Przetargi.pl
Usunięcie usterek ogólnobudowlanych i sanitarnych oraz usuniecie usterek instalacji elektrycznych, teletechnicznych oraz rtv

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Sejnach ogłasza przetarg

  • Adres: 16-500 Sejny, dr Edwarda Rittlera
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. +48(87)5172319
  • Data zamieszczenia: 2018-05-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Sejnach
    dr Edwarda Rittlera 2
    16-500 Sejny, woj. podlaskie
    tel. +48(87)5172319
    REGON: 790317340
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.sejny.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: SP ZOZ

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usunięcie usterek ogólnobudowlanych i sanitarnych oraz usuniecie usterek instalacji elektrycznych, teletechnicznych oraz rtv
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Usunięcie usterek ogólnobudowlanych i sanitarnych oraz usuniecie usterek instalacji elektrycznych, teletechnicznych oraz rtv 3.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w przedmiarze robót (kosztorysy ślepe). Zakres robót obejmuje zgodnie z protokołem z dnia 07.11.2017 r.: - Usunięcie usterek z zakresu branży ogólnobudowlanej i sanitarnej, m.in. usunięcie przecieku na łączeniu ścian nowego budynku ze ścianą starego przy windzie z rozbiórką części elewacji, wymiana obróbek, naprawa tynków i pokrycia dachowego; usunięcie przecieku na łączeniu rury spustowej zadaszenia podjazdu karetek, wykonanie szczelnych powłok w korytach zadaszenia; usuwanie pęknięć i malowanie płyt gipsowych; regulacja zaworów grzejnikowych. - Usuniecie usterek instalacji: elektrycznych, teletechnicznych oraz rtv.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45400000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawcy zobowiązani są do wniesienia wadium w wysokości: 2 000,00 PLN
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty , które wykonawcy muszą złożyć w ofercie: Formularz oferty, wypełniony załącznik nr 2, 3, 4, 5, 8 Terminy składania innych dokumentów: Zgodnie z art. 24 ust. 11 Pzp wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji dotyczących kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp stanowi Załącznik nr 6 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach