Przetargi.pl
Utrzymania porządku i czystości terenów miejskich zlokalizowanych w Częstochowie

Częstochowskie Przedsiębiorstwo Komunalne Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 42-263 Wrzosowa, Sobuczyna, ul. Konwaliowa 1
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. (034) 327-53-20 , fax. (034) 327-52-66
  • Data zamieszczenia: 2016-01-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Częstochowskie Przedsiębiorstwo Komunalne Sp. z o.o.
    Sobuczyna, ul. Konwaliowa 1 1
    42-263 Wrzosowa, woj. śląskie
    tel. (034) 327-53-20, fax. (034) 327-52-66
    REGON: 15037089300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.czpk.czestochowa.um.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utrzymania porządku i czystości terenów miejskich zlokalizowanych w Częstochowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot i zakres zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie porządku i czystości terenów miejskich zlokalizowanych w Częstochowie w 2016r. na łącznym obszarze 2 712 571 m2 wykonywane zgodnie z wymaganymi standardami określonymi w Zał. Nr 1 do SIWZ oraz zakresem zamówienia określonym w: Zał. Nr. 2 do SIWZ (Centrum), Zał. Nr 3 do SIWZ (Północ), Zał. Nr 4 do SIWZ (Kompleks Promenada), Zał. Nr 5 do SIWZ (Grabówka), Zał. Nr 6 do SIWZ (Zawodzie), Zał. Nr 7 do SIWZ (Raków), Zał. Nr 8 do SIWZ (Parki Podjasnogórskie), Zał. Nr 9 do SIWZ (Las Aniołowski), Zał. Nr 10 do SIWZ (Parkitka), Zał. Nr 11 do SIWZ (Stradom), Zał. Nr 12 do SIWZ (Wrzosowiak), Zał. Nr 13 do SIWZ (Wyczerpy), Zał. Nr 14 do SIWZ (Teren wzdłuż rzek w granicach miasta Częstochowy). Dodatkowe wymagania związane z realizacją zamówienia - klauzula społeczna: Na podstawie art. 29 ust. 4 pkt. 1) lit. a) i c) ustawy Prawo zamówień publicznych zamawiający będzie wymagał, aby wśród osób bezpośrednio uczestniczących w wykonywaniu zamówienia zatrudnione był osoby: a) bezrobotne w rozumieniu przepisów Ustawy z dnia 20 kwietnia 2004r. o promocji zatrudnienia i instytucjach runku pracy (tekst jednolity Dz.U.2015.149 z późn. zm.) lub b) wskazane w art. 1 ust. 2 pkt. 1), 2), 3) i 5) Ustawy z dnia 13 czerwca 2003r. o zatrudnieniu socjalnym (tekst jednolity: Dz.U.2011.43.225 z późn. zm.) w ilości wskazanej przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym (Zał. nr 16 do SIWZ) przy czym ilość tychże osób nie może być mniejsza niż 5 osób. Zadeklarowana ilość osób powinny być zatrudniona w okresie od 14 dnia licząc od daty podpisania umowy do końca trwania umowy w sposób nieprzerwany. Zamawiający określa następujący sposób dokumentowania zatrudnienia osób wskazanych powyżej: Ad a) osoby bezrobotne: Wykonawca, na etapie wykonywania zamówienia do 21 dnia od dnia podpisania umowy, przedstawia Zamawiającemu: -- zgłoszenia ofert pracy przedstawione powiatowemu urzędowi pracy; -- odpis skierowania bezrobotnych przez powiatowy urząd pracy do pracodawcy oraz -- umowy o prace z bezrobotnymi; Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedstawia: zgłoszenie ofert pracy przedstawione odpowiedniemu organowi zajmującemu się realizacją zadań z zakresu rynku pracy w kraju pochodzenia wykonawcy lub w kraju, w którym wykonawca ma swoją siedzibę; odpis wystawionego przez ten organ dokumentu kierującego bezrobotnych do pracodawcy oraz umowę o pracę (spółdzielczą umowę o pracę); Ad b) osoby wskazane w art. 1 ust. 2 pkt. 1), 2), 3) i 5) Ustawy z dnia 13 czerwca 2003r. o zatrudnieniu socjalnym (tekst jednolity: Dz.U.2011.43.225 z późn. zm.) Wykonawca na etapie wykonywania do 21 dnia od dnia podpisania umowy, przedstawia Zamawiającemu: -- umowy o pracę lub skierowania do pracy, o których mowa w art. 16 ust. 2 i 3 Ustawy z dnia 13 czerwca 2003r. o zatrudnieniu socjalnym (tekst jednolity: Dz.U.2011.43.225 z późn. zm. oraz -- dla osób bezdomnych realizujących indywidualny program wychodzenia z bezdomności, w rozumieniu przepisów o pomocy społecznej - zaświadczenia lub innego dokumentu potwierdzającego objęcie danej osoby indywidualnym programem wychodzenia z bezdomności - zgodnie z art. 49 Ustawy z dnia 12 marca 2004r o pomocy społecznej (tekst jednolity Dz.U.2015.163 z późn. zm.), -- dla osób uzależnionych od alkoholu, po zakończeniu programu psychoterapii w zakładzie lecznictwa odwykowego - zaświadczenia lub innego dokumenty wystawionego przez zakład lecznictwa odwykowego potwierdzającego zakończenie psychoterapii w tego typu zakładzie , -- dla osób uzależnionych od narkotyków lub innych środków odurzających, po zakończeniu programu terapeutycznego w zakładzie opieki zdrowotnej - zaświadczenia lub innego dokumenty wystawionego przez zakład lecznictwa odwykowego potwierdzającego zakończenie psychoterapii w tego typu zakładzie ,, -- dla osób długotrwale bezrobotnych w rozumieniu przepisów o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy - zaświadczenia lub innego dokumentu wystawionego przez powiatowy urząd pracy potwierdzającego iż dana osoba pozostaje długotrwale bezrobotna tj. pozostaje w rejestrze powiatowego urzędu pracy łącznie przez okres ponad 12 miesięcy w okresie ostatnich 2 lat, z wyłączeniem okresów odbywania stażu i przygotowania zawodowego dorosłych. Z treści przekazanych dokumentów o których mowa powyżej winno wynikać iż dana osoba będzie wykonywać prace związane z realizacją przedmiotu zamówienia. W przypadku niezatrudniania w sposób nieprzerwany przy realizacji zamówienia wymaganej przez zamawiającego liczby osób wskazanych powyżej wykonawca będzie zobowiązany do zapłacenia zamawiającemu kary umownej określonej w odpowiednich postanowieniach umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 905113005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wysokość wadium Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium. Zamawiający określa wadium na przedmiot zamówienia na kwotę 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych). 2. Termin wniesienia Wadium musi być wniesione przed upływem terminu do składania ofert, wskazanego w pkt. 11.1 SIWZ. W przypadku wnoszenia wadium przelewem na rachunek bankowy, o jego wniesieniu w terminie decydować będzie data wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego. 3. Forma Wadium można wnieść: 1) w pieniądzu (przelew) 2) w poręczeniach bankowych, poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U.2014.1804 z późn. zm.). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek: Oddział Operacyjny BGŻ S.A. w Częstochowie Nr rachunku: 80 2030 0045 1110 0000 0204 1000 Wadium w innej formie niż pieniądz należy złożyć w sekretariacie Częstochowskiego Przedsiębiorstwa Komunalnego Sp. z o.o., Sobuczyna ul. Konwaliowa 1, w formie oryginału oraz w zamkniętej kopercie, która winna zawierać nazwę i adres Wykonawcy wraz z następującą informacją tj.: Wadium w przetargu na: Utrzymanie porządku i czystości terenów miejskich zlokalizowanych w Częstochowie, a kserokopię dokumentu potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy dołączyć do oferty. 4. Zwrot 1) Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 8.4.6. SIWZ. 2) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 3) Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 4) Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 8.4.1. SIWZ, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 5) Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 6) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 7) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Deklarowana ilość osób określonych w pkt 3.3. SIWZ przewidziana do realizacji przedmiotu zamówienia
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.czpk.czestochowa.um.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach