Przetargi.pl
Usługi prowadzenia zajęć podczas praktyk zawodowych oraz usługi opieki nad uczniami w czasie praktyk zawodowych i wyjazdów zawodoznawczych w ramach realizacji projektu Nowe Umiejętności - Nowe Wyzwania 3

Powiat Rypiński ogłasza przetarg

  • Adres: 87-500 Rypin, ul. Warszawska 38
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 54 2802432 , fax. 54 2802549
  • Data zamieszczenia: 2013-06-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Rypiński
    ul. Warszawska 38 38
    87-500 Rypin, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 54 2802432, fax. 54 2802549
    REGON: 91086670300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatrypinski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi prowadzenia zajęć podczas praktyk zawodowych oraz usługi opieki nad uczniami w czasie praktyk zawodowych i wyjazdów zawodoznawczych w ramach realizacji projektu Nowe Umiejętności - Nowe Wyzwania 3
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są usługi prowadzenia zajęć podczas praktyk zawodowych oraz usługi opieki nad uczniami w czasie praktyk zawodowych i wyjazdów zawodoznawczych w ramach realizacji projektu Nowe Umiejętności - Nowe Wyzwania 3, zgodnie z opisem zawartym w załączniku nr 1 do SIWZ. I. Informacje ogólne 1. Projekt Nowe Umiejętności - Nowe Wyzwania 3 ma na celu podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego w 4 Zespołach Szkół powiatu rypińskiego. 2. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji szkolnego opiekuna praktyk w czasie realizowania praktyk zawodowych dla uczniów Zespołu Szkół Nr 2 w Rypinie, Zespołu Szkół Nr 3 w Rypinie, Zespołu Szkół Nr 4 w Nadrożu, szkolnego opiekuna wyjazdów zawodoznawczych dla uczniów Zespołu Szkół Nr 5 w Rypinie, Zespołu Szkół Nr 3 w Rypinie oraz prowadzącego praktykę dla uczniów Zespołu Szkół Nr 2 w Rypinie, Zespołu Szkół Nr 3 w Rypinie, Zespołu Szkół Nr 4 w Nadrożu w ramach projektu pn.: Nowe Umiejętności - Nowe Wyzwania 3, realizowanego w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet IX, Działanie 9.2 Podniesienie jakości i atrakcyjności szkolnictwa zawodowego. I. praktyka: 01 - 12 lipca 2013 roku - Osada Karbówko II. praktyka: 5 - 9 sierpnia 2013 roku - Osada Karbówko - 5 dni III. praktyka: 12 - 16 sierpnia 2013 roku - Osada Karbówko - 5 dni IV. praktyka: 5 - 9 sierpnia 2013 roku - Urząd Skarbowy w Rypinie V. praktyka: wrzesień - październik 2013 roku - Małe Leźno VI. praktyka: maj 2014 roku - Małe Leźno, Zakład Gospodarki Rybacko-Wedkarskiej - Grzmięca oraz Firma Bio-Babalscy Pokrzydowo VII. praktyka: lipiec 2014 roku - Małe Leźno VIII. praktyka: czerwiec 2014 roku - Szkółka Iglak, Niewierz IX. wyjazd zawodoznawczy: maj 2014 roku - Małe Leźno X. wyjazd zawodoznawczy: październik 2013 roku - Targi TOUR SALON Poznań 3.Zamawiający zastrzega prawo do kontroli pracy Wykonawcy, w tym niezapowiedzianej, przez upoważnione osoby. 4.Przy realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania przepisów zawartych w dokumentach programowych Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, zamieszczonych na stronie internetowej Instytucji Pośredniczącej: www.mojregion.eu, w szczególności Wytycznych w zakresie kwalifikowania wydatków w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki - w części dotyczącej kosztów związanych z zaangażowaniem personelu projektu, w tym kwalifikowalności wydatków związanych z zaangażowaniem osoby wykonującej zadania w więcej niż jednym projekcie, o ile łącznie zaangażowanie tej osoby w realizację zadań we wszystkich projektach NSRO nie przekracza 240 godzin miesięcznie. II. Obowiązki Wykonawcy do części 1 - 3 (I , II, III praktyka) Do obowiązków wychowawcy grupy należeć będzie: a) przygotowanie dokumentacji wyjazdu, b) sprawowanie opieki nad uczestnikami grupy - w czasie zajęć podczas praktyki oraz w czasie przebywania u pracodawcy w zakresie higieny, zdrowia, wyżywienia oraz innych czynności opiekuńczych, c) prowadzenie dokumentacji zajęć, w tym dziennika praktyk, który przekazany zostanie przez Zamawiającego, d) wypracowanie programu praktyki we współpracy z pracodawcą. e) monitorowanie realizacji praktyki przez prowadzącego praktykę według opracowanego programu, f) bieżąca współpraca z koordynatorem projektu oraz prowadzącym praktykę, g) przestrzeganie zasad BHP i ppoż, h) zabezpieczenie powierzonego mienia oraz dokumentacji, i) dokonanie oceny umiejętności nabytych przez uczestników podczas realizacji praktyk, j) przekazanie po zakończeniu praktyki kompletnej dokumentacji koordynatorowi projektu. Uwaga: Usługa obejmuje również sprawowanie opieki nad daną grupą uczestników w trakcie transportu na praktykę i z powrotem. III. Obowiązki Wykonawcy do części 4 (IV praktyka) Do obowiązków wychowawcy grupy należeć będzie: a) sprawowanie opieki nad uczestnikami grupy - w czasie zajęć podczas praktyki oraz w czasie przebywania u pracodawcy w zakresie higieny, zdrowia, wyżywienia oraz innych czynności opiekuńczych, c) prowadzenie dokumentacji zajęć, w tym dziennika praktyk, który przekazany zostanie przez Zamawiającego, d) wypracowanie programu praktyki we współpracy z pracodawcą. e) bieżąca współpraca z koordynatorem projektu, f) przestrzeganie zasad BHP i ppoż, g) zabezpieczenie powierzonego mienia oraz dokumentacji, h) dokonanie oceny umiejętności nabytych przez uczestników podczas realizacji praktyk, i) przekazanie po zakończeniu praktyki kompletnej dokumentacji koordynatorowi projektu. IV. Obowiązki Wykonawcy do części 5 - 7 (V, VI, VII praktyka) Do obowiązków wychowawcy grupy należeć będzie: a) przygotowanie dokumentacji wyjazdu, b) sprawowanie opieki nad uczestnikami grupy - w czasie zajęć podczas praktyki oraz w czasie przebywania u pracodawcy w zakresie higieny, zdrowia, wyżywienia oraz innych czynności opiekuńczych, c) prowadzenie dokumentacji zajęć, w tym dziennika praktyk, który przekazany zostanie przez Zamawiającego, d) wypracowanie programu praktyki we współpracy z pracodawcą. e) monitorowanie realizacji praktyki przez prowadzącego praktykę według opracowanego programu, f) bieżąca współpraca z koordynatorem projektu, prowadzącym praktykę oraz właścicielem gospodarstwa agroturystycznego, g) przestrzeganie zasad BHP i ppoż, h) zabezpieczenie powierzonego mienia oraz dokumentacji, i) dokonanie oceny umiejętności nabytych przez uczestników podczas realizacji praktyk, j) przekazanie po zakończeniu praktyki kompletnej dokumentacji koordynatorowi projektu. k) organizowanie uczniom czasu wolnego po zajęciach zrealizowanych w ramach praktyki. Uwaga: Usługa obejmuje również sprawowanie opieki nad daną grupą uczestników w trakcie transportu na praktykę i z powrotem oraz podczas noclegu. V. Obowiązki Wykonawcy do części 8 (VIII praktyka) Do obowiązków wychowawcy grupy należeć będzie: a) przygotowanie dokumentacji wyjazdu, b) sprawowanie opieki nad uczestnikami grupy - w czasie zajęć podczas praktyki oraz w czasie przebywania u pracodawcy w zakresie higieny, zdrowia, wyżywienia oraz innych czynności opiekuńczych, c) prowadzenie dokumentacji zajęć, w tym dziennika praktyk, który przekazany zostanie przez Zamawiającego, d) wypracowanie programu praktyki we współpracy z pracodawcą, e) monitorowanie realizacji praktyki przez prowadzącego praktykę według opracowanego programu, f) bieżąca współpraca z koordynatorem projektu oraz prowadzącym praktykę, g) przestrzeganie zasad BHP i ppoż, h) zabezpieczenie powierzonego mienia oraz dokumentacji, i) dokonanie oceny umiejętności nabytych przez uczestników podczas realizacji praktyk, j) przekazanie po zakończeniu praktyki kompletnej dokumentacji koordynatorowi projektu. Uwaga: Usługa obejmuje również sprawowanie opieki nad daną grupą uczestników w trakcie transportu na praktykę i z powrotem. VI. Obowiązki Wykonawcy do części 9 - 11 (IX wyjazd zawodoznawczy) Do obowiązków wychowawcy grupy należeć będzie: a) przygotowanie dokumentacji wyjazdu, b) sprawowanie opieki nad uczestnikami grupy - w czasie zajęć zawodoznawczych oraz w czasie przebywania u pracodawcy w zakresie higieny, zdrowia, wyżywienia oraz innych czynności opiekuńczych, c) prowadzenie dokumentacji zajęć, w tym dziennika zajęć, który przekazany zostanie przez Zamawiającego, d) opracowanie programu zajęć i realizacja zajęć według opracowanego programu, e) bieżąca współpraca z koordynatorem projektu i właścicielem gospodarstwa agroturystycznego, f) przestrzeganie zasad BHP i ppoż, g) zabezpieczenie powierzonego mienia oraz dokumentacji, h) przekazanie po zakończeniu wyjazdu kompletnej dokumentacji koordynatorowi projektu. k) organizowanie uczniom czasu wolnego po zajęciach organizowanych w ramach wyjazdu zawodoznawczego. Uwaga: Usługa obejmuje również sprawowanie opieki nad daną grupą uczestników w trakcie transportu oraz podczas noclegu. VII. Obowiązki Wykonawcy do części 12-14 (X wyjazd zawodoznawczy) Do obowiązków wychowawcy grupy należeć będzie: a) przygotowanie dokumentacji wyjazdu, b) sprawowanie opieki nad uczestnikami grupy - w czasie wyjazdu zawodoznawczego w zakresie higieny, zdrowia, wyżywienia oraz innych czynności opiekuńczych, c) prowadzenie dokumentacji wyjazdu, w tym dziennika zajęć, który przekazany zostanie przez Zamawiającego, d) bieżąca współpraca z koordynatorem projektu, e) przestrzeganie zasad BHP i ppoż, h) zabezpieczenie powierzonego mienia oraz dokumentacji, i) przekazanie po zakończeniu wyjazdu kompletnej dokumentacji koordynatorowi projektu. Uwaga: Usługa obejmuje również sprawowanie opieki nad daną grupą uczestników w trakcie transportu. VIII. Obowiązki Wykonawcy do części 15 (I. praktyka) Do obowiązków prowadzącego zajęcia praktyczne należeć będzie: a) przeprowadzenie zajęć podczas praktyki z zakresu gastronomii - 60 godzin dydaktycznych (10 dni po 6 godzin), b) opracowanie wraz z opiekunem praktyk programu praktyki, c) bieżąca współpraca z opiekunem praktyki, d) przestrzeganie zasad BHP i ppoż, IX. Obowiązki Wykonawcy do części 16, 17 (II, III praktyka) Do obowiązków prowadzącego zajęcia praktyczne należeć będzie: a) przeprowadzenie zajęć podczas praktyki z zakresu gastronomii - 30 godzin dydaktycznych (5 dni po 6 godzin), b) opracowanie wraz z opiekunem praktyk programu praktyki, c) bieżąca współpraca z opiekunem praktyki, d) przestrzeganie zasad BHP i ppoż, X. Obowiązki Wykonawcy do części 18 (V. praktyka) Do obowiązków prowadzącego zajęcia praktyczne należeć będzie: a) przeprowadzenie zajęć podczas praktyki z zakresu technologii żywności i żywienia człowieka - 36 godzin dydaktycznych (6 dni po 6 godzin), b) bieżąca współpraca z opiekunem praktyki, c) przestrzeganie zasad BHP i ppoż. XI. Obowiązki Wykonawcy do części 19 (VI. praktyka) Do obowiązków prowadzącego zajęcia praktyczne należeć będzie: a) przeprowadzenie zajęć podczas praktyki z zakresu rolnictwa - 36 godzin dydaktycznych (6 dni po 6 godzin), b) bieżąca współpraca z opiekunem praktyki, c) przestrzeganie zasad BHP i ppoż. XII. Obowiązki Wykonawcy do części 20 (VII. praktyka) Do obowiązków prowadzącego zajęcia praktyczne należeć będzie: a) przeprowadzenie zajęć podczas praktyki z zakresu agroturystyki - 36 godzin dydaktycznych (6 dni po 6 godzin), b) bieżąca współpraca z opiekunem praktyki, c) przestrzeganie zasad BHP i ppoż. XIII. Obowiązki Wykonawcy do części 21 (VIII. praktyka) Do obowiązków prowadzącego zajęcia praktyczne należeć będzie: a) przeprowadzenie zajęć podczas praktyki z zakresu architektury krajobrazu - 30 godzin dydaktycznych (5 dni po 6 godzin), b) opracowanie wraz z opiekunem praktyk programu praktyki, c) bieżąca współpraca z opiekunem praktyki, d) przestrzeganie zasad BHP i ppoż. XIV. Przedmiot zamówienia został podzielony na 21 części.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 802000006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiatrypinski.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach