Gmina i Miasto Rudnik nad Sanem ogłasza przetarg
- Adres: 37-420 Rudnik, Rynek 40
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 015 8761002, 8761069 , fax. 015 8761119
- Data zamieszczenia: 2014-04-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina i Miasto Rudnik nad Sanem
Rynek 40 40
37-420 Rudnik, woj. podkarpackie
tel. 015 8761002, 8761069, fax. 015 8761119
REGON: 83040946500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.rudnik.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usprawnienie systemu napowietrzania ciągu technologicznego komory biologicznej w części tlenowej wraz z czyszczeniem obiektu na oczyszczalni ścieków w Rudniku nad Sanem - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na usprawnieniu systemu napowietrzania ciągu technologicznego komory biologicznej w części tlenowej wraz z czyszczeniem obiektu na oczyszczalni ścieków w Rudniku nad Sanem. 2. Usługa polega na: 1) usunięciu zalegających osadów z prostokątnego zbiornika, przedzielonego ścianką wewnętrzną na dwie oddzielne części. Wymiary zbiornika: 18,10 m x 9,60 m i głębokości 3,50 m. Szacunkowa wysokość zalegania osadów wynosi ok. 0,80 m, a szacunkowa ilość osadu wynosi ok. 140 m3, 2) naprawie nieszczelności występujących w instalacji technologicznej powietrza, 3) wymianie dyfuzorów talerzowych z membraną gumową o średnicy 9, produkcji WPCC Sanitare - 318 sztuk w części wysoko obciążonej i 148 szt. w części nisko obciążonej. 4) zagospodarowaniu osadów ściekowych, 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w dokumentacji technicznej (Część nr 3 do s.i.w.z.). 4. Informacje dodatkowe dotyczące przedmiotu zamówienia: 1) Usługi i prace towarzyszące, które nie zostały ujęte w opisie przedmiotu zamówienia i dokumentacji technicznej, a niezbędne do wykonania, aby przedmiot zamówienia został wykonany, odebrany i spełniał swoje funkcje muszą zostać wliczone w cenę oferty. 2) Wykonawca jest zobligowany do zgłoszenia wszelkich niezgodności w załączonej dokumentacji do Zamawiającego. Wprowadzenie zmian, bez zgody Zamawiającego, zostanie uznane za zmianę przedmiotu zamówienia i będzie skutkowało odrzuceniem oferty. 3) Oferty muszą obejmować wykonanie całego zakresu rzeczowego przedmiotu zamówienia. 4) W przypadku, gdy Zamawiający dokonał opisu przedmiotu zamówienia w dokumentacji będącej załącznikiem do s.i.w.z. poprzez wskazanie przykładowych znaków towarowych lub pochodzenia, Wykonawcy są zobowiązani do oferowania materiałów (urządzeń) określonych w dokumentacji lub równoważnych o parametrach tego typu, lecz nie gorszych od wskazanych. Wszystkie wskazane z nazwy materiały i przyjęte technologie użyte w dokumentacji technicznej należy rozumieć jako określenie wymaganych parametrów technicznych lub standardów jakościowych. Materiały równoważne muszą być w ofercie wymienione z nazwy, a ciężar udowodnienia o zachowaniu parametrów wymaganych przez Zamawiającego leży po stronie składającego ofertę. 5) Użyte materiały muszą mieć aktualne dokumenty, dopuszczające do stosowania w budownictwie, zgodnie z przepisami obowiązującymi w tym zakresie. 6) Wykonawca ponosi odpowiedzialność za jakość wykonywanej usługi oraz zastosowanych materiałów. 7) Przed złożeniem oferty zaleca się dokonanie wizji lokalnej, celem sprawdzenia miejsca wykonywania usługi, warunków związanych z wykonaniem przedmiotu zamówienia oraz celem uzyskania jakichkolwiek dodatkowych informacji koniecznych do wyceny prac, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy. Koszt wizji lokalnej ponosi Wykonawca. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 905136002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rudnik.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Odbiór i zagospodarowanie komunalnych osadów ściekowych o kodzie 19 08 05 (uwodnienie 40-45 %) z Oczyszczalni Ścieków w Kolbuszowej Dolnej
Dodano: 2016-01-07 - Wywóz i zagospodarowanie komunalnych osadów ściekowych o kodzie 19 08 05 z Oczyszczalni ścieków w Kolbuszowej Dolnej ul Łąkowa 36-100 Kolbuszowa
Dodano: 2015-01-19 - Transport i odzysk komunalnych osadów ściekowych pochodzących z Oczyszczalni ścieków w Krasnem
Dodano: 2014-12-11 - Odbiór i zagospodarowanie komunalnych osadów ściekowych o kodzie 19 08 05 (uwodnienie 70-75%) z Oczyszczalni Ścieków w Kolbuszowej Dolnej 36-100 Kolbuszowa ; w ilości 2500 Mg
Dodano: 2014-02-06 - Odbiór, transport i zagospodarowanie komunalnych osadów ściekowych o kodzie 19 08 05 z oczyszczalni ścieków w Jedliczu.
Dodano: 2013-02-25 - Wywóz i zagospodarowanie komunalnych osadów ściekowych o kodzie 19 08 05 z Oczyszczalni Ścieków w Kolbuszowej Dolnej, 36-100 Kolbuszowa
Dodano: 2013-02-15 - Odbiór, transport i zagospodarowanie komunalnych osadów ściekowych o kodzie 19 08 05 z oczyszczalni ścieków w Jedliczu
Dodano: 2013-02-13 - Usługa czyszczenia osadnika Imhoffa przy Centrum Opieki Medycznej w Jarosławiu
Dodano: 2012-06-13 - Wywóz i zagospodarowanie komunalnych osadów ściekowych o kodzie 19 08 05 z Oczyszczalni Ścieków w Kolbuszowej Dolnej ul.Łąkowa,36-100 Kolbuszowa
Dodano: 2012-02-15 - Wywóz i zagospodarowanie odwodnionego osadu nadmiernego z oczyszczalni ścieków w Zarszynie
Dodano: 2011-10-19