Szpital Chorób Płuc im. Św. Józefa w Pilchowicach ogłasza przetarg
- Adres: 44145 Pilchowice, ul. Dworcowa
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 32 331 99 03 , fax. 32 331 99 08
- Data zamieszczenia: 2017-11-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Szpital Chorób Płuc im. Św. Józefa w Pilchowicach
ul. Dworcowa 31
44145 Pilchowice, woj. śląskie
tel. 32 331 99 03, fax. 32 331 99 08
REGON: 27621529300014 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-pilchowice.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługi transportu sanitarnego dla Szpitala w Pilchowicach - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług transportu sanitarnego na rzecz Szpitala Chorób Płuc im. Św. Józefa w Pilchowicach przez okres 24 miesięcy w następujących zakresach: Zadanie nr 1 1. zespół podstawowy (co najmniej 2 osoby uprawnione do wykonywania medycznych czynności ratunkowych, w tym pielęgniarka lub sanitariusz, 2. sanitariusz z uprawnieniami kierowcy wg potrzeb Zamawiającego. Zadanie nr 2 Transport dotyczy: Przewozu chorych do innego podmiotu leczniczego w celu kontynuowania leczenia Przewozu pacjentów karetką S ze składem osobowym i wyposażeniem określonym Zarządzeniem Nr 65/2012/DSM Prezesa Narodowego Funduszu Zdrowia z dnia 17 października 2012 r. w sprawie określenia warunków zawierania i realizacji umów o udzielanie świadczeń opieki zdrowotnej w rodzaju ratownictwo medyczne (z póź. zm), oraz Ustawą z dnia 8 września 2006 r. o Państwowym Ratownictwie Medycznym (z póź. zm.) (zgodnie z telefonicznymi ustaleniami). Zadanie nr 3 Transport krwi, materiałów krwiopochodnych, materiału biologicznego do badań diagnostycznych i innych (zgodnie z telefonicznymi ustaleniami). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60100000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów . Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. Wykonawca spełni warunek w sytuacji kiedy złoży oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 6 do SIWZ) oraz w przypadku zadania nr 2 wykaże: że posiada wpis do rejestru podmiotów wykonujących działalność leczniczą zgodnie z Ustawą o działalności leczniczej z dnia 15.04.2011r. (Dz. U. z 2001 nr 112. poz.654);
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp: Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. 2. Wykaz pojazdów sanitarnych dostępnych wykonawcy usług w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami 3. Zobowiązanie podmiotów, na zdolnościach lub sytuacji których Wykonawca polega, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 4. Wykaz części zamówienia, której wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom 5. Kserokopia decyzji wydanej przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji na uprzywilejowanie w ruchu (art. 53 ust. 1 pkt 12 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 prawo o ruchu drogowym - Dz. U z 1997 roku Nr 98 poz. 602 z póź zm.) dla zgłoszonych przez Wykonawcę w ofercie pojazdu
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Świadczenie usług dla Centrum Leczenia Oparzeń im. dr. Stanisława Sakiela w Siemianowicach Śląskich w zakresie transportu pacjentów specjalistycznymi środkami transportu sanitarnego.
Dodano: 2024-05-15 - Świadczenie usług w zakresie samochodowego transportu sanitarnego
Dodano: 2024-05-13 - Usługa transport sanitarny
Dodano: 2024-03-06 - Dowóz dzieci i uczniów niepełnosprawnych z Gminy Cieszyn do szkół i placówek oświatowych w okresie od dnia 2 stycznia 2024 r. do dnia 20 grudnia 2024 r.
Dodano: 2024-03-01 - Dowóz uczniów do Szkoły Podstawowej w Suszcu oraz uczniów niepełnosprawnych do specjalistycznych placówek oświatowych w 2024 roku
Dodano: 2024-01-25 - Przewóz dzieci przedszkolnych i uczniów szkół podstawowych wraz z opiekunami na zajęcia sportowe do Hali Sportowej oraz zajęcia nauki pływania do Parku Wodnego w Tarnowskich Górach w roku 2024
Dodano: 2024-01-03 - Dowożenie i odwożenie na treningi sportowe uczniów Szkoły Podstawowej Mistrzostwa Sportowego w Bytomiu od 03-01-2024 r. do 20-06-2024 r.
Dodano: 2023-12-22 - Przewóz uczestników Warsztatu Terapii Zajęciowej w Będzinie
Dodano: 2023-12-14 - Transport osób niepełnosprawnych z terenu Gminy Tarnowskie Góry do/z ośrodków wsparcia/WTZ w okresie I-VI 2024 r.
Dodano: 2023-12-12 - Transport uczniów do przedszkoli, szkół i ośrodków szkolno-wychowawczych wraz z opieką w roku szkolnym 2023/2024 – nr 6
Dodano: 2023-11-13