Przetargi.pl
Usługi w zakresie prac geodezyjnych na terenie Gminy Kolbuszowa na 2010 rok

Gmina Kolbuszowa ogłasza przetarg

  • Adres: 36-100 Kolbuszowa, ul. Obrońców Pokoju 21
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 017 2271333 , fax. 017 2272939
  • Data zamieszczenia: 2009-12-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kolbuszowa
    ul. Obrońców Pokoju 21 21
    36-100 Kolbuszowa, woj. podkarpackie
    tel. 017 2271333, fax. 017 2272939
    REGON: 69058166600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kolbuszowa.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi w zakresie prac geodezyjnych na terenie Gminy Kolbuszowa na 2010 rok
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Usługi w zakresie prac geodezyjnych na terenie Gminy Kolbuszowa na 2010 rok 3.1.1. Mapa sys-wys do celów projektowych - inwestycji dróg, sieci uzbrojenia terenu z wymaganym zakresem aktualizacji i wstępnym uzgodnieniem w ZUDP - skala 1:500 lub skala 1:1000 -diazo + 2 odbitki ozalid + na nośniku elektronicznym: - mapa do celów projektowych za 1 hm pod inwestycje drogowe - za 1 km 3.1.2. Mapa do celów projektowych - aktualizacja - mapa jednostkowa do 1 ha - następny hektar 3.1.3. Wznowienie znaku granicznego ze stabilizacją ogranicznikami betonowymi: - do 5 punktów - za każdy następny punkt od 5 do 10 pkt - za każdy punkt ponad 10 pkt 3.1.4. Inwentaryzacja - 3 odbitki ozalid: - pojedyncze przyłącze i sieci o długości do 100 mb (woda, gaz, kanalizacja, telefon, enn.) - dwa i więcej przyłączy j.w. - sieci uzbrojenia podziemnego(bez studzienek) powyżej 100m - sieci uzbrojenia podziemnego (ze studniami) powyżej 100m - sieci uzbrojenia napowietrzne (ze słupami) powyżej 100m - pomiar studni kanalizacyjnych - inwentaryzacja powykonawcza dróg 3.1.5. Wytyczenie trasy: - kanalizacja sanitarna - od studni - telefon studzienka - linie słupowe - linie podziemne do 100m - linie podziemne powyżej 100m - niwelacja kontrolna studni kanalizacyjnych 3.1.6. Wyznaczenie budynku: - do 10 punktów - za każdy następny punkt 3.1.7. Opracowanie dokumentacji do celów prawnych (wykaz zmian, mapa): - za pierwszą działkę - za każdą kolejną działkę 3.1.8. Pomiar powykonawczy obiektu - 3 odbitki ozalid: - do 10 punktów - za każdy następny punkt 3.1.9. Rozgraniczenie nieruchomości: - do 5 punktów - powyżej 5 punktów 3.1.10. Podział działek pod obiekty oraz drogi i inne ze stabilizacją ogranicznikami betonowymi granic podziałowych i granic zewnętrznych: - za pierwszą działkę przy podziale na dwie nowe działki - za każdą kolejna działkę 3.1.11. Aktualizacja ewidencji gruntów (weryfikacja użytkowników) - pierwsza działka - działka następna - Zamówienie będzie realizowane sukcesywnie w miarę pojawiających się potrzeb.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wniesienie wadium nie jest wymagane.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1)spełniają warunki udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia określone w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 3 uPzp, 2)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 uPzp, 3)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 4)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia będzie dokonywana w oparciu o oświadczenie zawarte w formularzu oferty oraz dokumenty składające się na ofertę, a określone w pkt. 9 niniejszej SIWZ stosując zasadę spełnia/ nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia wykonawca zobowiązany jest złożyć - w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę - następujące dokumenty: a. formularz oferty - załącznik nr 1 do SIWZ, b. formularz cenowy - załącznik nr 2 do SIWZ, c. oświadczenie, że spełnia warunki udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1 - 3 uPzp oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 uPzp. - załącznik nr 3 do SIWZ, d. pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę do podpisywania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, jeżeli są to osoby inne niż we wniosku o dopuszczenie, e. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, f. umowa spółki cywilnej, jeżeli działalność gospodarcza jest prowadzona w formie spółki cywilnej lub umowa konsorcjum, jeżeli ofertę składa konsorcjum jeżeli dotyczy, g. wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do wykonania zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, h. dokument potwierdzający, uprawnienia zawodowe w zakresie geodezji i kartografii wydany zgodnie z przepisami ustawy z dnia 17 maja 1989 r.; Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U. Nr 240, poz. 2027 z 2005 r.). Dokument należy złożyć w oryginale lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. i. parafowany projekt umowy - załącznik nr 4 do SIWZ. j. w przypadku zatrudnienia podwykonawców przy realizacji zamówienia, pisemne oświadczenie podwykonawcy o gotowości współpracy z oferentem w zakresie realizacji zamówienia ze wskazaniem zakresu rzeczowego prac, które będzie wykonywał oraz dokumenty wymienione wyżej. Wyżej wymienione dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez upoważnionego przedstawiciela oferenta.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kolbuszowa.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach