Przetargi.pl
Usprawnienie systemu napowietrzania ciągu technologicznego komory biologicznej w części tlenowej wraz z czyszczeniem obiektu na oczyszczalni ścieków w Rudniku nad Sanem

Gmina i Miasto Rudnik nad Sanem ogłasza przetarg

  • Adres: 37-420 Rudnik, Rynek 40
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 015 8761002, 8761069 , fax. 015 8761119
  • Data zamieszczenia: 2014-04-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina i Miasto Rudnik nad Sanem
    Rynek 40 40
    37-420 Rudnik, woj. podkarpackie
    tel. 015 8761002, 8761069, fax. 015 8761119
    REGON: 83040946500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rudnik.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usprawnienie systemu napowietrzania ciągu technologicznego komory biologicznej w części tlenowej wraz z czyszczeniem obiektu na oczyszczalni ścieków w Rudniku nad Sanem
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na usprawnieniu systemu napowietrzania ciągu technologicznego komory biologicznej w części tlenowej wraz z czyszczeniem obiektu na oczyszczalni ścieków w Rudniku nad Sanem. 2. Usługa polega na: 1) usunięciu zalegających osadów z prostokątnego zbiornika, przedzielonego ścianką wewnętrzną na dwie oddzielne części. Wymiary zbiornika: 18,10 m x 9,60 m i głębokości 3,50 m. Szacunkowa wysokość zalegania osadów wynosi ok. 0,80 m, a szacunkowa ilość osadu wynosi ok. 140 m3, 2) naprawie nieszczelności występujących w instalacji technologicznej powietrza, 3) wymianie dyfuzorów talerzowych z membraną gumową o średnicy 9, produkcji WPCC Sanitare - 318 sztuk w części wysoko obciążonej i 148 szt. w części nisko obciążonej. 4) zagospodarowaniu osadów ściekowych, 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w dokumentacji technicznej (Część nr 3 do s.i.w.z.). 4. Informacje dodatkowe dotyczące przedmiotu zamówienia: 1) Usługi i prace towarzyszące, które nie zostały ujęte w opisie przedmiotu zamówienia i dokumentacji technicznej, a niezbędne do wykonania, aby przedmiot zamówienia został wykonany, odebrany i spełniał swoje funkcje muszą zostać wliczone w cenę oferty. 2) Wykonawca jest zobligowany do zgłoszenia wszelkich niezgodności w załączonej dokumentacji do Zamawiającego. Wprowadzenie zmian, bez zgody Zamawiającego, zostanie uznane za zmianę przedmiotu zamówienia i będzie skutkowało odrzuceniem oferty. 3) Oferty muszą obejmować wykonanie całego zakresu rzeczowego przedmiotu zamówienia. 4) W przypadku, gdy Zamawiający dokonał opisu przedmiotu zamówienia w dokumentacji będącej załącznikiem do s.i.w.z. poprzez wskazanie przykładowych znaków towarowych lub pochodzenia, Wykonawcy są zobowiązani do oferowania materiałów (urządzeń) określonych w dokumentacji lub równoważnych o parametrach tego typu, lecz nie gorszych od wskazanych. Wszystkie wskazane z nazwy materiały i przyjęte technologie użyte w dokumentacji technicznej należy rozumieć jako określenie wymaganych parametrów technicznych lub standardów jakościowych. Materiały równoważne muszą być w ofercie wymienione z nazwy, a ciężar udowodnienia o zachowaniu parametrów wymaganych przez Zamawiającego leży po stronie składającego ofertę. 5) Użyte materiały muszą mieć aktualne dokumenty, dopuszczające do stosowania w budownictwie, zgodnie z przepisami obowiązującymi w tym zakresie. 6) Wykonawca ponosi odpowiedzialność za jakość wykonywanej usługi oraz zastosowanych materiałów. 7) Przed złożeniem oferty zaleca się dokonanie wizji lokalnej, celem sprawdzenia miejsca wykonywania usługi, warunków związanych z wykonaniem przedmiotu zamówienia oraz celem uzyskania jakichkolwiek dodatkowych informacji koniecznych do wyceny prac, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy. Koszt wizji lokalnej ponosi Wykonawca.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 905136002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rudnik.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach