Przetargi.pl
Usługi w zakresie obsług technicznych pojazdów marki ISUZU D-MAX oraz OPEL CORSA, ASTRA, INSIGNIA

Komenda Wojewódzka Policji ogłasza przetarg

  • Adres: 60-844 Poznań, ul. Jana Kochanowskiego
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 61 8412743 , fax. 61 8412744
  • Data zamieszczenia: 2018-01-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji
    ul. Jana Kochanowskiego 2a
    60-844 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 61 8412743, fax. 61 8412744
    REGON: 630703410

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi w zakresie obsług technicznych pojazdów marki ISUZU D-MAX oraz OPEL CORSA, ASTRA, INSIGNIA
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie obsługi technicznej pojazdów marki ISUZU D_MAX oraz OPEL CORSA, ASTRA, INSIGNIA. 1.Część nr 1 - świadczenie usług w zakresie obsługi technicznej pojazdów marki ISUZU D-MAX. Przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie wykonywania okresowych przeglądów technicznych, według czynności wymaganych dla danej marki, przy określonym przebiegu, zgodnie z wymaganiami producenta (co 10.000 km lub 1 rok) oraz czynności obsługowych, stwierdzonych w trakcie wykonywanego przeglądu (w tym materiały eksploatacyjne podlegające wymianie poza zakresem podstawowym dla danego przebiegu przeglądu), usługi uzupełnienia olejów i płynów eksploatacyjnych w miarę występujących potrzeb oraz naprawy bieżące. Przedmiot zamówienia w zakresie określonym dla części nr 1 został szczegółowo opisany w załączniku nr 1 do SIWZ – opis przedmiotu zamówienia, 2.Część nr 2 - świadczenie usług w zakresie obsługi technicznej pojazdów marki OPEL CORSA, ASTRA, INSIGNIA. Przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie wykonywania okresowych przeglądów technicznych, przy określonym przebiegu, zgodnie z wymaganiami i czynnościami przewidywanymi przez producenta (co 20.000 km lub 1 rok lub wg. wskazań komputera) czynności obsługowych, stwierdzonych w trakcie wykonywanego przeglądu (w tym materiały eksploatacyjne podlegające wymianie poza zakresem podstawowym dla danego przebiegu przeglądu), usługi uzupełnienia olejów i płynów eksploatacyjnych w miarę występujących potrzeb, naprawy bieżące. Przedmiot zamówienia w zakresie określonym dla części nr 2 w został szczegółowo opisany w załączniku nr 2 do SIWZ – opis przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50100000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca przystępując do udziału w niniejszym postępowaniu jest zobowiązany złożyć przed upływem terminu składania ofert, dokumenty i oświadczenia określone w pkt. IV.1 - IV. 5. 1. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy odpowiednio dla danej części o treści określonej odpowiednio w załącznikach nr 1A i 2A do SIWZ, który winien być złożony w formie oryginału, zgodnie z załączonym wzorem. UWAGA: Wszystkie pozycje formularza ofertowego muszą być wypełnione pod rygorem odrzuceniem oferty. Formularz ofertowy winien zawierać istotne elementy będące przedmiotem przyszłej umowy tj. ceny oraz nazwy bądź inne wyczerpujące dane techniczne wymagane i wskazane przez Zamawiającego w odpowiednich miejscach formularza ofertowego, umożliwiające Zamawiającemu identyfikację konkretnego oferowanego przedmiotu, w celu weryfikacji ich zgodności z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego w Opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 (dot. części nr 1), nr 2 (dot. części nr 2) do SIWZ. 2. Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy lub wykonawców w przypadku, gdy: 2.1 ofertę podpisuje inna osoba niż wykonawca, 2.2 ofertę składają wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego, którego treść winna wskazywać pełnomocnika oraz potwierdzać jego umocowanie do reprezentowania wykonawców w postępowaniu lub do reprezentowania wykonawców w postępowaniu i zawarcia w ich imieniu umowy - dla ważności pełnomocnictwa wymaga się podpisu prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z wykonawców. Wszelka korespondencja będzie prowadzona wyłącznie z pełnomocnikiem. Pełnomocnictwo winno być złożone w formie oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii. 3. Oświadczenie o treści określonej w załączniku nr 3 do SIWZ, aktualne na dzień składania ofert, które stanowi wstępne potwierdzenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, które winno być złożone w formie oryginału. 4. Oświadczenie o treści określonej w załączniku nr 4 do SIWZ, aktualne na dzień składania ofert, które stanowi wstępne potwierdzenie, że wykonawca, inny podmiot na którego zasoby wykonawca powołuje się w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu lub podwykonawca wskazany w ofercie nie będący innym podmiotem, nie podlegają wykluczeniu, które winno być złożone w formie oryginału. 5. Jeżeli w celu spełnienia warunków udziału w postępowaniu wykonawca polega na zasobach innego podmiotu, zobowiązanie innego podmiotu do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, o którym mowa w pkt. V.6.1, o treści określonej w załączniku nr 5 do SIWZ, które winno być złożone w formie oryginału.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach