Przetargi.pl
Usługi załadunku i przeładunku soli

Kopalnia Soli "Wieliczka" Spółka Akcyjna ogłasza przetarg

  • Adres: 32-020 Wieliczka, Park Kingi 1
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 12 2787111, 12 2787132 , fax. 12 2787110
  • Data zamieszczenia: 2015-11-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Kopalnia Soli "Wieliczka" Spółka Akcyjna
    Park Kingi 1 1
    32-020 Wieliczka, woj. małopolskie
    tel. 12 2787111, 12 2787132, fax. 12 2787110
    REGON: 00004168300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kopalniawieliczka.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Górnictwo-Spółka Akcyjna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi załadunku i przeładunku soli
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia. 1.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług obejmujących: odbiór, zasyp, składowanie i załadunek soli w maksymalnej ilości 6 000 ton. 1.2. W ramach maksymalnej wielkości usług, o których mowa w pkt 1.1., Zamawiający zobowiązuje się do zlecenia usług obejmujących odbiór, zasyp, składowanie i załadunek 3 600 ton soli. Zlecenie pozostałej części usług w zakresie obejmującym odbiór, zasyp, składowanie i załadunek 2 400 ton soli, będzie uzależnione od potrzeb Zamawiającego (prawo opcji). 1.3. W ramach realizacji usług, o których mowa w pkt 1.1., Wykonawca zobowiązany jest do: 1) zasypu soli do opakowań typu big-bag o masie 1 tony, 2) znakowania opakowań typu big-bag metkami właściwymi dla rodzaju pakowanej soli, z zaznaczeniem na metce: a) odbiorcy, b) zmiany produkcyjnej Działu Utylizacji Wycieków Kopalni Soli Wieliczka S.A., podczas, której sól była pakowana, c) daty produkcji, d) numeru kolejnego big-baga, 3) zasypu soli do worków (25/50 kg), 4) rozpuszczania soli odpadowej pochodzącej z przesypów i usypów z opakowań typu big-bag oraz worków, 5) sprzątania na bieżąco: a) magazynów solnych, w tym przede wszystkim posadzki żywicznej, ścian, sufitów, paneli, grzejników, lamp, b) stanowiska zasypu soli, w tym 2 wag automatycznych wraz z elementami pomocniczymi do zbiornika buforowego soli włącznie, c) składowania worków na paletach, jak również okolic rampy załadunkowej, 6) załadunku soli w opakowaniach typu big-bag i workach na środki transportowe zgodnie z dyspozycjami zawartymi w dokumentach WZ, 7) składowania opakowań typu big-bag i worków na paletach w wyznaczonych miejscach magazynu. 8) zasypu soli z opakowań typu big-bag oraz worków do urządzenia do wytwarzania solanki pełno nasyconej (wytwornica solanki), sprzątanie stanowiska zasypu i otoczenia urządzenia do wytwarzania solanki, bieżące monitorowanie procesu dosalania wód na urządzeniu, odpompowywanie pełno nasyconej solanki do zbiornika buforowego. 2. Warunki wykonywania przedmiotu zamówienia. 2.1. Miejscem wykonywania usług stanowiących przedmiot zamówienia jest Kopalnia Soli Wieliczka S.A. Dział Utylizacji Wycieków. 2.2. Usługi stanowiące przedmiot niniejszego zamówienia winny być wykonywane na bieżąco, w taki sposób aby zapewnić odbiór soli w trakcie trwania cyklów produkcyjnych w Dziale Utylizacji Wycieków. 2.3. Jeden cykl produkcyjny trwa od 15 do 30 dni w zależności od ilości wód zasolonych i stopnia zasolenia wód zasolonych pozyskiwanych z Kopalni Soli Wieliczka. 2.4. W trakcie cyklu produkcyjnego Dział Utylizacji Wycieków pracuje w sposób ciągły, wytwarzane jest wówczas od 400 do 1500 ton soli. 2.5. Między cyklami produkcyjnymi następuje przerwa technologiczna, trwająca około 10 dni, której długość uzależniona jest od potrzeb Zamawiającego (między innymi możliwości retencyjne wód zasolonych, przeglądy i remonty instalacji). 2.6. Zamawiający telefonicznie oraz za pomocą poczty e-mail lub faksem, z co najmniej 3 godzinnym wyprzedzeniem, informuje Wykonawcę o wznowieniu cyklu produkcyjnego. 2.7. Załadunek soli winien się odbywać, tylko i wyłącznie, przy użyciu wózków widłowych o napędzie elektrycznym. Wykonawca winien dysponować minimum 2 sztukami wózków widłowych o napędzie elektrycznym. Każdy z wózków winien spełniać wymagania przepisów prawa, w tym w szczególności posiadać aktualne badania techniczne wykonywane przez Urząd Dozoru Technicznego. 2.8. Zlecenia, o których mowa w pkt 1.2., będą przekazywane do Wykonawcy telefonicznie oraz za pomocą poczty e-mail lub faxem. Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia i zasad jego realizacji zawarte zostały we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ, zamieszczonej na stronie internetowej Zamawiającego www. kopalniawieliczka.eu
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 631000000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wadium w wysokości: 6 000,00 złotych należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, określonym w części XIII pkt 2 SIWZ. 2. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy: Bank Pekao Spółka Akcyjna Oddział w Wieliczce Konto: 75124047481111000048778501 z dopiskiem: wadium w sprawie KSW/2015/EL/72 Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego. Nie dopuszcza się wpłaty wadium w kasie Kopalni Soli Wieliczka S.A. 3. Wadium wniesione w innej formie niż forma pieniężna (zgodnie z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych) winno być złożone w Sekretariacie Kopalni Soli Wieliczka S.A. przed upływem terminu składania ofert określonym w części XIII pkt 2 SIWZ. 4. Zamawiający dokona zwrotu wadium zgodnie z art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych. 5. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ww. ustawy, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 6. Zgodnie z art. 46 ust 5 ustawy Pzp, Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana : 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 7. Wykonawca, który nie wniesie wymaganego wadium do upływu terminu składania ofert, na przedłużony okres związania ofertą lub w terminie, o którym mowa w art. 46 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych albo nie zgodzi się na przedłużenie okresu związania ofertą zostanie wykluczony z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Liczba osób, która będzie zatrudniona przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę w przeliczeniu na pełny wymiar czasu pracy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kopalniawieliczka.eu
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach