Starostwo Powiatowe w Opatowie ogłasza przetarg
- Adres: 27-500 Opatów, ul. Sienkiewicza 17
- Województwo: świętokrzyskie
- Telefon/fax: tel. 015 8682971 , fax. 015 8684721
- Data zamieszczenia: 2009-11-23
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Opatowie
ul. Sienkiewicza 17 17
27-500 Opatów, woj. świętokrzyskie
tel. 015 8682971, fax. 015 8684721
REGON: 83041393000000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usuwanie i parkowanie pojazdów. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest usuwanie, przemieszczanie i parkowanie pojazdów, na terenie Powiatu Opatowskiego, w latach 2010 - 2012. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 501180005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy: 1.Złożą pisemne oświadczenie, że spełniają warunki określone w art. 22, ust. 1, Ustawy - Prawo zamówień publicznych. 2.Spełniają wymagania określone w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 3.Ocena spełniania udziału w postępowaniu, będzie dokonana przez Zamawiającego, na zasadzie: spełnia / nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty wymagane od Wykonawców: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. 2.W przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o zamówienie: umowa regulująca współpracę Wykonawców, występujących wspólnie oraz dokument pełnomocnictwa do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia. 3. Oświadczenie Wykonawcy, iż spełnia wymagania określone w art. 22, ust. 1, Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r., (Prawo zamówień publicznych, jednolity tekst Dz. U. Nr 223, poz. 1655, z dnia 29 listopada 2007r.) oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania, w myśl art. 24, ust. 1 i 2, cytowanej wyżej Ustawy. 4.Oświadczenie potwierdzające niezaleganie z opłacaniem podatków na rzecz Urzędu Skarbowego, bądź informujące o uzyskaniu zgody na zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5.Oświadczenie, potwierdzające niezaleganie z opłacaniem składek ZUS, na ubezpieczenie społeczne bądź informujące o uzyskaniu zgody na zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6.Oświadczenie o gotowości zawarcie umowy ubezpieczeniowej, z firmą ubezpieczeniową, w zakresie pełnej odpowiedzialności materialnej, za powierzone pojazdy do holowania i parkowania. 7.Wykaz pojazdów specjalnych - pomocy drogowej, jakimi dysponuje Wykonawca, z załączonymi kserokopiami dowodów rejestracyjnych. 8.Opinia właściwego miejscowo, komendanta powiatowego Policji, w zakresie dotychczasowego przebiegu, ewentualnej współpracy Wykonawcy z Policją. 9.Deklaracja o czasie przybycia na miejsce zdarzenia - nie później niż 30 minut, od momentu zgłoszenia. 10.Zobowiązanie Wykonawcy, do realizacji każdego zlecenia usunięcia i parkowania pojazdu.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Ilość pjazdów specjalnych - pomocy drogowej, jakimi dysponuje Wykonawca
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.opatow.eobip.pl/bip
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usuwanie, holowanie i parkowanie pojazdów oraz statków lub innych obiektów pływających z obszarów wodnych, na terenie Powiatu Opatowskiego w latach 2015 - 2016
Dodano: 2014-12-16 - Usuwanie statków lub innych obiektów pływających oraz prowadzenie dla nich parkingu strzeżonego
Dodano: 2013-06-03 - Usuwanie pojazdów, statków lub innych obiektów pływających oraz prowadzenie dla nich parkingu strzeżonego
Dodano: 2013-05-15 - Usuwanie, holowanie i parkowanie pojazdów oraz statków z terenu Powiatu Opatowskiego, w latach 2013 - 2014
Dodano: 2013-01-16 - Usuwanie i holowanie pojazdów oraz statków z terenu Powiatu Opatowskiego
Dodano: 2012-12-21 - Usuwanie i holowanie pojazdów oraz statków z terenu Powiatu Opatowskiego
Dodano: 2012-12-11 - Usługa parkowania i holowania pojazdów do celów procesowych na terenie miast i powiatów: Ostrowiec Św., Włoszczowa, Starachowice. nr postepowania: 014/PN/2010
Dodano: 2010-05-12 - Usługa parkowania i holowania pojazdów do celów procesowych na terenie miast i powiatów: Staszów, Jędrzejów, Pińczów, Włoszczowa, Starachowice, Busko Zdrój; postępowanie nr 025/PN/2009
Dodano: 2009-04-29