Przetargi.pl
Usługi serwisowe kserokopiarek oraz urządzeń wielofunkcyjnych eksploatowanych w obiektach Urzędu Miejskiego w Białymstoku

Miasto Białystok ogłasza przetarg

  • Adres: 15-950 Białystok, ul. Słonimska 1
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 085 869 60 02 , fax. 085 869 62 65
  • Data zamieszczenia: 2011-06-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Białystok
    ul. Słonimska 1 1
    15-950 Białystok, woj. podlaskie
    tel. 085 869 60 02, fax. 085 869 62 65
    REGON: 00051500000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bialystok.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi serwisowe kserokopiarek oraz urządzeń wielofunkcyjnych eksploatowanych w obiektach Urzędu Miejskiego w Białymstoku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są usługi serwisowe kserokopiarek oraz urządzeń wielofunkcyjnych eksploatowanych w obiektach Urzędu Miejskiego w Białymstoku . Modele, ilość i szczegółowe rozmieszczenie urządzeń określa Załącznik nr 1 do SIWZ stanowiący jednocześnie załącznik do umowy. 2. Szczegółowy zakres usługi serwisowej obejmuje: 1) konserwację i przeglądy okresowe, przeprowadzane po wykonaniu limitu kopii przewidzianego przez producenta dla poszczególnych modeli kopiarek, jednak nie rzadziej niż raz na kwartał, obejmujące następujące czynności: - czyszczenie i odkurzanie całego wnętrza maszyny kopiującej, - czyszczenie i mycie układu optyki, - czyszczenie elementów pobierania i transportu papieru (pasy transportu, rolki), - czyszczenie układu grzejnego, - czyszczenie drutów korotronów oraz mycie rynienek, wałów ładujących, pasów transferowych, - czyszczenie wszystkich filtrów oraz zespołu wywoływaczki, smarowanie elementów napędu, - kontrola stanu technicznego ww. podzespołów, - sprawdzenie działania kserokopiarki, - regulację jakości kopii. 2) naprawę kserokopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych, łącznie z dostawą i wymianą części lub podzespołów uszkodzonych oraz zużytych - powodujących nieprawidłowe działanie sprzętu, na oryginalne lub dopuszczone przez producenta - nowe, przystosowane do poszczególnych modeli kopiarek, 3) wymianę na oryginalne (lub na zamienniki) fabrycznie nowe (nieregenerowane) materiały eksploatacyjne, zwłaszcza - bęben światłoczuły, listwy bębnów, toner, developer, posiadające aktualny certyfikat dopuszczający do ogólnego stosowania wydany na podstawie obowiązujących przepisów. W przypadku stosowania zamienników powinny one posiadać takie same parametry techniczne jak materiały oryginalne (jakość kopii, wpływ na eksploatację urządzeń, warunki BHP, p/poż ). Zakres zamówienia nie obejmuje dostawy papieru kserograficznego. 4) dojazd do obiektów Zamawiającego wskazanych w załączniku nr 1 do SIWZ, a w przypadku konieczności dokonania napraw w serwisie - transport urządzeń do i z siedziby serwisu oraz ponowną instalację w miejscu ich eksploatacji w danej lokalizacji Zamawiającego, 5) odbiór zużytych materiałów eksploatacyjnych i części urządzeń, potwierdzony kartą przekazania odpadów, zgodnie z ustawą z dnia 27 kwietnia 2001r. o odpadach ( Dz.U. z 2010r. nr 185 poz. 1243 ze zm.) 6) świadczenie pomocy telefonicznej z zakresu obsługi kserokopiarek, 7) do zadań wykonawcy należy również dokonywanie każdorazowego wpisu do książek serwisowych konserwacji, przeglądów technicznych, napraw oraz wymiany materiałów eksploatacyjnych. 2. Ponadto Zamawiający wymaga : a) zapewnienia naprawy i dostawy materiałów eksploatacyjnych w ciągu 24 godzin od chwili zgłoszenia ( telefonicznego, faksem, lub e-mailem ), b) dostarczenia Zamawiającemu na czas naprawy nieodpłatnie do użytkowania zastępczą kserokopiarkę o podobnych parametrach i właściwościach w przypadku, gdy niezbędny czas na naprawę kserokopiarki będzie dłuższy niż 7 dni. 3. Zamawiający zastrzega możliwość wymiany, na własny koszt, wyeksploatowanych urządzeń na nowe o podobnych parametrach oraz możliwość zmian w rozmieszczeniu kserokopiarek w obrębie oraz pomiędzy wskazanymi lokalizacjami. 4. Na czas realizacji zamówienia Wykonawca winien wskazać minimum 3 osoby, które będą bezpośrednio uczestniczyć w jego realizacji, z podaniem imienia i nazwiska oraz nr telefonów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 503131003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zgodnie z art. 45 ust. 2 ustawy, Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.bialystok.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach