Przetargi.pl
Usługi regeneracji/naprawy rozruszników i alternatorów pojazdów służbowych KWP zs. w Radomiu i jednostek jej podległych - nr postępowania 16/15

Komenda Wojewódzka Policji z siedzibą w Radomiu ogłasza przetarg

  • Adres: 26-600 Radom, ul. 11 Listopada 37/59
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 48 3453103 , fax. 48 3452002
  • Data zamieszczenia: 2015-02-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji z siedzibą w Radomiu
    ul. 11 Listopada 37/59 37/59
    26-600 Radom, woj. mazowieckie
    tel. 48 3453103, fax. 48 3452002
    REGON: 67089737900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.mazowiecka.policja.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi regeneracji/naprawy rozruszników i alternatorów pojazdów służbowych KWP zs. w Radomiu i jednostek jej podległych - nr postępowania 16/15
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług regeneracji/naprawy alternatorów i rozruszników pojazdów służbowych KWP zs. w Radomiu i jednostek jej podległych. Zadanie nr 1 - Radom; Zadanie nr 2 - Płock; Zadanie nr 3 - Ostrołęka; Zadanie nr 4 - Siedlce 2. Zamawiający przewiduje regenerację/naprawę alternatorów i rozruszników pojazdów następujących marek: Kia, VW, Opel, Ford, Skoda, Fiat, Renault, Toyota, Peugeot, Hyundai, Nissan, Audi, Mercedes. 3. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązuje się do: a) Odbioru alternatorów i rozruszników oraz ich zwrotu po wykonanej usłudze do Stacji Obsługi Transportu KWP zs. w Radomiu usytuowanych w: - Radomiu przy ul. Energetyków 14 (zadanie nr 1); - Płocku przy ul. Kilińskiego 8 (zadanie nr 2); - Ostrołęce przy ul. Korczaka 16 (zadanie nr 3); - Siedlcach przy ul. Prusa 18 (zadanie nr 4) na swój koszt. b) Przywrócenia regenerowanym alternatorom i rozrusznikom pierwotnych parametrów technicznych i własności użytkowych oferowanych przez producenta; c) Zastosowania metod i technologii odpowiadających aktualnemu poziomowi techniki; d) Oznaczenia regenerowanych turbosprężarek w sposób umożliwiający identyfikacje zakładu dokonującego regeneracji (np. oznaczenie trwałe lub plomba, przywieszka) wraz z numerem i data wykonania usługi. 4. Regeneracja polegać będzie na wymianie wszystkich zużytych jej elementów po uprzedniej ocenie ich zużycia. 5. Faktyczna ilość zleconych usług będzie zależna od potrzeb Zamawiającego. 6. Zamawiający zastrzega sobie możliwość dostarczenia Wykonawcy własnych części zamiennych niezbędnych do wykonania usługi. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest do pomniejszenia wartości usługi o wartość dostarczonej części. 7. Wykonawca musi podać okres gwarancji na wykonane usługi nie krótszy jednak niż 12 miesięcy. Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych - w ramach poszczególnych zadań od 1 do 4 Zadanie nr 1 Radom ul. Energetyków 14, Zadanie nr 2 Płock ul. Kilińskiego 8, Zadanie nr 3 Ostrołęka ul. Korczaka 16 Zadanie nr 4 Siedlce ul. Prusa 18. Termin realizacji zamówienia - 24 miesiące od daty zawarcia Umowy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 501166007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji ( min. 12 miesięcy)
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.mazowiecka.policja.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną