Przetargi.pl
Usługi przeglądu i konserwacji sprzętu medycznego II

Zespół Opieki Zdrowotnej w Oławie ogłasza przetarg

  • Adres: 55-200 Oława, ul. K. K. Baczyńskiego 1
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 3011300 wew. 440 , fax. 71 3011312
  • Data zamieszczenia: 2016-01-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Opieki Zdrowotnej w Oławie
    ul. K. K. Baczyńskiego 1 1
    55-200 Oława, woj. dolnośląskie
    tel. 71 3011300 wew. 440, fax. 71 3011312
    REGON: 00030681600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zozolawa.wroc.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi przeglądu i konserwacji sprzętu medycznego II
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem niniejszego zamówienia są: Usługi przeglądu i konserwacji sprzętu medycznego II w ZOZ w Oławie, ul. Baczyńskiego 1 2. Zamówienie obejmuje swoim zakresem 13 zadań: L.p. Przedmiot zamówienia 1 Zadanie 12: Sprzęt laryngologiczny 2 Zadanie 12A: Nasopharyngoskop 3 Zadanie 17: Wagi 4 Zadanie 17A: Termometr wzorcowy 5 Zadanie 19: Myjnie/dezynfektory 6 Zadanie 22: Aparaty do badania słuchu 7 Zadanie 23: Sprzęt okulistyczny 8 Zadanie 24B: Respiratory III 9 Zadanie 25B: Aparaty do znieczulania III 10 Zadanie 34: Analizator SIEMENS 11 Zadanie 43: kalibracja/wzorcowanie sprzętu kontrolno-pomiarowego 12 Zadanie 44: Pośrednia radiografia cyrowa - czytniki płyt obrazowych RTG 13 Zadanie 45: Stacja/monitory lekarza RTG 14 Zadanie 47 - Regeneracja narzędzi chirurgicznych a) Przegląd sprzętu medycznego polega na : 1.czynnościach konserwacyjno-przeglądowych a w szczególności: zebrania informacji o zaobserwowanych przez użytkownika usterkach, oględzin aparatu, usunięcia zauważonych usterek, prac konserwacyjnych określonych przez producenta, regulacji i pomiarów kontrolnych, sprawdzenia działania aparatu napraw bieżących, 2.zakres czynności wykonywanych w ramach przeglądów i terminy ich wykonania powinny być zgodne z zaleceniami producenta i obowiązującymi przepisami; w szczególności winien uwzględniać wymianę wszystkich podzespołów/części zużywalnych lub wymagających wymianę - zgodnie z zaleceniami producenta. 3.przegląd zakończony zostaje raportem serwisowym i wpisem do dokumentacji eksploatacyjnej aparatu; 4.podczas pierwszego przeglądu pracownik serwisu sprawdza kompletność dokumentacji aparatu. W miarę potrzeby dokumentacja aparatu uzupełniana jest przez serwis; 5.legalizacjach (jeżeli wymagane); 6.w miarę potrzeby w ramach przeglądów będą prowadzone bezpłatne instruktaże dla użytkownika; 7.wykonanie testów bezpieczeństwa elektrycznego w urządzeniach podłączanych do sieci 230 V, zgodnie z normą PN-EN 62353, oraz dostarczenie protokołu Zamawiającemu. Częstotliwość przeglądów aparatury medycznej wskazana jest wraz z opisem urządzeń dla każdego pakietu w Załączniku nr 9. b) Regeneracja narzędzi (Zadanie nr 47) polega na: - rozmontowanie narzędzia i ponowne złożenie po wykonaniu regeneracji - czyszczenie - szlifowanie i polerowanie całej powierzchni narzędzia - naprawę (ostrzenie, przywrócenie oryginalnego kształtu) - wymianę części zamiennych zgodnych z najwyższymi standardami jakości - wymianę wkładek z twardego stopu metali poprzez hartowanie i lutowanie w próżni - nałożenie warstwy pasywnej po usunięciu powłoki wierzchniej - przywrócenie złoceń uchwytów, jeśli dotyczy - konserwacja - ustawianie pracy narzędzia (chwytu, cięcia, itp.) - testy funkcyjne (zgodnie z procedurą technologiczną identyczną jak dla nowych narzędzi) - trwałe oznakowanie elektrochemiczne lub laserowe (trwałe, czytelne, odporne na działanie chemicznych środków do dezynfekcji narzędzi oraz czynniki sterylizujące głównie nasyconą parę wodną, co najmniej przez okres gwarancji) miejsca eksploatacji 3. Ilości produktów, ich charakterystykę oraz parametry techniczno-użytkowe przedmiotu zamówienia określono w specyfikacji asortymentowo-cenowej stanowiących załączniki nr 9 oraz Załącznikach nr 1i 5 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ). 4. Ilości zawarte w załączniku Nr 9 są ilościami orientacyjnymi. Ilość lub/i termin przeglądów/konserwacji/regeneracji dla poszczególnych urządzeń może ulec zmianie ze względu na awarie lub wycofanie danego urządzenia z użytku. 5. Wykonawca nie będzie domagał się realizacji pełnej wysokości przedmiotu zamówienia opisanego w załączniku nr 9, a także nie będzie domagał się od Zamawiającego odszkodowania z tego tytułu. 6. Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert równoważnych. Pod pojęciem oferty równoważnej Zamawiający rozumie produkt co najmniej równy pod względem cech technicznych i jakościowych oraz składu chemicznego, postaci produktu i dawki. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych przy zachowaniu norm, parametrów i standardów, jakimi charakteryzuje się opisany przez Zamawiającego przedmiot zamówienia. Opisane parametry przedmiotu zamówienia stanowią minimum jakościowe wymagane przez Zamawiającego. Udowodnienie równoważności leży po stronie Wykonawcy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 504210002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: termin reakcji na zgłoszenie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zozolawa.wroc.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach