Przetargi.pl
Usługi sprzętowe i naprawy w ramach bieżącego utrzymania i remontów dróg gminnych oraz Funduszu Sołeckiego w 2016 roku

Gmina Ełk ogłasza przetarg

  • Adres: 19-300 Ełk, ul. Kościuszki 28A
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 87 619 45 00 , fax. 87 619 45 01
  • Data zamieszczenia: 2016-01-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Ełk
    ul. Kościuszki 28A 28A
    19-300 Ełk, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 87 619 45 00, fax. 87 619 45 01
    REGON: 79067109900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.elk.gmina.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi sprzętowe i naprawy w ramach bieżącego utrzymania i remontów dróg gminnych oraz Funduszu Sołeckiego w 2016 roku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na bieżących naprawach i utrzymaniu gruntowych dróg i placów, których właścicielem jest Gmina Ełk. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dot. usług sprzętowych i napraw obejmuje: - profilowanie dróg gruntowych przy użyciu równiarki, - naprawa nawierzchni dróg gminnych tłuczniem kamiennym zapewnionym przez Zamawiającego, - naprawa nawierzchni dróg gminnych tłuczniem kamiennym zapewnionym przez Wykonawcę, - transport samochodami ciężarowymi materiałów do remontów cząstkowych i całkowitych zapewnionych przez Zamawiającego , - zagęszczanie nawierzchni walcem, - koszenie poboczy, - prace przy urządzaniu terenów rekreacyjnych, - oczyszczanie przydrożnych rowów oraz praca przy naprawie i wymianie przepustów drogowych. Wykonawca zapewni materiał konieczny do wykonania robót polegających na wbudowaniu 1m3 kruszywa łamanego 0-31,5 zgodnego z ST (zał. nr 7 do SIWZ). Wszelkie koszty związane z zakupem, transportem, rozładunkiem i wbudowaniem wyżej wymienionego materiału należy wliczyć w koszt jednostkowy wbudowania 1m3 kruszywa łamanego 0-31,5. Usługi sprzętowe oraz naprawy w ramach bieżącego utrzymania i remontów dróg gminnych w 2016 r. zlecane będą Wykonawcy w miarę potrzeb Zamawiającego. Zaleca się, aby Wykonawcy dokonali wizji lokalnej na terenie wykonania robót i w jego okolicy w celu dokonania oceny dokumentów i informacji przekazywanych w ramach przedmiotowego postępowania przez Zamawiającego. Minimalne wymagania sprzętowe: 1. Równiarka drogowa o szerokości pracy min. 3,0 m. - 2 szt 2. Samochód samowyładowczy o ład. powyżej 10 t. - 3 szt 3. Samochód samowyładowczy z dźwigiem samochodowym HDS o ład. powyżej 10 t. - 1 szt 4. Koparka samojezdna o poj. łyżki min. 0,6 m3 - 1 szt 5. Koparko-ładowarka z napędem 4x4. - 2 szt 6. Ładowarka o poj. łyżki min. 3 m3 . - 1 szt 7. Walec drogowy z wibracją o szerokości min. 1,2 m i tonażu min. 3 t. - 1 szt 8. Kosiarka drogowa do wykaszania poboczy na sprzęcie samojezdnym. - 1 szt 9. Zagęszczarka gruntu o masie min. 60kg i sile wymuszającej min. 12kN. - 1 szt Szacunkowa wartość zamówienia na podstawie przedmiaru. (Tabela 3.1) 1. równiarka drogowa o szerokości pracy min. 3,0 m - szacowana ilość godzin - 400 2. samochód samowyładowczy o ład. powyżej 10 t. - szacowana ilość godzin - 450 3. samochód samowyładowczy z dźwigiem samochodowym HDS o ład. powyżej 10 t. - szacowana ilość godzin - 80 4. koparka samojezdna o poj. łyżki min. 0,6 m3 - szacowana ilość godzin - 100 5. koparko-ładowarka z napędem 4x4 - szacowana ilość godzin - 280 6. ładowarka o poj. łyżki min. 3 m3 - szacowana ilość godzin - 100 7. walec drogowy z wibracją o szerokości min. 1,2 m i tonażu min. 3 t. - szacowana ilość godzin - 180 8. kosiarka drogowa do wykaszania poboczy na sprzęcie samojezdnym - szacowana ilość godzin - 120 9. Zagęszczarka gruntu o masie min. 60kg i sile wymuszającej min. 12kN - szacowana ilość godzin - 50 10 Wbudowanie 1m3 kruszywa łamanego naturalnego (transport rozsunięcie i zagęszczenie ) - szacowana ilość m3- 4 500
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 601810000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający ustala wniesienia wadium w wysokości - 10 000,00 zł (dziesięć tysięcy złotych). 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium należy wnieść w jednej z form podanych w art. 45 ust. 6 ustawy - Pzp: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014, poz. 1804 oraz 2015 poz. 978 i 1240); 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego. PKO S.A. 11 1240 5745 1111 0010 4463 2844 5.Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej (przelewem) zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego. 7. Zwrotu wpłaconego wadium wykonawcom Zamawiający dokona w trybie art. 46 ustawy-Pzp z zastrzeżeniem art. 46 pkt 4a i 5.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Czas reakcji od chwili wydania dyspozycji zamawiającego prac w miejscu wskazanym przez Zamawiającego do momentu rozpoczęcia robót
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.elk.gmina.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach