Instytut Logistyki i Magazynowania ogłasza przetarg
- Adres: 61755 Poznań, ul. E. Estkowskiego
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 618 504 890 , fax. 618 526 376
- Data zamieszczenia: 2017-10-31
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Instytut Logistyki i Magazynowania
ul. E. Estkowskiego 6
61755 Poznań, woj. wielkopolskie
tel. 618 504 890, fax. 618 526 376
REGON: 1860300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.ilim.poznan.pl/
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Instytut badawczy
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługi rezerwacji, zakupu i dostarczenia biletów lotniczych dla pracowników ILiM - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wyszukiwanie najbardziej optymalnych, tj. korzystnych cenowo (z uwzględnieniem tzw. „tanich linii lotniczych”) i godzinowo połączeń lotniczych a także rezerwacja, zakup i dostarczanie biletów lotniczych na potrzeby Instytutu Logistyki i Magazynowania. 2. Na podstawie danych historycznych za okres 02.2016-02.2017 w okresie trwania umowy Zamawiający przewiduje zrealizować około 150 lotów krajowych i zagranicznych. Około 85% lotów odbędzie się na trasach europejskich, a 15% na trasach krajowych i pozaeuropejskich. 3. Liczba lotów i proporcje wyliczenia mogą ulec zmianie i są jedynie wartością orientacyjną. Jednocześnie Zamawiający zastrzega, że liczba zamówionych biletów może być różna od wymienionej w SIWZ. Wykonawcy w związku z tym nie przysługują żadne roszczenia zwłaszcza odszkodowawcze. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63512000-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawców w stosunku do których zachodzą przesłanki wykluczenia wskazane w art. 24 ust. 1 Ustawy (przesłanki obligatoryjne); Na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 Ustawy z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego Zamawiający wykluczy Wykonawcę w stosunku, do którego otwarto likwidację, w zatwierdzonym przez sąd układzie w postępowaniu restrukturyzacyjnym jest przewidziane zaspokojenie wierzycieli przez likwidację jego majątku lub sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 332 ust. 1 ustawy z dnia 15 maja 2015 r. - Prawo restrukturyzacyjne (Dz. U. z 2016 r. poz. 1574 z późn. zm.) lub którego upadłość ogłoszono, z wyjątkiem Wykonawcy, który po ogłoszeniu upadłości zawarł układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli przez likwidację majątku upadłego, chyba że sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 366 ust. 1 ustawy z dnia 28 lutego 2003 r. - Prawo upadłościowe (Dz. U. z 2016 r. poz. 2171 z późn. zm.).- dokument (np. pełnomocnictwo lub umowa spółki cywilnej, itp.) potwierdzający, iż oferta została podpisana przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy, jeżeli nie wynika to z innych dokumentów załączonych do oferty, bądź dokumentów, które Zamawiający może sam pozyskać (KRS, CEIDG). -Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 3 a) SIWZ składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Rezerwacja, zakup i dostawa biletów lotniczych do Korei Południowej i Portugalii
Dodano: 2024-05-17 - Usługi związane ze służbowymi wyjazdami międzynarodowymi pracowników, studentów, doktorantów, osób zatrudnionych na umowy cywilno-prawne oraz cudzoziemców (np. gości zagranicznych) UPP
Dodano: 2022-07-13 - Usługi związane ze służbowymi wyjazdami międzynarodowymi pracowników, studentów, doktorantów UPP, osób zatrudnionych na umowy cywilno-prawne oraz cudzoziemców (np. gości zagranicznych UPP) Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu.
Dodano: 2021-02-24 - Usługi związane ze służbowymi wyjazdami międzynarodowymi pracowników, studentów, doktorantów UPP, osób zatrudnionych na umowy cywilno-prawne oraz cudzoziemców (np. gości zagranicznych UPP) Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu.
Dodano: 2020-12-09 - Usługa pośrednictwa w rezerwacji, sprzedaży i sukcesywnej dostawie biletów lotniczych na rzecz Urzędu Marszałkowskiego Województwa Wielkopolskiego w Poznaniu w 2020 roku.
Dodano: 2020-01-09 - Sukcesywne usługi w zakresie rezerwacji, sprzedaży i dostarczania biletów lotniczych dla Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Dodano: 2019-05-08 - Rezerwacja, sprzedaż i sukcesywna dostawa biletów lotniczych na rzecz Urzędu Marszałkowskiego Województwa Wielkopolskiego w Poznaniu w 2019 roku
Dodano: 2019-01-02 - Usługi związane ze służbowymi wyjazdami międzynarodowymi pracowników i studentów Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu
Dodano: 2018-03-28 - Rezerwacja, sprzedaż i sukcesywna dostawa biletów lotniczych na rzecz Urzędu Marszałkowskiego Województwa Wielkopolskiego w Poznaniu w 2018 roku
Dodano: 2018-03-16 - Sukcesywne usługi w zakresie rezerwacji, sprzedaży i dostarczania biletów lotniczych dla Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Dodano: 2018-02-06