Przetargi.pl
Usuwanie pojazdów z terenu miasta Częstochowy i umieszczanie ich na parkingu strzeżonym należącym do zamawiającego - zgodnie z ustawą Prawo o ruchu drogowym.

Gmina Miasto Częstochowa ogłasza przetarg

  • Adres: 42-217 Częstochowa, ul. Śląska
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. +48343707100 , fax. +48343707170
  • Data zamieszczenia: 2016-12-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Częstochowa
    ul. Śląska 11/13
    42-217 Częstochowa, woj. śląskie
    tel. +48343707100, fax. +48343707170
    REGON: 151399002
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usuwanie pojazdów z terenu miasta Częstochowy i umieszczanie ich na parkingu strzeżonym należącym do zamawiającego - zgodnie z ustawą Prawo o ruchu drogowym.
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Usuwanie pojazdów z terenu miasta Częstochowy i umieszczanie ich na parkingu strzeżonym należącym do zamawiającego - zgodnie z ustawą Prawo o ruchu drogowym. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera specyfikacja istotnych warunków zamówienia, która stanowi załącznik do niniejszego ogłoszenia i jest dostępna na stronie Zamawiającego. Ponadto, specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wydział Spraw Obywatelskich Miasta Częstochowy, ul. Śląska 11/13, pokój 220.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50118119-9

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną