Przetargi.pl
Usługi świadczenia napraw bieżących usterek instalacji solarnych wykonanych w ramach projektu: Czysta energia w Dolinie Zielawy

Gmina Wisznice ogłasza przetarg

  • Adres: 21-580 Wisznice, ul. Rynek 35
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 083 3782102 , fax. 083 3782039
  • Data zamieszczenia: 2015-05-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wisznice
    ul. Rynek 35 35
    21-580 Wisznice, woj. lubelskie
    tel. 083 3782102, fax. 083 3782039
    REGON: 03023775300000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi świadczenia napraw bieżących usterek instalacji solarnych wykonanych w ramach projektu: Czysta energia w Dolinie Zielawy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest Usługa świadczenia, do 11.09.2017, napraw bieżących usterek instalacji solarnych wykonanych w ramach projektu Czysta energia w Dolinie Zielawy, zamontowanych na terenie gmin partnerskich, o łącznej liczbie 925szt. Liczba instalacji przypadająca na poszczególne gminy: - Wisznice -362szt (w tym 4szt na budynkach użyteczności publicznej) - Jabłoń - 240szt (w tym 3szt na budynkach użyteczności publicznej) - Sosnówka - 94szt (w tym 4szt na budynkach użyteczności publicznej) - Podedwórze - 106szt (w tym 2szt na budynkach użyteczności publicznej) - Rossosz - 123 (w tym 1szt na budynkach użyteczności publicznej) Budynki użyteczności publicznej to: szkoły, ośrodki zdrowia, GOK, budynki biurowe. Instalacje solarne zostały zamontowane w latach 2011-2012, lustra i zespół pompowo-sterowniczy dostarczała firma HEWALEX i są one objęte gwarancją producenta (zakupu tych urządzeń nie należy uwzględniać w kalkulacji ceny). W okresie wrzesień 2012r. - marzec 2015r. zgłoszono 1142 usterki. Podział usterek wg dotychczasowej przyjętej klasyfikacji: 1) wyciek wody z zaworu bezpieczeństwa - 263 szt. 2) wyciek wody z zaworu zwrotnego - 74 szt. 3) wyciek glikolu wewnątrz budynku - 70 szt. 4) wyciek glikolu przy kolektorach słonecznych - 24 szt. 5) spadek ciśnienia glikol (wartość ciśnienia) - 100 szt. 6) brak przepływu glikolu - 6 szt. 7) brak podgrzewu cieplej wody za pomocą kotła - 54 szt. 8) awaria sterownika (wskazanie wyświetlacza) - 98 szt. 9) uszkodzenie czujnika (nr czujnika) - 65 szt. 10) awaria pompy ładującej zbiornik CWU - 27 szt. 11) wyciek z ZPS (zespół pompowo-sterowniczy) - 19 szt. 12) wyciek z innych elementów instalacji - 80 szt. 13) inne awarie (przeciek dachu, zerwanie, poluzowanie opasek, brak podgrzewania wody przez solary, stuki w instalacji, awaria zaworu mieszającego) - 262 szt. 2. Standardowy zestaw solarny wg załączonego do SIWZ schematu - załącznik nr 6 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 500000005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Ustala się wadium w wysokości 2.000,- zł. (słownie: dwa tysiące złotych)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Czas reakcji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wisznice.bip.lublin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach