Przetargi.pl
Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

Ośrodek Pomocy Społecznej ogłasza przetarg

  • Adres: 64-600 Oborniki, ul. Piłsudskiego
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 612 962 737 , fax. 612 962 737
  • Data zamieszczenia: 2021-01-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Ośrodek Pomocy Społecznej
    ul. Piłsudskiego 76
    64-600 Oborniki, woj. wielkopolskie
    tel. 612 962 737, fax. 612 962 737
    REGON: 63200180000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.opsoborniki.pl/bip/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotzamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na dowozie osób niepełnosprawnych ruchowo i intelektualnie (w tym do 2 osób poruszającychsię na wózkach inwalidzkich) z terenu Gminy Oborniki do Środowiskowego Domu Samopomocy w Rogoźnie (ŚDS w Rogoźnie), ul. Mała Poznańska 33, 64-610 Rogoźno, wraz z zapewnieniem opieki podczas dowozu. Usługa realizowana będzie w okresie od dnia podpisania umowy (z tym zastrzeżeniem, żezamówienie realizowane będzie nie wcześniej niż od dnia 04 stycznia 2021 r.) do dnia 31 grudnia 2021 r. we wszystkie dni z wyjątkiem sobót, niedziel i dniustawowo wolnych od pracy, okresu przerw w działalności ŚDS w Rogoźnie, w tym przerw wynikających z decyzji organu nadzoru nad ŚDS w Rogoźnie.Wspólny słownik zamówień CPV: 60130000-8 Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób. 2. Zakres zamówienia: TRASA: Oszacowanaprzez Zamawiającego długość trasy wynosi ok. 130 kilometrów dziennie i obejmuje odbiór każdego z uczestników transportu z jego miejsca zamieszkania iprzejazd do ŚDS w Rogoźnie oraz odbiór uczestników transportu z ŚDS w Rogoźnie i powrót do miejsca zamieszkania każdego z uczestników. Łączna liczbakilometrów w ramach zamówienia, wynikająca z oszacowania trasy przez zamawiającego wynosi na dzień ogłoszenia o zamówieniu: 239 dni roboczych w2021 r. x 130 km dziennie = 31 070 km w okresie realizacji umowy. Wskazana liczba kilometrów jest wartością maksymalną uwzględniającą prawo opcji.Zamówienie podstawowe stanowi 40% ilości kilometrów w okresie realizacji umowy wskazanych powyżej, pozostałe 60% będzie realizowane jakozamówienie opcjonalne w przypadku przekroczenia ilości wynikającej z zamówienia podstawowego. Kilometry dojazdowe i zjazdowe (bez uczestnikówtransportu) wykonywane będą na koszt wykonawcy. OPIEKA: Wykonawca w czasie realizacji usługi transportu zobowiązany będzie do zapewnieniauczestnikom transportu opieki. Opieka polegać będzie na: 1) pomocy w czasie zajmowania miejsca w pojeździe; 2) obecności w pojeździe i pomocy w czasierealizacji usługi transportu; 3) pomocy w czasie wysiadania z pojazdu; 4) w przypadku gdy uczestnikami transportu będą osoby niepełnoletnie lub nieposiadające pełnej zdolności do czynności prawnych opieka polegała będzie – po dotarciu do miejsca zamieszkania - na przekazaniu uczestników transportupod opiekę rodziców/opiekunów prawnych lub osób wskazanych przez rodziców/opiekunów prawnych. Tym samym Zamawiający nie dopuszcza by funkcjęopiekuna uczestników transportu pełnił kierowca pojazdu realizującego usługę transportu. Osoba sprawująca opiekę nad uczestnikami transportu powinnaposiadać dokument (zaświadczenie) potwierdzający co najmniej odbycie szkolenia w zakresie udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej. POJAZD:Pojazd skierowany przez Wykonawcę do realizacji usługi spełniać winien następujące wymagania: 1) posiada aktualny przegląd techniczny, polisę OC orazNNW oraz niezbędne wyposażenie wymagane przepisami regulującymi kwestie obowiązkowego wyposażenia pojazdów mechanicznych poruszających się podrogach publicznych, 2) oznakowany tablicą do oznaczania pojazdów konstrukcyjnie przeznaczonych do przewozu osób niepełnosprawnych, zgodnie zRozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Budownictwa z dnia 11 grudnia 2017 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów oraz wymagań dla tablicrejestracyjnych (Dz. U. z 2017, poz. 2355, z późn. zm.), 3) zapewnia możliwość przewozu minimum 2 pasażerów na wózkach inwalidzkich w jednympojeździe wraz z możliwością jednoczesnego przewozu przynajmniej 7 innych osób (w tę liczbę 7 innych osób nie jest wliczony kierowca pojazdu i opiekunuczestników dowozu), 4) ogrzewany i klimatyzowany, 5) posiada sprzęt ułatwiający wsiadanie i wysiadanie osobom poruszającym się na wózku w postaci:wind lub najazdów dla wózków inwalidzkich oraz odpowiednie zabezpieczenia dla przewozu wózków w tym: szyny mocujące wózki w podłodze pojazdu,komplety pasów do mocowania wózków inwalidzkich do szyn, pasy zabezpieczające osobę niepełnosprawną na wózku inwalidzkim, w tym uchwyty i pasybezpieczeństwa biodrowo – barkowe do przypinania osób znajdujących się na wózkach, najazdy teleskopowe z powłoką antypoślizgową umożliwiającąwprowadzanie wózków do pojazdu lub inne specjalistyczne pochylnie. W przypadku awarii pojazdu Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznegopodstawienia zastępczego środka transportu o równorzędnym standardzie jak wskazany w punktach 1) - 5) i nie starszego niż wskazany w złożonej przezniego ofercie. W przypadku wymiany/zmiany taboru (pojazdu) w okresie realizacji umowy Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia pojazdu dorealizacji usług objętych zamówieniem nie starszego niż wskazany w ofercie wykonawcy i standardzie równorzędnym jak wskazany w punktach 1) – 5).UPRAWNIENIA KIEROWCY I LICENCJA: Do realizacji usługi Wykonawca zapewni każdorazowo kierowcę, posiadającego uprawnienia do prowadzeniapojazdów mechanicznych i przewozu osób na terenie kraju, posiadającego aktualne prawo jazdy uprawniające do kierowania pojazdem będącym w dyspozycjiWykonawcy przy wykonywaniu zamówienia, o oznaczonej ilości miejsc dla pasażerów, zgodnie z przepisami o ruchu drogowym. Wykonawca powinienposiadać aktualną licencję na wykonywanie transportu drogowego - zgodnie z wymogami ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (t.j. Dz.U. z 2019, poz. 2140 z późn. zm.). Zamawiający zastrzega sobie prawo kontroli świadczonych usług oraz uzyskiwania niezbędnych informacji oświadczonych usługach, a także dostępu do dokumentacji potwierdzającej warunki realizacji usług zgodnie z ofertą. Wykonawca ponosi wyłącznąodpowiedzialność wobec osób trzecich za szkody powstałe w związku z realizacją usługi. W szczególności Wykonawca bierze na siebie wyłącznąodpowiedzialność za zrekompensowanie szkód wynikających z wypadków lub wszelkiego rodzaju zdarzeń wynikłych w czasie wykonywania usługi.ROZLICZENIE UMOWY: Wykonawca po podpisaniu umowy ustali z zamawiającym szczegółowy rozkład jazdy (godziny) z zastrzeżeniem, że przybycieuczestników transportu do ŚDS w Rogoźnie nie może nastąpić później niż 10 minut przed rozpoczęciem zajęć w ŚDS w Rogoźnie (na dzień ogłoszenia ozamówieniu jest to godzina 8.30). Odbiór uczestników transportu w ŚDS w Rogoźnie następował będzie o godzinie 15.30 (godzina zakończenia zajęć w ŚDSw Rogoźnie na dzień ogłoszenia o zamówieniu). Podstawą wystawienia faktury przez Wykonawcę będzie udokumentowana (karta transportu) ilość faktycznieprzebytych kilometrów w związku z realizacją usługi. Zastrzeżenie niniejsze dotyczy sytuacji, w których oszacowana przez Zamawiającego trasa dziennaulegnie skróceniu ze względu na zdarzenia losowe, skutkujące np. czasowym ograniczeniem liczby uczestników transportu (np. choroba lub inne okolicznościskutkujące zwolnieniem z uczestnictwa w zajęciach w ŚDS w Rogoźnie a przez to brakiem konieczności odbioru i przywozu tego uczestnika z miejscazamieszkania) lub wydłużeniu (np. ze względu na remont drogi, zmianę zasad ruchu na drodze, zdarzenie drogowe skutkujące wyznaczeniem objazdu,zamknięcie określonego odcinka drogi, dojazd do nowych osób zakwalifikowanych do ŚDS w Rogoźnie, zmiana miejsca zamieszkania uczestnika transportu).Rozliczenie za świadczone usługi odbywać się będzie w okresie rozliczeniowym od 1-go do ostatniego dnia miesiąca kalendarzowego. Za dzień sprzedażyuznawany będzie ostatni dzień okresu rozliczeniowego. Wskazane w ofercie wynagrodzenie wykonawcy obejmuje wszystkie koszty i składniki związane zwykonywaniem usługi przez wykonawcę, w szczególności: koszt zaangażowania kierowcy, koszt zaangażowania opiekuna dowozu, koszt ubezpieczeniapojazdu, koszty związane z bieżącą eksploatacją i serwisem pojazdu, koszty paliwa, opłat drogowych i przeglądów technicznych. Wynagrodzenie wykonawcyza miesiąc kalendarzowy świadczenia usługi transportu określone zostanie jako iloczyn kilometrów przebytych przy realizacji usługi oraz stawki brutto za 1kilometr, wskazanej w ofercie wykonawcy. Podstawą obliczeń będzie karta transportu, sporządzana przez Wykonawcę w ujęciu miesięcznym. Wykonawcabędzie wystawiał faktury/rachunki dla Zamawiającego po zakończeniu każdego okresu rozliczeniowego. Wypłata wynagrodzenia nastąpi w formie przelewuna rachunek Wykonawcy wskazany na fakturze/rachunku, w terminie do 14 dni od daty jej/jego prawidłowego wystawienia. Wykonawca zobowiązany jestkażdorazowo podawać w treści wystawianego dokumentu termin płatności. Wykonawca zobowiązany jest do doręczenia Zamawiającemu faktury/rachunku wterminie do 3 dni od dnia jej/jego wystawienia, a w razie niezachowania tego terminu, termin płatności wskazany w fakturze/rachunku zostanie automatycznieprzedłużony o czas opóźnienia doręczenia faktury/rachunku. Jednocześnie zamawiający wyraża zgodę na wystawianie faktur w formie elektronicznej. Wprzypadku przedstawienia przez wykonawcę nieprawidłowo – w rozumieniu zawartej między stronami umowy i/lub ustawy o VAT - wystawionej faktury,zamawiający po przeprowadzonej procedurze reklamacyjnej ma prawo odmówić jej przyjęcia bez negatywnych dla siebie konsekwencji. W takim wypadkuobjęta fakturą należność nie będzie traktowana jako wymagalna i nie będzie pociągać za sobą obciążenia Zamawiającego ewentualnymi odsetkami zaopóźnienie w płatności. Faktura wystawiona przez wykonawcę zawierać będzie następujące informacje: Nabywca: GMINA OBORNIKI, ul. Marsz. J.Piłsudskiego 76, 64-600 Oborniki, NIP 606-008-19-62, Odbiorca: OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ w Obornikach, ul. Marsz. J. Piłsudskiego 76, 64-600 Oborniki.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60100000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach