Przetargi.pl
USŁUGI SPRZĄTANIA POMIESZCZEŃ WEWNĘTRZNYCH BUDYNKÓW, ZEWNĘTRZNYCH POWIERZCHNI UTWARDZONYCH ORAZ TERENÓW ZIELONYCH W JEDNOSTKACH WOJSKOWYCH ZLOKALIZOWANYCH NA TERENIE DZIAŁANIA JEDNOSTKI WOJSKOWEJ 3378

Jednostka Wojskowa 3378 Drawsko Pomorskie ogłasza przetarg

  • Adres: 78-513 Oleszno, ul. Główna 1
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 94 7474572 , fax. 94 7474571, 7474605
  • Data zamieszczenia: 2013-06-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Jednostka Wojskowa 3378 Drawsko Pomorskie
    ul. Główna 1 1
    78-513 Oleszno, woj. zachodniopomorskie
    tel. 94 7474572, fax. 94 7474571, 7474605
    REGON: 32099164900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.16wog.wp,mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: MON-Jednostka Wojskowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    USŁUGI SPRZĄTANIA POMIESZCZEŃ WEWNĘTRZNYCH BUDYNKÓW, ZEWNĘTRZNYCH POWIERZCHNI UTWARDZONYCH ORAZ TERENÓW ZIELONYCH W JEDNOSTKACH WOJSKOWYCH ZLOKALIZOWANYCH NA TERENIE DZIAŁANIA JEDNOSTKI WOJSKOWEJ 3378
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    usługi sprzątania pomieszczeń wewnętrznych budynków, zewnętrznych powierzchni utwardzonych oraz terenów zielonych w Jednostkach Wojskowych zlokalizowanych na terenie działania Jednostki Wojskowej 3378 Wymagania ogólne System sprzątania: Sprzątanie powierzchni wewnętrznych (od poniedziałku do piątku w godzinach pracy od 7.30- 15.30). Ręczne lub mechaniczne zamiatanie chodników, dróg i powierzchni utwardzonych. Wywóz z terenu obsługiwanych kompleksów powstających zanieczyszczeń. Usuwanie śniegu i lodu z terenów utwardzonych oraz posypywanie piaskiem ciągów komunikacyjnych dla pieszych i pojazdów mechanicznych po opadach śniegu, wystąpieniu gołoledzi i zlodowaceń powierzchni powinno odbywać się w taki sposób i z taką częstotliwością, aby zabezpieczyć bezpieczne poruszanie się osób i pojazdów. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność z tytułu uszczerbku na zdrowiu osób, uszkodzeń pojazdów spowodowanych nie przygotowaniem powierzchni utwardzonych do bezpiecznego użytkowania. Pranie firan, czyszczenie żaluzji, rolet i verticali. Wykonawca zabezpiecza wywóz suszu, zebranych liści, skoszonej trawy i innych roślin oraz zakup piasku jak również zakup wszystkich materiałów związanych z technologią sprzątania (płyny do mycia i konserwacji, pasty, worki na śmieci, sprzęt gospodarczy, uzupełnianie papieru toaletowego, mydła, ręczników, odświeżaczy powietrza w toaletach, środki ochrony osobistej, itp.) w ramach ustalonego wynagrodzenia ryczałtowego za 1 m2 sprzątanej powierzchni.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 901000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: CZĘŚĆ I : MIROSŁAWIEC: 7.574,00zł CZĘŚĆ II : Wałcz (Rejon NADARZYCE): 668,00zł

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.16wog.wp.mil.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną