Przetargi.pl
Usługi rezerwacji, zakupu i dostarczenia biletów lotniczych dla pracowników ILiM

Instytut Logistyki i Magazynowania ogłasza przetarg

  • Adres: 61755 Poznań, ul. E. Estkowskiego
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 618 504 890 , fax. 618 526 376
  • Data zamieszczenia: 2017-10-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Instytut Logistyki i Magazynowania
    ul. E. Estkowskiego 6
    61755 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 618 504 890, fax. 618 526 376
    REGON: 1860300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.ilim.poznan.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Instytut badawczy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi rezerwacji, zakupu i dostarczenia biletów lotniczych dla pracowników ILiM
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wyszukiwanie najbardziej optymalnych, tj. korzystnych cenowo (z uwzględnieniem tzw. „tanich linii lotniczych”) i godzinowo połączeń lotniczych a także rezerwacja, zakup i dostarczanie biletów lotniczych na potrzeby Instytutu Logistyki i Magazynowania. 2. Na podstawie danych historycznych za okres 02.2016-02.2017 w okresie trwania umowy Zamawiający przewiduje zrealizować około 150 lotów krajowych i zagranicznych. Około 85% lotów odbędzie się na trasach europejskich, a 15% na trasach krajowych i pozaeuropejskich. 3. Liczba lotów i proporcje wyliczenia mogą ulec zmianie i są jedynie wartością orientacyjną. Jednocześnie Zamawiający zastrzega, że liczba zamówionych biletów może być różna od wymienionej w SIWZ. Wykonawcy w związku z tym nie przysługują żadne roszczenia zwłaszcza odszkodowawcze.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63512000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawców w stosunku do których zachodzą przesłanki wykluczenia wskazane w art. 24 ust. 1 Ustawy (przesłanki obligatoryjne); Na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 Ustawy z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego Zamawiający wykluczy Wykonawcę w stosunku, do którego otwarto likwidację, w zatwierdzonym przez sąd układzie w postępowaniu restrukturyzacyjnym jest przewidziane zaspokojenie wierzycieli przez likwidację jego majątku lub sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 332 ust. 1 ustawy z dnia 15 maja 2015 r. - Prawo restrukturyzacyjne (Dz. U. z 2016 r. poz. 1574 z późn. zm.) lub którego upadłość ogłoszono, z wyjątkiem Wykonawcy, który po ogłoszeniu upadłości zawarł układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli przez likwidację majątku upadłego, chyba że sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 366 ust. 1 ustawy z dnia 28 lutego 2003 r. - Prawo upadłościowe (Dz. U. z 2016 r. poz. 2171 z późn. zm.).- dokument (np. pełnomocnictwo lub umowa spółki cywilnej, itp.) potwierdzający, iż oferta została podpisana przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy, jeżeli nie wynika to z innych dokumentów załączonych do oferty, bądź dokumentów, które Zamawiający może sam pozyskać (KRS, CEIDG). -Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 3 a) SIWZ składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach