komunalnymi Gminy Międzyrzecz
Dodano: 2014-03-17 - Zarządzanie i utrzymanie Cmentarza Komunalnego przy ul. Sportowej w Kostrzynie nad Odrą
Dodano: 2013-12-04 - Zarządzanie i utrzymanie Cmentarza Komunalnego przy ul. Sportowej w Kostrzynie nad Odrą
Dodano: 2012-06-20 - Obsługa i zarządzanie cmentarzami komunalnymi w Gminie Lubsko
Dodano: 2012-03-07 - Prowadzenie i utrzymanie cmentarzy komunalnych w Gminie Witnica w okresie 2012 - 2015
Dodano: 2011-12-22 - Utrzymanie cmentarzy komunalnych w gminie Szprotawa
Dodano: 2011-12-05