Przetargi.pl
Usługi z zakresu ochrony osób i mienia, nadzoru nad zwierzętami oraz konwojowania wartości pieniężnych

Ogród Zoologiczny w Poznaniu ogłasza przetarg

  • Adres: 61-063 Poznań, ul. Browarna 25
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 8768209 , fax. 061 8773533
  • Data zamieszczenia: 2015-11-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Ogród Zoologiczny w Poznaniu
    ul. Browarna 25 25
    61-063 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 061 8768209, fax. 061 8773533
    REGON: 63210005700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zoo.poznan.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi z zakresu ochrony osób i mienia, nadzoru nad zwierzętami oraz konwojowania wartości pieniężnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie: - ochrony osób i mienia oraz nadzoru nad zwierzętami w maksymalnej ilości 42.000,00 godzin na terenie obiektów Ogrodu Zoologicznego w Poznaniu, tj. obiektu położonego przy ul. Krańcowej 81 oraz Browarnej 25 (Nowe ZOO) o powierzchni około 120 ha oraz obiektu położonego przy ul. Zwierzynieckiej 13 (Stare ZOO) o powierzchni około 5 ha, oraz - ochrony wartości pieniężnych podczas transportu, o której mowa w rozporządzeniu Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 07 września 2010 r. w sprawie wymagań, jakim powinna odpowiadać ochrona wartości pieniężnych przechowywanych i transportowanych przez przedsiębiorców i inne jednostki organizacyjne (Dz.U z 2010, Nr 166, poz. 1128 z późn. zm.), w liczbie nie większej niż 90 konwojów w okresie realizacji zamówienia. Przedmiot zamówienia powinien być wykonywany w formie: - stałej bezpośredniej ochrony fizycznej obiektów położonych na terenie Nowego ZOO oraz Starego ZOO oraz całego terenu należącego do Ogrodu Zoologicznego w Poznaniu, na zasadach określonych w ustawie z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2005 r., Nr 145, poz. 1221 z późn. zm.); - stałego nadzoru nad zwierzętami znajdującymi się na terenie Nowego ZOO oraz Starego ZOO; - konwojowania wartości pieniężnych na zasadach określonych w ustawie z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2005 r., Nr 145, poz. 1221 z późn. zm.) oraz w rozporządzeniu Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 07 września 2010 r. w sprawie wymagań, jakim powinna odpowiadać ochrona wartości pieniężnych przechowywanych i transportowanych przez przedsiębiorców i inne jednostki organizacyjne (Dz.U z 2010, Nr 166, poz. 1128 z późn. zm.). Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności poniższe rodzaje czynności: A. w zakresie ochrony osób i mienia: - kontrolę ogrodzeń zewnętrznych i wewnętrznych, - kontrolę zamknięć pomieszczeń dla zwierząt, magazynów, pomieszczeń gospodarczych oraz biurowych, - kontrolę przebywania na terenie Ogrodu Zoologicznego osób nieupoważnionych, w tym kontrola biletów, - kontrolę pojazdów wjeżdżających i opuszczających teren Ogrodu Zoologicznego, - wykonywanie regularnego obchodu terenu, - niezwłoczne zgłaszanie zauważonych zagrożeń i nieprawidłowości Dyrektorowi lub Kierownikowi Ogrodu Zoologicznego w Poznaniu, Policji, Straży Pożarnej lub Straży Miejskiej w zależności od rodzaju zagrożenia, a także upoważnionym pracownikom Ogrodu Zoologicznego, - zamykanie wyznaczonych pawilonów. B. w zakresie nadzoru nad zwierzętami: - kontrolę ogrodzeń i pomieszczeń dla zwierząt, - zgłoszenie ewentualnego wydostania się zwierząt poza pomieszczenia lub wybiegi i postępowanie zgodne z instrukcją BHP, - przyjmowanie zwierząt rannych lub niepełnosprawnych. C. zakres ochrony wartości pieniężnych: - konwojowanie wartości pieniężnych wraz z uprawnionym pracownikiem Zamawiającego lub bez pracownika - w zależności od doraźnych potrzeb Zamawiającego - na trasie z siedziby Nowego ZOO przy ulicy Browarnej 25 do banku w granicach administracyjnych miasta Poznania, oraz wewnątrz terenu Nowego ZOO. Ze względu na charakter wykonywanego zamówienia szczegółowe informacje dotyczące konwojowania wartości pieniężnych będą udostępnione wyłącznie wybranemu Wykonawcy. Wykonawca jest zobowiązany zapewnić realizację przedmiotu Zamówienia przez pracowników: I. Ochrona osób i mienia, nadzór nad zwierzętami: A. STARE ZOO 9.00-18.00 (jedna osoba) = 9 h x 366 dni = 3294 h 18.00-7.00 (dwie osoby) = 26 h x 366 dni = 9516 h RAZEM STARE ZOO: 12.810 godzin B. NOWE ZOO (ul. Browarna 25) 7.00-15.00 (jedna osoba) = 8 h x 120 dni = 960 h 15.00-19.00 (jedna osoba) = 4h x 366 dni = 1464 h 19.00-7.00 (dwie osoby) = 24 h x 366 dni = 8784 h RAZEM: 11.208 godzin C. NOWE ZOO (partia wejściowa, ul. Krańcowa 81) 7.00-19.00 (jedna osoba) = 12 h x 366 dni = 4392 h 19.00-7.00 (jedna osoba) = 12 h x 366 dni = 4392 h 22.00-7.00 (jedna osoba) = 9 h x 366 dni = 3294 h 15.00-22.00 (jedna osoba) = 7 h x 366 dni = 2562 h RAZEM: 14.640 godzin D. NOWE ZOO (Słoniarnia, ul. Krańcowa 81) 10.00-18.00 (jedna osoba) 8 h x 184 dni = 1472 h (01.04.2016 do 30.09.2016) 10.00-15.00 (jedna osoba) 5 h x 60 dni = 300 h (01.01.2016 do 29.02.2016) 10.00-15.00 (jedna osoba) 5 h x 61 dni = 305 h (1.11.2016 do 31.12.2016) 10.00-16.00 (jedna osoba) 6 h x 31 dni = 186 h (1.03.2016 do 31.03.2016) 10.00-16.00 (jedna osoba) 6 h x 31 dni = 186 h (1.10.2016 do 31.10.2016) RAZEM: 2.449 godzin E. NOWE ZOO (bileterzy) 9.00-18.00 (jedna osoba) 9 h x 64 dni = 576 h (sobota, niedziela, święta - 1.04.2016 do 31.10.2016) RAZEM: 576 godzin RAZEM NOWE ZOO: 28.873 godzin RAZEM STARE I NOWE ZOO: 41.683 godzin. Zamawiający dodatkowo przewiduje 317 godzin, które możemy wykorzystać według własnych potrzeb. Łączna ilość godzin świadczenia usług ochrony osób i mienia oraz nadzór nad zwierzętami: 42.000 godzin. Zamawiający może określić inną ilość pracowników niezbędną do prawidłowego wykonania przedmiotu Zamówienia na dany okres. W tym przypadku Zamawiający poinformuje Wykonawcę na 3 dni wcześniej. II. Ochrona wartości pieniężnych: Usługi będą świadczone w maksymalnej liczbie 90 transportów w okresie realizacji zamówienia, na każdorazowe zlecenie uprawnionego pracownika Zamawiającego. Zlecenia będą zgłaszane telefonicznie, faksem lub drogą mailową. Każdorazowe zlecenie zawierać będzie zakres, miejsce oraz termin świadczenia usługi. Wykonawca jest zobowiązany w każdym czasie do zapewnienia co najmniej dwóch osób wpisanych na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej, a w godz. od 18.00 do 7.00 - trzech osób wpisanych na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej. W przypadku zgłoszenia zagrożenia grupa interwencyjna jest zobowiązana do przyjazdu do miejsca wezwania w nieprzekraczalnym terminie do 10 minut. Wykonawca zobowiązany jest udostępnić Zamawiającemu numer telefonu alarmowego (czynny całą dobę), umożliwiający wezwanie grupy interwencyjnej. Pracownik ochronny powinien: a. być prawidłowo przeszkolony do wykonywania w całości przedmiotu Zamówienia, w tym w zakresie udzielania pierwszej pomocy, b. być wyposażony w środki niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu Zamówienia, tj. w szczególności: - w stosowny ubiór, dostosowany do panujących warunków atmosferycznych oraz zawierający widoczne oznaczenie identyfikujące go jako pracownika ochrony, - w sprawne środki bezpośredniej łączności, - w legitymację pracownika ochrony fizycznej lub legitymację kwalifikowanego pracownika ochrony fizycznej, - w przypadku osób wpisanych na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej - w środki przymusu bezpośredniego: kajdanki oraz broń gazową lub ręczne miotacze gazu lub pałki obronne wielofunkcyjne, - w przypadku grup interwencyjnych oraz osób świadczących usługę ochrony wartości pieniężnych - w broń palną. Wykonawca zobowiązany jest stosować system kontroli obchodów (system umożliwiający bieżące monitorowanie czasu, miejsca i rezultatów pracy personelu). Wykonawca zobowiązany jest zapewnić stałą łączność pracownika Ochrony pełniącego dyżur na chronionym obiekcie z całodobowym stanowiskiem kierowania Wykonawcy. Wykonawca przez cały okres świadczenia usług zobowiązany jest do zapewnienia ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie niższą niż 350.000,00 zł oraz ubezpieczenia od kradzieży mienia i zwierząt na kwotę nie niższą niż 1.000.000,00 zł. Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia podlegają odrzuceniu. Zamawiający ma prawo ograniczenia wielkości usług w zależności od uzyskanych środków finansowych oraz potrzeb. Ogólne wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia oraz jego realizacji: Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 797100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 10000 zł. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas gdy przed upływem terminu składania ofert kwota wniesionego wadium będzie uznana na rachunku bankowym Zamawiającego. Zaleca się, aby kopię dowodu wniesienia wadium załączyć do oferty. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: 22 1020 4027 0000 1902 1263 5977 b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Zwrot lub zatrzymanie wadium następuje na zasadach określonych w art. 46 Ustawy. Wadium wnoszone w innej niż pieniądz formie musi posiadać ważność co najmniej do końca terminu związania wykonawcy złożoną przez niego ofertą. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz należy załączyć do oferty odpowiedni dokument, nie spięty w całość z ofertą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Jakość świadczonych usług
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zoo.poznan.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach