Przetargi.pl
Usługi w zakresie comiesięcznych przeglądów wraz z konserwacją oraz napraw urządzeń dźwigowych w obiektach Wrocławskiego Zespołu Żłobków. Znak postępowania: ZP-14/WZŻ/2016

Wrocławski Zespół Żłobków ogłasza przetarg

  • Adres: 53-609 Wrocław, ul. Fabryczna 15
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 358 46 46 , fax. 71 358 46 47
  • Data zamieszczenia: 2016-02-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wrocławski Zespół Żłobków
    ul. Fabryczna 15 15
    53-609 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 71 358 46 46, fax. 71 358 46 47
    REGON: 02154505100000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi w zakresie comiesięcznych przeglądów wraz z konserwacją oraz napraw urządzeń dźwigowych w obiektach Wrocławskiego Zespołu Żłobków. Znak postępowania: ZP-14/WZŻ/2016
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Comiesięczne przeglądy wraz z konserwacją i naprawy dźwigów osobowych i towarowych użytkowanych przez Zamawiającego, zamontowanych w następujących obiektach Wrocławskiego Zespołu Żłobków: 1.Żłobek nr 1 - ul. Lwowska 20, Wrocław - 1 dźwig, 2.Żłobek nr 2 - ul. Zemska 33, Wrocław - 2 dźwigi, 3.Żłobek nr 3 - ul. Białowieska 27, Wrocław - 2 dźwigi( placówka zamknięta ze względu na prace remontowe, obiekt będzie użytkowany do kwietnia 2016 r.), 4.Żłobek nr 4 - ul. Kłodnicka 25, Wrocław - 2 dźwigi, 5.Żłobek nr 5 - ul. Dokerska 5, Wrocław - 2 dźwigi, 6.Żłobek nr 7 - ul. Drukarska 9, Wrocław - 2 dźwigi, 7.Żłobek nr 8 - ul. Sądowa 6, Wrocław - 2 dźwigi, 8.Żłobek nr 10 - ul. H. Brodatego 17, Wrocław - 1 dźwig, 9.Żłobek nr 11 - ul. Hubska 39, Wrocław - 2 dźwigi, 10.Żłobek nr 12 - ul. Jugosłowiańska 85a, Wrocław - 2 dźwigi( obiekt będzie użytkowany do czerwca 2016 r- planowane prace remontowe od lipca 2016 r), 11.Żłobek nr 13 - ul. Wieczysta 107, Wrocław - 2 dźwigi, 12.Żłobek nr 14 - ul. Mulicka 4c, Wrocław - 2 dźwigi (w tym 1 dźwig osobowy). Łączna ilość urządzeń dźwigowych wynosi 22. 2.Szczegółowy wykaz urządzeń dźwigowych wraz z ich charakterystyką zawiera Załącznik nr 4 do umowy. 3.Umowa obowiązuje od dnia podpisania umowy do 31 grudnia 2016 r. 4.Z powodu remontów następujące placówki będą czasowo wyłączone z użytkowania 1.Żłobek nr 30 ul. Białowieska 27,Wrocław- styczeń-marzec 2016, 2.Żłobek nr 12- ul. Jugosłowiańska 85 a, Wrocław- lipiec- grudzień 2016. W tym okresie w wyżej wymienionych obiektach nie będą przeprowadzane przeglądy dźwigów . 5.Maksymalną ilości przeglądów określa się na 11 przeglądów w ciągu roku na poszczególnych obiektach. Łączna maksymalna ilość przeglądów wynosi nie więcej niż 215 przeglądy w okresie trwania przedmiotowej umowy. Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie za faktycznie wykonaną ilość przeglądów. Wykaz urządzeń dźwigowych zawiera załącznik nr 4 do umowy , szczegółowy wykaz ilości przeglądów w poszczególnych placówkach zawiera załącznik nr 5 do umowy. Pierwszy przegląd będzie miał miejsce w lutym 2016 r. 6. Postanowienia umowy na usługę konserwacji dźwigów muszą uwzględniać zapisy zawarte w przepisach Ustawy z dnia 21 grudnia 2000 r. o dozorze technicznym (Dz. U. 2015, 1125) oraz aktów wykonawczych, w szczególności: 1.rozporządzenia Ministra Gospodarki z 18 lipca 2001 r. w sprawie trybu sprawdzania kwalifikacji wymaganych przy obsłudze i konserwacji urządzeń technicznych (Dz. U. Nr 79, poz. 849 ze zm.), 2.rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 7 grudnia 2012 r. w sprawie rodzajów urządzeń technicznych podlegających dozorowi technicznemu (Dz. U z 2015,1468), 3.rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z 29 października 2003r. w sprawie warunków technicznych dozoru technicznego w zakresie eksploatacji niektórych urządzeń transportu bliskiego (Dz. U. Nr 193, poz. 1890), 4.rozporządzenia Ministra Gospodarki z 8 grudnia 2005 r. w sprawie zasadniczych wymagań dla dźwigów i ich elementów bezpieczeństwa (Dz. U. Nr 263, poz. 2198 ze zm.).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 505314000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 330,00 zł ( trzysta trzydzieści złotych ) w formie zgodniej z art. 45 ust. 6 ustawy PZP, tj.: a) w pieniądzu; b) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) w gwarancjach bankowych; d) w gwarancjach ubezpieczeniowych; e) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 2. W przypadku złożenia wadium w formie pieniężnej, wadium należy wnieść przelewem na konto w Banku PKO BP nr 69 1020 5226 0000 6402 0416 7797 Dowód potwierdzenia złożenia wadium należy załączyć do oferty. Wadium winno być na koncie Zamawiającego nie później niż przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał tak przelew przed upływem składnia ofert. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty ustawową formą wadium zostanie wykluczony z postępowania z mocy art. 24 ust. 2 pkt. 2 ustawy, a jego ofertę uznaje się za odrzuconą (art. 24 ust. 4). Terminowe wniesienie wadium (w każdej z poduszczonych form jego wniesienia) Zamawiający sprawdzi w ramach własnych czynności proceduralnych. 3. W przypadku złożenia wadium w formie gwarancji, poręczeń, oryginał dokumentu należy złożyć nie później niż przed upływem terminu składania ofert w Sekretariacie WZŻ. Kopię dokumentu, należy dołączyć do oferty, za wyjątkiem pkt. 4. 4. Jeśli Wykonawca prześle ofertę pocztą przekaże za pośrednictwem kuriera lub innej osoby, winien kopię dowodu wniesienia wadium załączyć do oferty, natomiast oryginał umieścić w oznaczonej kopercie oryginał dowodu wniesienia wadium. 5. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, zastrzeżeniem pkt. 11. 6. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 7. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. UWAGA: W przypadku złożenia wadium w formie gwarancji lub poręczenia, dokument ten winien zawierać klauzulę gwarancji zapłaty wymaganej kwoty wadium po zaistnieniu niżej wymienionych w pkt 10 i 11 okoliczności. 8. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium zgodnie z punktem 5, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 9. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszonym o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek Wykonawcy. 10. Wykonawca, którego oferta została wybrana, traci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego w przypadku, gdy: a) odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, b) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy PZP, z przyczyn leżących o jego stronie nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw , listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust.2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej , lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki , o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 , co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Jedna roboczogodzina brutto
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.wzz.wroc.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach