Przetargi.pl
Usługi w 2010 roku z zakresu: - obsługi instalacji grzewczej c.o - portierskie - drobne prace gospodarcze (naprawcze, konserwacyjne, utrzymania terenów zewnętrznych utwardzonych, utrzymania terenów zielonych w budynku administracyjno - biurowym Nadleśnictwa Lesko i Osadzie 4 - ro rodzinnej w Łączkach 7.

Nadleśnictwo Lesko z/s w Łączkach ogłasza przetarg

  • Adres: 38-600 Lesko, Łączki 8
  • Województwo:
  • Telefon/fax: tel. 013 4696460, 4696418
  • Data zamieszczenia: 2009-10-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Nadleśnictwo Lesko z/s w Łączkach
    Łączki 8 8
    38-600 Lesko
    tel. 013 4696460, 4696418
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Skarb Państwa - Lasy Państwowe

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi w 2010 roku z zakresu: - obsługi instalacji grzewczej c.o - portierskie - drobne prace gospodarcze (naprawcze, konserwacyjne, utrzymania terenów zewnętrznych utwardzonych, utrzymania terenów zielonych w budynku administracyjno - biurowym Nadleśnictwa Lesko i Osadzie 4 - ro rodzinnej w Łączkach 7.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Przedmiotem zamówienia są: a) usługa obsługi instalacji c. o.(piec niskoprężny o mocy cieplnej 100 KW) b) usługa portierska w Nadleśnictwie Lesko c) drobne prace gospodarcze w biurowcu i wokół biurowca Nadleśnictwa Lesko i Osadzie 4-ro rodzinnej w Łączkach 7 Szczegółowy opis usług zawiera zał. nr 3 do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 507210005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do: - obsługi pieca centralnego ogrzewania - niskoprężnego - ukończony kurs obsługi pieca centralnego ogrzewania - niskoprężnego oraz kartę E (aktualną) - zaświadczenie o ukończeniu kursu uprawniającego do wykonywania przerzynki drewna, b) dysponują osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, (2 osoby posiadające uprawnienia do przerzynki drewna, minimum 3 osoby z uprawnieniami do obsługi pieca centralnego ogrzewania - niskoprężnego z kartą E ) c) spełniają wymogi określone przez art.22 ust 1 ustawy, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia z art. 24 ust.1 i ust.2 ustawy, e) posiadają niezbędne do wykonania zamówienia urządzenia i narzędzia, Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą (spełnia -nie spełnia (w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww warunki wykonawca spełnił. Uzupełnienie wymaganych dokumentów nie jest możliwe po upływie terminu składania ofert, chyba, że ich nie uzupełnienie skutkowałoby unieważnieniem postępowania. Nie spełnienie chociażby jednego z ww warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania , a ofertę uznaje się za odrzuconą. Wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia ( np. konsorcjum), w takim przypadku ich oferta musi spełniać następujące wymagania: a) wykonawcy przedłożą wraz z ofertą pełnomocnictwo wszystkich stron ( wymaga się solidarnej odpowiedzialności wykonawców) b) w odniesieniu do wymagań postawionych przez zamawiającego, każdy z przedsiębiorców wchodzący w skład konsorcjum oddzielnie musi udokumentować że nie podlega wykluczeniu na podstawie ar.24 ust.1 pkt 1 - 9 ustawy PZP. c) Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego. Umocowanie musi wynikać z treści pełnomocnictwa. Uwaga: treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania. d) wypełniając formularz ofertowy , jak również inne dokumenty powołujące się na wykonawcę; w miejscu (np. nazwa i adres wykonawcy) należy wpisać dane dotyczące konsorcjum, a nie pełnomocnika konsorcjum. Uwaga: wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem. Wykonawca w ofercie wskaże, które części zamówienia zamierza powierzyć podwykonawcom. Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty, z zastrzeżeniem art. 93 ust.4 ustawy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: a) wypełniony formularz ofertowy wg załączonego wzoru,( zał. nr 7 do SIWZ ), b) pełnomocnictwo podmiotów występujących wspólnie ( konsorcjum), c) aktualny odpis właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert d) oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust.1 ustawy PZP i nie podlega wykluczeniu z art.24 Ustawy PZP ust.1 i 2 (zał. nr 4 do SIWZ) e) wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich uprawnień i kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - ( formularz zał. nr 5 do SIWZ), f) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie posiadają wymagane uprawnienia. ( jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień) g) wykaz niezbędnych do wykonania zadania narzędzi i urządzeń jakie posiada Wykonawca (formularz zał. nr 6 do SIWZ), Zamawiający wymaga aby Wykonawca dysponował:kosiarką spalinową ( 1 szt. ), kosiarką na wysięgniku (1 szt.), kosą, skrzynką narzędziową (z pełnym wyposażeniem ), pilarką mechaniczną (1 szt. ), wiertarką, narzędziami ogrodniczymi; grabkami, motyką , taczkami (2 szt. ), łopatami do śniegu ( 2 szt. ), szuflami, wiadrami, miotłami, szczotkami do zamiatania (po 2 szt. )

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krosno.lasy.gov.pl/lesko
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach