Przetargi.pl
Usługi świadczone przez laboratoria medyczne dla ZOZ MSWiA w Katowicach

Zakład Opieki Zdrowotnej MSWiA w Katowicach im. sierż. G. Załogi ogłasza przetarg

  • Adres: 40-052 Katowice, ul. Głowackiego 10
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 7827333 , fax. 032 7827333
  • Data zamieszczenia: 2009-12-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Opieki Zdrowotnej MSWiA w Katowicach im. sierż. G. Załogi
    ul. Głowackiego 10 10
    40-052 Katowice, woj. śląskie
    tel. 032 7827333, fax. 032 7827333
    REGON: 27124103800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zozmswia.internetdsl.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi świadczone przez laboratoria medyczne dla ZOZ MSWiA w Katowicach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są usługi świadczone przez laboratoria medyczne dla ZOZ MSWiA w Katowicach w ilości i asortymencie zgodnym z załącznikiem nr 1 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 851450007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu wezmą udział Wykonawcy, którzy złożą ofertę zgodną z ustawą z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych oraz ze SIWZ, a w szczególności: 1 złożą wszelkie wymagane dokumenty, oświadczenia i wypełnią przewidziane w SIWZ formularze, 2 zaakceptują i wypełnią wzór umowy, 3 nie zostaną wykluczeni z postępowania o udzielenie zamówienia, 4 oferta Wykonawcy nie zostanie odrzucona.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca przystępujący do przetargu powinien dołączyć do oferty następujące aktualne dokumenty: 1. Oświadczenie Wykonawcy o nie wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych załącznik nr 4 do SIWZ. 2. Oświadczenie Wykonawcy zgodnie z art. 22 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych załącznik nr 3 do SIWZ. 3. Aktualny tj. wystawione nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. 4. Aktualne tj. wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert zaświadczenie z właściwego urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS, potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego. 5. Koncesja, zezwolenie lub licencja jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem 6. Dokumenty potwierdzające, że Wykonawca spełnia następujące wymagania: związane z rozporządzeniem Ministra Zdrowia w zakresie prowadzenia dokumentacji dotyczącej aparatury pomiarowo-badawczej w sprawie standardów jakości dla medycznych laboratoriów diagnostycznych i mikrobiologicznych prowadzenia dokumentacji w zakresie wewnętrznej kontroli jakości uczestnictwa w zewnętrznym programie jakości w zakresie zgłaszania do ewidencji prowadzonej przez stacje SANEPID dodatnich wyników badań chorób zakaźnych. 7. Upoważnienie do reprezentowania Wykonawcy poparte odpowiednimi dokumentami określonymi w aktach normatywnych regulujących status prawny Wykonawcy. 8. zaakceptowany wzór umowy załącznik nr 5 do SIWZ. Wszystkie dokumenty i oświadczenia należy złożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej i opatrzonej klauzulą za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę tj. osoby wymienione w rejestrze lub zaświadczeniu o wpisie do ewidencji działalność gospodarczej, posiadające umocowania prawne do reprezentowania firmy lub upoważnioną przez niego osobę/osoby. Dokument wielostronicowy przedłożony w formie kserokopii winien być potwierdzony za zgodność z oryginałem na każdej stronie. a ponadto: Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 4,5,6 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju , w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania , potwierdzające odpowiednio , że : 1. nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości 2. nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie 3. nie zalega z uiszczeniem podatków ,opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu . Jeżeli w l kraju pochodzenia osoby lub kraju , w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów , o których mowa wyżej zastępuje się je dokumentami zawierającymi oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym , administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju , w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania .

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zozmswia.internetdsl.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach