Przetargi.pl
Usługi wycinania drzew przy drogach wojewódzkich administrowanych przez RDW Inowrocław

Zarząd Dróg Wojewódzkich ogłasza przetarg

  • Adres: 85-085 Bydgoszcz, ul. Fordońska 6
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. (052) 370-57-17 , fax. (052) 370-57-16
  • Data zamieszczenia: 2010-01-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Wojewódzkich
    ul. Fordońska 6 6
    85-085 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. (052) 370-57-17, fax. (052) 370-57-16
    REGON: 09236416000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw-bydgoszcz.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi wycinania drzew przy drogach wojewódzkich administrowanych przez RDW Inowrocław
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Usługi wycinania drzew przy drogach wojewódzkich administrowanych przez RDW Inowrocław Zamówienie obejmuje: - wycinkę drzew na głębokość 20 cm poniżej poziomu pobocza - wywóz dłużyc i gałęzi poza pas drogowy, - oczyszczenie terenu po wycince drzew - wycena rzeczoznawcy wartości pozyskanego drewna - zakup pozyskanego drewna od Zamawiającego zgodnie z wyceną rzeczoznawcy - sporządzenie projektu tymczasowej organizacji ruchu na czas wycinki - oznakowanie terenu robót zgodnie z zatwierdzonym projektem organizacji ruchu Zamówienie podzielono na dwie części, z których każda jest oddzielnym postępowaniem. CZĘŚĆ I 131 szt. drzew do wycięcia na drogach : Nr 251 Damasławek - Inowrocław odcinek Damasławek - Pakość - 15 szt. Nr 254 Brzoza - Wylatowo - 59 szt. Nr 255 Pakość - Strzelno - 28 szt. Nr 262 Kwieciszewo - Szyszłowo - 27 szt. Nr 246 Paterek - Dąbrowa Biskupia, odc. Łabiszyn - Złotniki Kuj. - 2 szt. CZĘŚĆ II 177 szt. drzew do wycięcia na drogach : Nr 246 Łabiszyn - Dąbrowa Biskupia odc. Złotniki Kujawskie - Dąbrowa Biskupia - 39 szt. Nr 397 Droga nr 394 (Otorowo) - Droga nr 10 (Makowiska) - 9 szt. Nr 252 Inowrocław - Zakrzewo - 5 szt. Nr 266 Ciechocinek - Sompolno - 80 szt. Nr 284 stacja kolejowa Złotniki Kujawskie - droga Nr 25 - 10 szt. Nr 394 Przyłubie - Solec Kujawski - droga Nr 397 - 14 szt. Nr 398 Złotniki Kuj. - Liszkowo - 12 szt. Nr 399 Liszkowo - Żelechlin - 1 szt. Nr 249 Droga nr 80 - Czarnowo Rz. Wisła - Solec Ku. - Droga nr 10 - 7 szt. Wykonawca zobowiązany jest zakupić od zamawiającego drewno pozyskane z wycinki. Szacunkowa wielkość pozyskanego drewna: CZĘŚĆ I - 163,75 m3 dłużyc i 69,10 mp gałęzi CZĘŚĆ II - 129,08 m3 dłużyc i 84,92 mp gałęzi Wyceny rzeczywistej wielkości i wartości pozyskanego drewna dokona Wykonawca, na własny koszt, po wykonaniu usługi.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 772114006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki udziału w postępowaniu oraz sposób dokonywania oceny tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający niżej podane warunki: 1.Wykonawca składający ofertę spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy PZP. Wykonawca w celu spełnienia warunku składa oświadczenie, iż spełnia warunki dotyczące: 1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy nakładają obowiązek ich posiadania 2) posiadania wiedzy i doświadczenia 3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia 4) sytuacji ekonomicznej i finansowej W przypadku Wykonawców składających wspólną ofertę (konsorcjum) warunek powyższy musi spełniać każdy z Wykonawców składających wspólną ofertę. Warunek powyższy dotyczy części 1 i 2. 2.Doświadczenie - o zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy posiadający wiedzę i doświadczenie z zakresu objętego zamówieniem. Wykonawca w celu spełnienia warunku musi wykazać, że wykonywał lub wykonuje usługi wycinania drzew bądź pielęgnacji zadrzewienia w ostatnich 3 latach przed upływem terminu składania ofert - minimum 3 zrealizowane umowy na łączną kwotę 40 000, 00 PLN Warunek określony w pkt. 2 winny spełniać łącznie wszystkie podmioty składające wspólną ofertę. Warunek powyższy dotyczy części 1 i 2. W przypadku wykonawców składających 2 oferty - na część I i II w każdej ofercie należy wykazać wyżej określone doświadczenie. 3.Potencjał techniczny - o zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy dysponującym odpowiednim potencjałem technicznym. Wykonawca w celu spełnienia warunku musi wykazać, iż dysponuje: - pilarkami mechaniczne - szt. 2 - ciągnikiem z zestawem przyczep - 1 szt. + 2 przyczepy - środkiem transportu - 1 szt. Potencjał techniczny Wykonawców składających wspólną ofertę - warunek określony w pkt. 3. winny spełniać łącznie wszystkie podmioty składające wspólną ofertę. Warunek powyższy dotyczy części 1 i 2. W przypadku wykonawców składających 2 oferty - na część I i II w każdej ofercie należy wykazać wyżej określony potencjał techniczny. 4. Potencjał kadrowy - o zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy dysponujący osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Wykonawca w celu spełnienia warunku musi wykazać, iż dysponuje: - pilarzami - 2 osoby posiadające uprawnienia do obsługi pił mechanicznych - pracownicy do kierowania ruchem podczas realizacji zamówienia - 2 osoby posiadające aktualne uprawnienia do zatrzymywania i kierowania ruchem wydane przez Komendę Wojewódzką Policji. - kierowca - 1 osoba posiadająca uprawnienia do kierowania ciągnikiem z zestawem przyczep. Potencjał kadrowy Wykonawców składających wspólną ofertę - warunek określony w pkt. 4. winny spełniać łącznie wszystkie podmioty składające wspólną ofertę. Warunek powyższy dotyczy części 1 i 2. 5.Ubezpieczenie - o zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie przedmiotu zamówienia. W celu spełnienia warunku Wykonawca musi wykazać, iż posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej. W przypadku Wykonawców składających wspólną ofertę (konsorcjum) warunek powyższy musi spełniać każdy z Wykonawców składających wspólną ofertę. Warunek powyższy dotyczy części 1 i 2. 6.Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust1 ustawy PZP. W celu spełnienia warunku Wykonawca. Wykonawca w celu spełnienia warunku składa oświadczenie, o braku podstaw do wykluczenia. W przypadku Wykonawców składających wspólną ofertę (konsorcjum) warunek powyższy musi spełniać każdy z Wykonawców składających wspólną ofertę. Warunek powyższy dotyczy części 1 i 2. 7.Działalność gospodarcza - o zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy prowadzący działalność gospodarczą. Wykonawca w celu spełnienia warunku musi wykazać, iż prowadzi działalność gospodarczą,Wykonawca w celu spełnienia warunku musi wykazać, iż prowadzi działalność gospodarczą, przedkładając dokument wymagany w pkt.12.2 SIWZ, tj. Aktualny odpis z właściwego rejestru jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust 1 pkt. 2 ustawy PZP. W przypadku Wykonawców składających wspólną ofertę (konsorcjum) warunek powyższy musi spełniać każdy z Wykonawców składających wspólną ofertę. Warunek powyższy dotyczy części 1 i 2. 8.Podatki - o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy na dzień składania ofert nie zalegają z opłacaniem podatków i opłat. W celu spełnienia warunku Wykonawca musi wykazać, iż nie zalega z podatkami, przedstawiając dokument wymagany w pkt. 12.3 SIWZ, tj. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku Wykonawców składających wspólną ofertę (konsorcjum) warunek powyższy musi spełniać każdy z Wykonawców składających wspólną ofertę. Warunek powyższy dotyczy części 1 i 2. 9.Składki na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne - o zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie zalegają ze składkami na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne. W celu spełnienia warunku Wykonawca musi wykazać, iż nie zalega ze składkami, przedstawiając dokument wymagany w pkt. 12.4 SIWZ W przypadku Wykonawców składających wspólną ofertę (konsorcjum) warunek powyższy musi spełniać każdy z Wykonawców składających wspólną ofertę. Warunek powyższy dotyczy części 1 i 2.Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału ZUS-u lub KRUS potwierdzające, że Wykonawca nie zalega ze składkami na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert Warunki wymienione w pkt 1 - 9 oceniane będą zgodnie z zasadą: spełnia-nie spełnia po przeanalizowaniu dokumentów wymaganych w pkt. 11 i 12 SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków o których mowa w art. 22 ust 1 ustawy PZP. 1.Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust 1 ustawy PZP (Załącznik nr 2 do formularza oferty) 2.Potwierdzenie doświadczenia: - wykaz usług wycinania drzew bądź pielęgnacji zadrzewienia wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców (Załącznik nr 3 do formularza oferty) - dokumenty potwierdzające, że usługi wymienione w wykazie zostały wykonane z należytą starannością - dla 3 zakończonych umów. 3.Wykaz wymaganych w pkt. 10.3. SIWZ narzędzi i urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania (Załącznik nr 4 do formularza oferty) 4.Wykaz wymaganych w pkt. 10.4. SIWZ osób odpowiedzialnych za wykonanie zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacji o podstawie do dysponowania tymi osobami ( Załącznik nr 5 do formularza oferty) 5.Oświadczenie wykonawcy, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadają wymagane w pkt. 10.4. SIWZ uprawnienia (Załącznik nr 6 do formularza oferty) 6.Potwierdzenie ubezpieczenia - załączyć aktualną, opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Wykaz dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia z powodów określonych w art. 24 ust. 1 ustawy PZP. 1.Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy PZP. (Załącznik nr 7 do formularza oferty) 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust 1 pkt. 2 ustawy PZP. 3.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4.Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału ZUS-u lub KRUS potwierdzające, że Wykonawca nie zalega ze składkami na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert 5.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej , zamiast dokumentów , o których mowa w pkcie 12.2. - 12.4.SIWZ składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że : -Nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono jego upadłości. - wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert -Nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. -Nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkcie 12.5.SIWZ, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Odnośnie terminów wystawienia niniejszego dokumentu stosuje się odpowiednio wymagania określone w pkt. 12.5 SIWZ 6.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, wykonawców na których zasobach polega wykonawca składający ofertę, a także wykonawców, na których zdolnościach finansowych polega wykonawca składający ofertę, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub te podmioty

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdw-bydgoszcz.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach