Przetargi.pl
Usługi w zakresie transportu uczniów Szkoły Podstawowej w Rogoźnicy w ramach projektu Sukces szkoły-szkoła sukcesu

Gmina Międzyrzec Podlaski ogłasza przetarg

  • Adres: 21-560 Międzyrzec Podlaski, ul. Warszawska 20
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 83 3712496
  • Data zamieszczenia: 2013-10-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Międzyrzec Podlaski
    ul. Warszawska 20 20
    21-560 Międzyrzec Podlaski, woj. lubelskie
    tel. 83 3712496
    REGON: 03023742800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.miedzyrzecgmina.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi w zakresie transportu uczniów Szkoły Podstawowej w Rogoźnicy w ramach projektu Sukces szkoły-szkoła sukcesu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na transporcie ok. 109 uczniów uczennic z klas 0-6, które zostały zakwalifikowane na zajęcia w ramach realizowanego projektu w następującym zakresie: Zadanie I - Wykonanie usług transportu drogowego obejmującego przewóz dzieci po zakończeniu zajęć spod Szkoły Podstawowej w Rogoźnicy do miejsca zamieszkania danego dziecka. Miejscowości, w których mieszkają uczestnicy projektu, tworzą następujący obwód: Rogoźnica - Rogoźnica Kolonia - Rogoźniczka - Manie - Koszeliki - Zawadki - Zaścianki - Zasiadki - Przyłuki. Przewiduje się również konieczność zapewnienia przejazdu dzieciom na zajęcia do Szkoły Podstawowej w Rogoźnicy i po zajęciach do miejsca zamieszkania np. w soboty. Szczegółowe rozkłady jazdy (poszczególne trasy) będą, zgodnie z harmonogramem zajęć projektu Sukces szkoły - szkoła sukcesu, dokładnie opracowane z wybranym Wykonawcą przed podpisaniem umowy, jednakże Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany trasy z przyczyn obiektywnych - przewidywana liczba kilometrów na całość zamówienia nr 1 to 5250 km. Zadanie II - Wykonanie usług transportu drogowego obejmującego przewóz dzieci na następujące wycieczki naukowe: a) Dwie wycieczki do teatru w Lublinie - 2 razy po ok. 220 km (dojazd i powrót), postój ok. 4 godz. b) Wycieczka na zajęcia w Poleskim Parku Narodowym - ok. 190 km (dojazd i powrót), postój ok. 8 godz. c) Wycieczka na plener w Łążku Garncarskim - ok. 420 km (dojazd i powrót), postój ok. 8 godz. Łączna trasa wynosi ok. 1050 km Wyjazdy będą zorganizowane spod Szkoły Podstawowej w Rogoźnicy i powrót do tejże szkoły. Szacowana liczba kilometrów dla całości zamówienia wynosi około 6300 km . 2) Liczba osób, które będą objęte przewozami ustalana będzie zgodnie z harmonogramem zajęć projektu Sukces szkoły-szkoła sukcesu odpowiednio na każdy dzień miesiąca i przekazana będzie wybranemu Wykonawcy, których liczba jednak może ulec zmianie z przyczyn obiektywnych. 3) Nadzór nad przewożonymi uczniami, szczególnie pod względem zapewnienia bezpieczeństwa, opieki nad uczniami przy wsiadaniu, wysiadaniu i podczas przejazdu należy do Wykonawcy, przy czym opiekunem nie może być kierowca prowadzący środek transportu. 4) Godzina zakończenia zajęć jest godziną podstawienia przez Wykonawcę danego środka transportu i tym samym godziną odjazdu uczestników zajęć do miejsc zamieszkania. Jeśli zajęcia kończą się o godzinie np. 18:15 godziną podstawienia środka transportu jest godzina 18:15. 5) Do realizacji przedmiotowego zamówienia Wykonawca powinien dysponować takim środkiem transportu, aby w czasie jazdy zapewnić dzieciom miejsca siedzące zgodnie z obowiązującymi przepisami. 6) Wykonawca zobowiązany jest do transportu dzieci środkami transportu sprawnymi technicznie, dopuszczonymi do ruchu według przepisów o ruchu pasażerskim i oznakowanymi stosownie do charakteru świadczonych przewozów. W przypadku awarii pojazdu Wykonawca podstawi pojazd zastępczy spełniający właściwe wymagania techniczne w ruchu drogowym.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 601400001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.miedzyrzecgmina.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach