Gmina Zagórz ogłasza przetarg
- Adres: 38540 Zagórz, ul. 3 Maja
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 134 622 062 , fax. 134 622 062
- Data zamieszczenia: 2017-11-21
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Zagórz
ul. 3 Maja 2
38540 Zagórz, woj. podkarpackie
tel. 134 622 062, fax. 134 622 062
REGON: 37044077800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zagorz.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługi związane z zimowym utrzymaniem dróg gminnych na terenie miasta i gminy Zagórz w sezonie zimowym 2017/2018 - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia są usługi związane z zimowym utrzymaniem dróg gminnych na terenie miasta i gminy Zagórz w sezonie zimowym 2017/2018 wraz ze zwalczaniem śliskości materiałami uszorstniającymi (mieszanką solno-piaskową), które Wykonawca zapewnia we własnym zakresie. 2 Przedmiot zamówienia został podzielony na 7 następujących części: Część nr 1 - Rejon nr 4 - obejmuje zimowe utrzymanie dróg, ulic, parkingów na terenie miejscowości Poraż. Część nr 2 - Rejon nr 5 - obejmuje zimowe utrzymanie dróg i parkingów na terenie miejscowości Morochów i Mokre. Część nr 3 - Rejon nr 6 - obejmuje zimowe utrzymanie dróg, parkingów i chodnika na terenie miejscowości Zahutyń. Część nr 4 - Rejon nr 8 A - obejmuje zimowe utrzymanie dróg i parkingów na terenie miejscowości Średnie Wielkie Część nr 5 - Rejon nr 8 B - obejmuje zimowe utrzymanie dróg i parkingów na terenie miejscowości Kalnica. Część nr 6 - Rejon nr 10 - obejmuje zimowe utrzymanie dróg i parkingów na terenie miejscowości Tarnawa Górna. Część nr 7 - Rejon nr 12 - obejmuje zimowe utrzymanie dróg i parkingów na terenie miejscowości Olchowa. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zakres usług wskazano w załączniku nr 1 do SIWZ (Plan zimowego utrzymania dróg gminnych i wewnętrznych na terenie Gminy Zagórz w sezonie zimowym 2017/2018) oraz wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ. 4. Podwykonawstwo. 1) Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. 2) Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. 3) W przypadku powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy, Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie („Formularzu Oferty”) części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy, oraz podania przez Wykonawcę nazw (firm) podwykonawców. 4) Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powołał się, na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, Wykonawca zobowiązany jest wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. 5) Pozostałe wymagania dotyczące podwykonawstwa zostały określone we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ. 5. Dodatkowe obowiązki Wykonawcy. 1) Wymagania zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia zostały określone we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ. Powyższe wymagania określają w szczególności: a) sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, b) uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań, c) rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia. 2) Zamawiający, stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, wymaga aby niżej wymienione czynności, związane z wykonywaniem przedmiotu zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1* ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy, były wykonywane przez osoby zatrudnione przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę: a) usuwanie śniegu z dróg, obiektów mostowych, chodników, parkingów i kładki pieszej, b) usuwanie śliskości zimowej, c) obsługa informacyjna dla Zamawiającego. Wykonawca lub podwykonawca zatrudni wyżej wymienione osoby na okres od rozpoczęcia do końca upływu terminu realizacji zamówienia; w przypadku, rozwiązania stosunku pracy przez pracownika lub przez pracodawcę przed zakończeniem tego okresu, wykonawca będzie obowiązany do zatrudnienia na to miejsce inną osobę. Obowiązek zatrudnienia na umowę o pracę nie dotyczy np. rozliczania się w formie podwykonawstwa z konkretnymi osobami wykonującymi wskazane czynności w ramach jednoosobowej działalności gospodarczej. *art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1976 r. – Kodeks pracy: Przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca -do zatrudniania pracownika za wynagrodzeniem. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90620000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający odstępuje od precyzowania warunku w przedmiotowym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia (wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SIWZ) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, składa każdy z Wykonawców. 2. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania warunków udziału, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt III.3) oraz składa zobowiązanie tego podmiotu do oddania swego zasobu na potrzeby wykonawcy składającego ofertę. W celu oceny, czy wykonawca będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, zamawiający żąda dokumentu, który określa w szczególności: a.zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; b.sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c.zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; d.czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą. 3. Oferta (wg wzoru stanowiącego załacznik nr 2 do SIWZ) wraz z formularzem cenowym, którego wzór stanowi załącznik nr 8 do SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Utrzymanie zimowe dróg na terenie Gminy Wielopole Skrzyńskie w sezonie zimowym 2023/2024
Dodano: 2024-02-02 - Zimowe utrzymanie dróg i chodników na terenie gminy Żyraków w sezonie zimowym 2022/2023
Dodano: 2024-02-01 - Utrzymanie zimowe dróg na terenie Gminy Wielopole Skrzyńskie w sezonie zimowym 2023/2024
Dodano: 2024-01-22 - Zimowe utrzymanie dróg gminnych oraz wewnętrznych, dla których Gmina Jedlicze jest zarządcą
Dodano: 2023-12-14 - Zimowe utrzymanie dróg gminnych w sezonie zimowym 2023 – 2024 na terenie Gminy Zarszyn.
Dodano: 2023-12-12 - " Zimowe utrzymanie dróg powiatowych w sezonie 2023/2024, 2024/2025, 2025/2026 zlokalizowanych na terenie powiatu krośnieńskiego "
Dodano: 2023-12-09 - " Zimowe utrzymanie dróg powiatowych w sezonie 2023/2024 zlokalizowanych na terenie powiatu krośnieńskiego "
Dodano: 2023-12-09 - Zimowe utrzymanie chodników przy drodze wojewódzkiej nr 985 na terenie Gminy Dębica w sezonie 2023/2024.
Dodano: 2023-12-06 - Usługi związane z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych w sezonie 2023/2024
Dodano: 2023-11-27 - Zimowe utrzymanie dróg i ulic na terenie Powiatu Niżańskiego w sezonie zimowym 2023/2024
Dodano: 2023-11-24