Przetargi.pl
Usługi zimowego utrzymania chodników przy drogach wojewódzkich w sezonach: 2017/2018, 2018/2019, 2019/2020.

Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie Rejon Dróg Wojewódzkich w Parczewie ogłasza przetarg

  • Adres: 21200 Parczew, ul. Wojska Polskiego
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 833 542 314 , fax. 833 541 694
  • Data zamieszczenia: 2017-09-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie Rejon Dróg Wojewódzkich w Parczewie
    ul. Wojska Polskiego 21
    21200 Parczew, woj. lubelskie
    tel. 833 542 314, fax. 833 541 694
    REGON: 16771100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.lublin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: samorządowa jednostka budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi zimowego utrzymania chodników przy drogach wojewódzkich w sezonach: 2017/2018, 2018/2019, 2019/2020.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są: usługi zimowego utrzymania chodników przy drogach wojewódzkich w sezonach: 2017/2018, 2018/2019, 2019/2020. 2. Zakres usług obejmuje w każdym sezonie: Zadanie nr 1: Wykonywanie zamówienia polegającego na zwalczaniu śliskości i odśnieżaniu nawierzchni chodników/ścieżek rowerowych w m. Parczew - drogi nr 813, 815, 819 - oraz interwencyjnie na terenie działania Obwodu Drogowego Nr 1 w Parczewie w max. ilości 200 godzin. Zadanie nr 2: Wykonywanie zamówienia polegającego na zwalczaniu śliskości i odśnieżaniu nawierzchni chodników/ścieżek rowerowych interwencyjnie w ciągu drogi wojewódzkiej nr 814 oraz na terenie działania Obwodu Drogowego Nr 1 w Parczewie w max. ilości 100 godzin. Zadanie nr 3: Wykonywanie zamówienia polegającego na zwalczaniu śliskości i odśnieżaniu nawierzchni chodników/ścieżek rowerowych interwencyjnie w ciągu drogi wojewódzkiej nr 828; odc. w m. Jawidz i nr 829; odc. Łucka - Jawidz oraz na terenie działania Obwodu Drogowego Nr 2 w Ostrowie Lubelskim w max. ilości 100 godzin. 3. Wykonawca zobowiązany jest wykonywać zamówienie zgodnie ze Specyfikacją Techniczną warunków usług związanych z pracą sprzętu do zimowego utrzymania chodników/ścieżek rowerowych przy drogach wojewódzkich, wykazem lokalizacji i postanowieniami Umowy w sposób gwarantujący należytą jakość świadczonych usług. W szczególności Wykonawca zobowiązany jest do: a) zwalczania śliskości i odśnieżania nawierzchni chodników/ścieżek rowerowych zgodnie z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego w Specyfikacji Technicznej oraz Wykazie lokalizacji chodników/ścieżek rowerowych. b) utrzymania w stałej gotowości sprzętu przewidzianego do realizacji zamówienia wraz z jego obsługą w terminie od dnia 30 października, kolejno w latach 2017, 2018, 2019, do zakończenia świadczenia usług stanowiących przedmiot zamówienia w sezonach 2017/2018, 2018/2019, 2019/2020, tj do dnia 30 kwietnia kolejno w latach 2018, 2019, 2020. c) zapewnienia bezpośredniej łączności z obsługą sprzętu wykorzystywanego do wykonywania usług, w celu przekazywania obsłudze dyspozycji przez osoby uprawnione przez Zamawiającego oraz niezwłocznego przekazywania przez obsługę sprzętu tym osobom informacji o: aktualnym stanie przejezdności dróg, czasie rozpoczęcia i zakończenia wykonywania usług na poszczególnych odcinkach dróg, zagrożeniach spowodowanych warunkami atmosferycznymi, innych zdarzeniach zauważonych na drodze. d) zapewnienia na własny koszt i własnym staraniem obsługi bieżącej i naprawczo-remontowej sprzętu przewidzianego do świadczenia usług objętych zamówieniem. 4. Zamówienie powinno być realizowane zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, a w szczególności z: a)ustawą z dnia 21 marca 1985 roku o drogach publicznych (Dz. U. z 2016 r., poz. 1440 z późn. zm.); b)ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2017 r., poz. 519, z późn. zm.); c)ustawą z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2016 r., poz. 250 z późn. zm.); d)ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2016 r., poz. 1987 z późn. zm.); e)ustawą z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2017r., poz. 128 z późn. zm.). 5. Zamawiający zabezpieczy i udostępni Wykonawcy, zlokalizowane na placach składowych, materiały do zwalczania śliskości. Załadunek materiałów do zwalczania śliskości odbywać się będzie staraniem i na koszt Wykonawcy. 6. Zamawiający dopuszcza możliwość składowania w/w materiałów na placach składowych Wykonawcy bez żadnego dodatkowego wynagrodzenia z tego tytułu, pod warunkiem wykazania, że wskazane place spełniają wymagania w zakresie ochrony środowiska. Ponadto, w przypadku składowania w/w materiałów na placach składowych Wykonawcy, Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia na własny koszt i własnym staraniem należytej ochrony w/w materiałów przed ich utratą i kradzieżą oraz negatywnym wpływem warunków atmosferycznych. 7. W uzasadnionych przypadkach, Zamawiający zastrzega sobie prawo skierowania Wykonawcy do świadczenia usług na chodniki/ścieżki rowerowe przy innych drogach wojewódzkich na terenie Obwodu Drogowego niż wymienione dla danego zadania w Wykazie lokalizacji przekazanym Wykonawcy. 8. Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonywania kontroli jakości usług świadczonych przez Wykonawcę, podwykonawcę/dalszego podwykonawcę, przy udziale pracowników RDW w Parczewie, całodobowo bez wskazania czasu i miejsca kontroli. 9. Wykonawca odpowiada za działania i zaniechania podwykonawców i dalszych podwykonawców jak za swoje własne. 10. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego usługi spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (art. 30, ust. 5 ustawy). Za rozwiązania równoważne uznana będzie oferta na usługi wykonane przy wykorzystaniu technologii i sprzętu innego niż określony w ST, pod warunkiem, że ich parametry będą nie gorsze niż określone w ST. 11. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, na poszczególne Zadania. 12. Zamówienie udzielane jest w częściach przez podległe ZDW w Lublinie Rejony Dróg Wojewódzkich. Łączna wartość zamówienia wraz z zamówieniami podobnymi została ustalona na kwotę: 28 421 583,31 zł netto. Wartość zamówienia podstawowego wynosi: 16 744 732,21 zł netto, wartość zamówień podobnych: 11 676 851,10 zł netto. Wartość niniejszego zamówienia wynosi wraz z zamówieniami podobnymi: 206.652,00 zł netto, w tym: zamówienie podstawowe: 121.560,00 zł netto oraz przewidywane zamówienia podobne: 85.092,00 zł netto.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90620000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości: 1) dla Zadania nr 1 – 1.000,00 zł (słownie złotych: jeden tysiąc 00/100) 2) dla Zadania nr 2 – 500,00 zł (słownie złotych: pięćset 00/100) 3) dla Zadania nr 3 – 500,00 zł (słownie złotych: pięćset 00/100). 2. Wadium może być wnoszone w formach określonych w art. 45, ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych: 1) Pieniądzu; 2) Poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) Gwarancjach bankowych; 4) Gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) Poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 359 z późn.zm.). 3. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na konto ZDW w Lublinie do banku PKO Bank Polski SA na nr 74 1020 3147 0000 8002 0105 5730. 4. W ofercie należy złożyć dokument potwierdzający wniesienie wadium. UWAGA: 1. Wadium w pieniądzu należy wnosić ściśle z dyspozycją art. 45 ust. 7 ustawy Prawo zamówień publicznych, tzn. przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego. W myśl art. 63. ust. 3 pkt.1 ustawy Prawo bankowe z dnia 29 sierpnia 1997 (Dz. U z 2016 poz. 1988 z późn.zm.) polecenie przelewu jest jedną z form rozliczenia bezgotówkowego. Zgodnie z art. 63c Prawa bankowego polecenie przelewu stanowi udzieloną bankowi dyspozycję dłużnika obciążenia jego rachunku określoną kwotą i uznania tą kwotą rachunku wierzyciela. Oznacza to, że wpłata gotówkowa wadium wnoszona na poczcie lub w banku nie stanowi polecenia przelewu w rozumieniu wyżej cytowanych artykułów. 2. Wadium wnoszone przelewem (art. 45 ust. 7 ustawy pzp) uważa się za wniesione w terminie, jeżeli wpłynie na konto ZDW w Lublinie przed upływem terminu składania ofert.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca obowiązany jest dołączyć do oferty: 1) dowód wniesienia wadium. 2)ofertę przetargową (z ceną netto i z podatkiem VAT) wraz z Formularzem Cenowym wypełnionym w oferowanym zakresie – Zadanie nr 1, 2 i/lub 3. 3)zobowiązanie lub inne dokumenty podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia - w przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów. 4)w przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia, do oferty należy załączyć dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego zgodnie z art. 23 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 5)w przypadku, gdy ofertę w imieniu wykonawcy podpisuje pełnomocnik, do oferty należy załączyć pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach