Szpital Kliniczny im. Ks. Anny Mazowieckiej ogłasza przetarg
- Adres: 00-315 Warszawa, ul. Karowa
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 225 966 160 , fax. 022 5966474, 8279354
- Data zamieszczenia: 2020-12-01
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Szpital Kliniczny im. Ks. Anny Mazowieckiej
ul. Karowa 2
00-315 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 225 966 160, fax. 022 5966474, 8279354
REGON: 13722290000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalkarowa.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
USŁUGI W ZAKRESIE WYKONYWANIA PRZEGLĄDÓW TECHNICZNYCH SPRZĘTU I APARATURY MEDYCZNEJ - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie wykonywania przeglądów technicznych sprzętu i aparatury medycznej w podziale na następujące części: Pakiet 1 – Kardiomonitor z centralą monitorującą Efficia firmy Philips Pakiet 2 – Pompa objętościowa Alaris GP+ firmy Medicart Health Pakiet 3 – Lampa operacyjna podwójna Ignis firmy Famed Pakiet 4 – Ssak próżniowy RvTm-3 firmy Technologie Medicale Pakiet 5 – Zestaw do wspomagania oddechu Optiflow firmy Fisher&Paykel Pakiet 6 – Miernik stężenia tlenu MiniO, MiniOx firmy Drager Pakiet 7 – Zestaw do nieinwazyjnego wspomagania oddechu Medin CNO firmy Medin Pakiet 8 – Pulsoksymetr Mini Torr + Pakiet 9 – Pulsoksymetr NBP-295 Pakiet 10 – Oftalmoskop Omega 180 firmy Heine Pakiet 11 – Urządzenie do badania słuchu OtoRead firmy Oticon Pakiet 12 – Aparat do znieczulenia wraz z monitorem firmy Medec Pakiet 13 – Detektor tętna płodu firmy Brael Pakiet 14 – Detektor tętna płodu WF 100 firmy Bio Light Pakiet 15 – Kardiomonitor MP20 Junior firmy Philips Pakiet 16 – Zestaw do laparoskopii z systemem zieleni indocyjanowej firmy Storz Zakres przedmiotu zamówienia oraz rodzaje aparatury medycznej wymienione są oddzielnie dla każdego Pakietu w Formularzach cenowych stanowiących Załącznik Nr 1. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50421000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na OFERTĘ składają się (w przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument): 1) Formularz OFERTA, 2) Załącznik nr 1 - Formularz cenowy. W przypadku podpisywania oferty lub poświadczania za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osob(ę)y nie wymienion(ą)e w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo powinno być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W tym przypadku ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Dokument pełnomocnictwa musi być załączony do oferty i zawierać w szczególności wskazanie: a) wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, b) ustanowionego Pełnomocnika oraz zakres jego umocowania, obejmujący przede wszystkim: - reprezentowanie konsorcjum w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, - zaciąganie w imieniu konsorcjum zobowiązań, - złożenie oferty wspólnie, - prowadzenie korespondencji i podejmowanie zobowiązań związanych postępowaniem o zamówienie publiczne. Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany przez wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w tym Wykonawcę ustanowionego jako Pełnomocnika i przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli i zaciągania zobowiązań w imieniu Wykonawców. Wykonawca, bez wezwania ze strony zamawiającego, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże zamawiającemu na podstawie art. 24 ust. 11 ustawy Pzp oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Serwis pogwarancyjny tomografu komputerowego SUPRIA 32
Dodano: 2024-05-23 - Naprawa Tomografu Komputerowego
Dodano: 2024-05-09 - Świadczenie pogwarancyjnych usług przeglądów okresowych i konserwacji oraz napraw aparatury i sprzętu medycznego
Dodano: 2024-04-08 - okresowe przeglądy, konserwacje i naprawy sprzętu medycznego
Dodano: 2024-03-29 - Okresowe przeglądy serwisowe i naprawy sprzętu medycznego
Dodano: 2023-12-29 - Świadczenie pogwarancyjnych usług przeglądów okresowych i konserwacji oraz napraw aparatury i sprzętu medycznego Samodzielnego Publicznego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Ostrowi Mazowieckiej
Dodano: 2023-11-07 - WYKONANIE PRZEGLĄDÓW TECHNICZNYCH APARATURY I SPRZĘTU MEDYCZNEGO W PODZIALE NA ZADANIA
Dodano: 2023-08-22 - Obsługa serwisowa, pogwarancyjna, aparatury endoskopowej w Mazowieckim Szpitalu Specjalistycznym w Ostrołęce.
Dodano: 2023-07-03 - Przeglądy i konserwacja sprzętu medycznego
Dodano: 2023-06-07 - Świadczenie usługi serwisowania aparatury i sprzętu medycznego będącego na stanie Mazowieckiego Wojewódzkiego Ośrodka Medycyny Pracy (SPZOZ).
Dodano: 2023-05-31