Przetargi.pl
Usługi przeprowadzenia kursu pn. Kurs komputerowy z obsługą programu magazynowego

Areszt Śledczy ogłasza przetarg

  • Adres: 97-300 Piotrków Trybunalski, Wronia 76/90
  • Województwo:
  • Telefon/fax: tel. 0-44 7323400, 7323371 , fax. 0-44 7323315
  • Data zamieszczenia: 2009-10-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Areszt Śledczy
    Wronia 76/90 76/90
    97-300 Piotrków Trybunalski
    tel. 0-44 7323400, 7323371, fax. 0-44 7323315
    REGON: 00032010100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Areszt Śledczy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi przeprowadzenia kursu pn. Kurs komputerowy z obsługą programu magazynowego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Usługa przeprowadzenia szkolenia pn. Kurs komputerowy z obsługą programu magazynowego w ramach projektu pt. Cykl szkoleniowo-aktywizacyjny służący podniesieniu kwalifikacji zawodowych osób pozbawionych wolności oraz przygotowaniu ich do powrotu na rynek pracy po zakończeniu odbywania kary pozbawienia wolności współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Poddziałania 1.3.4. Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Opis przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest usługa przeprowadzenia szkolenia pn. Kurs komputerowy z obsługą programu magazynowego w ramach projektu pt. Cykl szkoleniowo-aktywizacyjny służący podniesieniu kwalifikacji zawodowych osób pozbawionych wolności oraz przygotowaniu ich do powrotu na rynek pracy po zakończeniu odbywania kary pozbawienia wolności współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego dla 12 uczestników - osadzonych w Areszcie Śledczym w Piotrkowie Tryb. 2.Szkolenie powinno obejmować: minimum 90 godzin zajęć (z czego: 40 godzin lekcyjnych - podstaw obsługi komputera, 50 godzin lekcyjnych nauki programu do obsługi magazynu) 1 godzina zajęć = 45 minut zegarowych 3.Program szkolenia powinien zawierać: wiadomości z zakresu podstaw obsługi komputera oraz programu do obsługi magazynu, a w szczególności: a.BHP na stanowisku komputerowym; b.Informacje o komputerze - elementy systemu komputerowego (urządzenia wewnętrzne i zewnętrzne, jednostka pamięci i pamięć masowa, oprogramowanie) c.Wprowadzenie do systemu WINDOWS (m. in. główne elementy systemu; pliki, foldery, drzewo folderów - zarządzanie plikami i dyskami; tworzenie, zapisywanie i usuwanie dokumentów; pasek zadań i przycisk start, uruchomianie programów; eksplorator WINDOWS, odnajdywanie programów i dokumentów; dostosowanie do swoich potrzeb wyglądu ekranu) d.Edytor tekstu MS WORD (m. in. wprowadzanie tekstu, wybieranie rożnych opcji pisania, korzystanie z pasków narzędzi; zaznaczanie, przenoszenie i kopiowanie tekstu; otwieranie i zapisywanie dokumentów; formatowanie tekstu; wstawianie do tekstu rysunków, wzorów w innych obiektów; drukowanie dokumentów, ustawianie marginesów, rozmiaru strony i jej położenia, podgląd wydruku; sprawdzanie pisowni i gramatyki; tworzenie nagłówków i stopek; korzystanie z szablonów i formularzy; tworzenie i formatowanie tabel.) e.Arkusz kalkulacyjny MS EXCEL (m. in. zapoznanie z oknem i paskami narzędzi Excela, poruszanie się po skoroszycie i arkuszu roboczym; wprowadzanie i usuwanie danych; otwieranie i zapisywanie pliku skoroszytu; auto uzupełnianie i auto wypełnianie; kopiowanie i wklejanie; przenoszenie i usuwanie komórek i arkuszy; projektowanie skoroszytu - nadawanie nazw, ustalanie szerokości kolumn i wierszy, formatowanie komórek i zakresów komórek; pisanie podstawowych formuł dokonujących obliczeń na danych; sortowanie danych; prezentowanie danych - tworzenie wykresów; drukowanie całego arkusza oraz wybranych danych) f.Obsługa dowolnego programu magazynowego (m. in. zasady właściwego przechowywania towarów, gospodarka magazynowa - zapoznanie z dokumentacją magazynową i handlową, zasady wystawiania dokumentów magazynowych, otwierania, zapisywania i dokonywania korekt w dokumentach, fakturowanie, rejestracja transakcji, prowadzenie kartotek kontrahentów i wprowadzanie do niej zmian, prowadzenie kartotek towarów oraz wprowadzanie do niej zmian, sporządzanie raportów i zestawień, drukowanie powyższych dokumentów, itp.) 4.Miejsce prowadzenia zajęć: a. Teren Aresztu Śledczego w Piotrkowie Tryb. b. Zajęcia odbywać się będą codziennie od poniedziałku do piątku , nie powinny się rozpoczynać wcześniej niż o 8:30. c. Instytucja szkoląca zobowiązuje się do przestrzegania przepisów wewnętrznych obowiązujących na terenie jednostki. Instytucja szkoląca przeprowadzi szkolenie zgodnie z obowiązującymi przepisami prawnymi w szczególności z rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 03 lutego 2006 r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (DZ. U. nr 31 poz. 216) oraz z rozporządzeniem Ministra Sprawiedliwości z dnia 13 lutego 2004 r. w sprawie szczegółowych zasad i trybu prowadzenia nauczania w zakładach karnych (DZ. U. nr 37 poz. 337) Instytucja szkoląca powinna być wpisana do ewidencji szkół placówek niepublicznych lub publicznych. Instytucja szkoląca powinna być wpisana do rejestru instytucji szkoleniowych Wojewódzkiego Urzędu Pracy właściwego ze względu na siedzibę instytucji. Instytucja szkoląca winna posiadać decyzję kuratora oświaty o przyznaniu akredytacji o której mowa w art. 68b Ustawy o Systemie Oświaty. Osoby prowadzące zajęcia teoretyczne szkolenia powinny legitymować się wyższym wykształceniem. Instytucja szkoląca na czas trwania kursu udostępni laptop dla jednego uczestnika szkolenia. Program magazynowy na którym odbywać się będzie szkolenie musi posiadać licencję. Instytucja szkoląca powinna przed rozpoczęciem szkolenia dostarczyć program magazynowy Zamawiającemu celem instalacji oraz laptop w celu podłączenia do sieci w pracowni komputerowej. Instytucja szkoląca zapewni każdemu uczestnikowi zajęć materiały dydaktyczne (np. w postaci podręczników i skryptów) oraz materiały piśmiennicze. Na materiałach zawrze informację o współfinansowaniu zakupu przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego oraz opatrzy obowiązującymi logotypami Kapitał Ludzki i Unia Europejska. Koszty w/w materiałów pokrywa instytucja szkoleniowa, a zawierają się w wartości usługi szkoleniowej. Badania lekarskie (dla kandydatów szkolenia oraz kandydatów rezerwowych) przeprowadzi instytucja szkoląca, odbędą się na terenie AŚ w Piotrkowie Tryb. Koszt badań obciąża instytucję szkolącą, a wlicza się w wartość usługi. Instytucja szkoląca ubezpieczy uczestników szkolenia od następstw nieszczęśliwych wypadków (koszt ubezpieczenia obciąża instytucję szkolącą, a zawiera się w kwocie usługi) Kod CPV 80533100 - 0 usługi szkolenia komputerowego
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805331000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy spełniający warunki określone w art. 24 ust. 1.2 i art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29.01.2004 r.. Dz. U. nr 19 z dnia 09.02.2004 r. oraz spełniający dodatkowe warunki zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, wykonawca składa następujące dokumenty: 1. Dokumenty wymagane: formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2, aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert !!! dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych, oświadczenie do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 3, załącznik nr 4 - oświadczenie o zapoznaniu się z treścią SIWZ i nie wnoszeniu do niej zastrzeżeń oraz przyjęciu warunków ustanowionych przez zamawiającego i wprowadzonych do treści umowy. wpis do ewidencji szkół placówek niepublicznych lub publicznych, wpis do rejestru instytucji szkoleniowych Wojewódzkiego Urzędu Pracy właściwego ze względu na siedzibę instytucji, decyzja kuratora oświaty o przyznaniu akredytacji o której mowa w art. 68b Ustawy o Systemie Oświaty. 2. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej w przypadku wykonawców występujących wspólnie oświadczenie o spełnieniu warunków ustawowych oraz aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają tego wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej składa każdy z wykonawców, załączając dokument w niebudzący wątpliwości sposób określający pełnomocników do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, w przypadku wykonawców występujących wspólnie oświadczenie o zapoznaniu się z treścią SIWZ i nie wnoszeniu do niej zastrzeżeń oraz przyjęciu warunków ustanowionych przez zamawiającego i wprowadzonych do treści umowy podpisuje ustanowiony pełnomocnik. Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez osobę / osoby uprawnioną do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.sw.gov.pl/index.php/zamowienia/8/140
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach