Przetargi.pl
Usuwanie awarii sieci wodociągowych, ujęć wody i stacji uzdatniania wody oraz sieci kanalizacyjnych na terenie Gminy Łowicz w roku 2010

Urząd Gminy Łowicz ogłasza przetarg

  • Adres: 99-400 Łowicz, ul. Długa 12
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 046 8376804 , fax. 046 8373539
  • Data zamieszczenia: 2009-12-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Łowicz
    ul. Długa 12 12
    99-400 Łowicz, woj. łódzkie
    tel. 046 8376804, fax. 046 8373539
    REGON: 00054921700000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usuwanie awarii sieci wodociągowych, ujęć wody i stacji uzdatniania wody oraz sieci kanalizacyjnych na terenie Gminy Łowicz w roku 2010
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia objęte są roboty polegające na: - usuwaniu awarii sieci wodociągowych (w tym naprawa niesprawnych hydrantów); - usuwaniu awarii na ujęciach wody (w tym wymiana pomp głębinowych); - usuwaniu awarii na stacjach uzdatniania wody; - usuwanie awarii sieci kanalizacyjnych (w tym przepompowniach, zbiorczych urządzeniach transportowych oraz instalacjach elektrycznych) 2. Zamawiający określa maksymalny czas od momentu powiadomienia o wystąpieniu awarii do przystąpienia do jej usuwania na okres nie dłuższy niż 8 godzin, z zastrzeżeniem, że oferent (Wykonawca) zobowiązany jest natychmiast po zawiadomieniu przystąpić do dokonania oględzin i zabezpieczenia miejsca awarii.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 651000004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, w szczególności: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności określonej przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, oraz udokumentują to poprzez złożenie dokumentów potwierdzających uprawnień do wykonywania działalności związanej z przedmiotem niniejszego zamówienia publicznego, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, i w tym względzie: a) Warunek: wykażą i udokumentują, iż w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej dwa zamówienia obejmujące prace o charakterze i złożoności podobne do przedmiotu zamówienia, tj. usuwanie awarii sieci wodociągowych, ujęć wody i stacji uzdatniania wody lub sieci kanalizacyjnych obejmujące okres co najmniej 12 miesięcy każde (z podaniem ich wartości, dat wykonania oraz odbiorców). Wykonana robota tożsama musi być poparta dokumentami potwierdzającymi, że została wykonana z należytą starannością, np.: referencje; opinie lub listy polecające; kopie protokółów odbiorów końcowych z wyszczególnionym zakresem rzeczowym, wartością oraz oceną jakości wykonanych robót. c) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, oraz udokumentują to poprzez złożenie aktualnych zaświadczeń, dokumentów, informacji potwierdzających na dzień składania ofert, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, d) złożą formularz ofertowy wraz z wymaganymi dokumentami, oświadczeniami, załącznikami oraz zaświadczeniami wymaganymi treścią siwz, e) spełnią określone ustawa Prawo zamówień publicznych oraz niniejsza specyfikacją wymagania. 2) Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił. 3) Zamawiający wezwie w trybie art. 26 ust. 3 Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub, którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie chyba, że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 4) Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Oświadczenie o treści określonej w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych, b) Dokument potwierdzający dopuszczenie Oferenta do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c) aktualne (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert) zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego potwierdzające, że oferent nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, d) aktualne (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert) zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia potwierdzające, że oferent nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, e) Wykaz co najmniej dwóch wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat zamówień, o charakterze i złożoności podobnych do przedmiotu zamówienia tj. usuwanie awarii sieci wodociągowych, ujęć wody i stacji uzdatniania wody lub sieci kanalizacyjnych obejmujące okres co najmniej 12 miesięcy każde, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że prace te zostały wykonane z należytą starannością - referencje organów dla których były one wykonywane.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lowicz.bipst.pl (Zakładka: Przetargi 2009)
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach