Przetargi.pl
Usługi pralnicze wraz z transportem dla Zespołu Opieki Zdrowotnej we Włoszczowie - Szpitala Powiatowego im. Jana Pawła II.

Zespół Opieki Zdrowotnej we Włoszczowie ogłasza przetarg

  • Adres: 29-100 Włoszczowa, ul. Żeromskiego
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 413 883 828 , fax. 413 883 877
  • Data zamieszczenia: 2020-07-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Opieki Zdrowotnej we Włoszczowie
    ul. Żeromskiego 28
    29-100 Włoszczowa, woj. świętokrzyskie
    tel. 413 883 828, fax. 413 883 877
    REGON: 30429500000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.biuletyn.abip.pl/zozwloszczowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi pralnicze wraz z transportem dla Zespołu Opieki Zdrowotnej we Włoszczowie - Szpitala Powiatowego im. Jana Pawła II.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pralniczych wraz z transportem dla Zespołu Opieki Zdrowotnej we Włoszczowie - Szpitala Powiatowego im. Jana Pawła II. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z określeniem asortymentu, ilości oraz wymagań jakościowych wchodzących w zakres przedmiotu zamówienia znajduje się poniżej. Szacunkowo przyjmuje się ilość pranej bielizny szpitalnej w okresie obowiązywania Umowy na poziomie około 100 000 kg. 4) Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia: a) W zakres świadczonych usług pralniczych wchodzi:  świadczenie usług pralniczych (pranie wodne, prasowanie, maglowanie, sortowanie) asortymentu przekazanego przez Zamawiającego, tj. w szczególności bielizny szpitalnej, operacyjnej, materacy, pokrowców na materace, koców, poduszek, oraz odzieży ochronnej/roboczej i operacyjnej i innych (firany, zasłony, obrusy);  dezynfekcja chemiczno – termiczna, maglowanie i prasowanie;  czyszczenie chemiczne asortymentu nienadającego się do prania wodnego;  dla bielizny zabiegowej wymagane jest oddzielne pranie;  drobne usługi szwalnicze (guziki, troki, ubytki) naszywanie łatek do 500 cm2 oraz zszywanie pęknięć do 25 cm;  transport asortymentu pralniczego od i do Zamawiającego, tj. odbiór i dostawa przekazanego do prania asortymentu transportem przystosowanym do realizacji tej usługi zgodnie z wymogami SANEPID – u, na zasadach określonych postanowieniami Umowy,  rozliczenie się z odebranego do prania asortymentu. b) Odbieranie brudnego asortymentu i dostarczanie czystego odbywać się będzie od poniedziałku do piątku w terminach ustalonych z Zamawiającym. W przypadku zaistnienia konieczności świadczenie w/w usługi w soboty i inne dni wolne od pracy szczegółowy jej zakres będzie uzgadniany z 7 dniowym wyprzedzeniem. c) Asortyment pralniczy musi wracać do Zamawiającego do 48 godzin (jest to termin maksymalny realizacji przedmiotu zamówienia) od chwili przekazania, za wyjątkiem materacy, kocy i poduszek, które muszą wracać do Zamawiającego do 96 godzin od chwili przekazania. Jeśli dostawa wypada w dniu wolnym od pracy lub świątecznym, dostawa nastąpi w pierwszym dniu roboczym po wyznaczonym terminie. d) Wyprany asortyment będzie dostarczany w godzinach od 10:00 do 14:00 środkiem transportu przystosowanym do transportu czystego asortymentu pralniczego. Magazyn bielizny czystej znajduje się w ZOZ Włoszczowa ul. Żeromskiego 28. e) Brudny asortyment przekazany do prania będzie oznaczony indywidualnym kodem (nazwą) oddziału/komórki organizacyjnej i odbierany w godzinach od 10:00 do 14:00 środkiem transportu przystosowanym do transportu brudnego asortymentu pralniczego. Magazyn bielizny brudnej znajduje się w ZOZ Włoszczowa ul. Żeromskiego 28. f) Pracownik dostarczający asortyment pralniczy obowiązany jest posiadać prawidłowy ubiór – fartuch ochronny i rękawice ochronne. g) Asortyment czysty przywożony z pralni musi być poskładany i zapakowany w opakowanie foliowe jednorazowego użytku, a odzież ochronna na wieszakach również w workach foliowych, a także oznaczony indywidualnym kodem (nazwą) oddziału/komórki organizacyjnej z której przekazano brudny asortyment. h) Transport asortymentu czystego do Zamawiającego i brudnego do pralni ma odbywać się w wózkach jezdnych, dostarczonych na czas trwania Umowy przez Wykonawcę. Wykonawca ma obowiązek dbać o stan sanitarno- techniczny wózków do transportu. i) Wykonawca odpowiada za asortyment Zamawiającego od momentu jego odebrania z magazynu bielizny brudnej, do czasu przekazania czystego asortymentu do magazynu Zamawiającego. j) Wykonawca usługi zobowiązany jest do potwierdzenia odbioru na kwicie zbiorczym wykazującym ilości oddanej bielizny oraz określające jej wagę ogólną, ww. kwit potwierdza własnoręcznym podpisem pracownik szpitala oraz odbiorca. k) Zamawiającemu przysługuje prawo do reklamacji nieprawidłowego wykonania usługi. l) Wykonawca ma obowiązek raz na kwartał na swój koszt dostarczyć Zamawiającemu kopie badań mikrobiologicznych wykonanych przez Państwową Inspekcję Sanitarną właściwą terenowo dla pralni zgłoszonej do wykonania usługi lub inny podmiot posiadający publicznoprawne uprawnienia weryfikacyjne nabyte w trybie akredytacji uregulowanym przepisami ustawy z 30 sierpnia 2002 roku o systemie oceny zgodności (t.j. Dz. U. z 2019 poz.155) przeprowadzonych w pralni wykonawcy, potwierdzających skuteczność prania i dezynfekcji. Zamawiający ponadto zastrzega sobie prawo pobierania i wykonania własnych badań czystościowych w chwili dostarczenia bielizny do magazynu Zamawiającego w obecności pracownika Wykonawcy, zgodnie z procedurami Zamawiającego. m) Płukanie odzieży fasonowej będzie odbywało się przy użyciu płynu antystatycznego. n) Wykonawca będzie realizował przedmiot z wykorzystaniem pralni posiadającej:  komorę do dezynfekcji materaców, koców, poduszek, ze zintegrowaną drukarką parametrów procesu dezynfekcji, w miejscu gdzie będzie wykonywana usługa prania; skuteczność procesu powinna być potwierdzona przez właściwy organ sanitarno – epidemiologiczny;  tunel do suszenia i odpylania odzieży ochronnej/roboczej, operacyjnej (finisher);  park maszynowy z automatycznym systemem dozującym środki piorące i dezynfekujące, posiadającym system rejestracji i archiwizacji danych;  pełną barierę higieniczną. o) Wykonawca będzie używał do transportu asortymentu brudnego i czystego pojazdów posiadających aktualną opinię Państwowej Inspekcji Sanitarnej, potwierdzającą, że są przystosowane do przewozu szpitalnego asortymentu pralniczego oraz dbał o stan sanitarno –techniczny pojazdu. p) Zamówienie zostanie wykonane z użyciem preparatów dopuszczonych do stosowania na terenie Polski, tj. zgodnie z ustawą z dnia 9 października 2015 roku o produktach biobójczych (t.j. Dz. U. z 2018 r., poz. 2231). Wykonawca wskaże w załączniku do oferty preparaty, które będzie stosował przy wykonywaniu zamówienia. Zamawiający nie dopuszcza stosowania preparatów, środków piorących i dezynfekujących z zawartością aktywnego chloru i jego związków. Wykonawca odpowiada za dobór odpowiedniej technologii prania z dezynfekcją, zapewniającej używanie środków piorąco-dezynfekujących o szerokim spektrum działania, w tym na bakterie łącznie z prątkami gruźlicy, grzyby, wirusy i spory bakterii z rodzaju Clostridium. Wykonawca będzie wykonywał zamówienie zgodnie z dołączonymi do oferty: aktualnymi dokumentami potwierdzającymi dopuszczenie środków i preparatów do obrotu, zgodnie z obowiązującymi przepisami w zakresie ich stosowania w podmiotach leczniczych, (pozwolenie, wpis do rejestru, itp.), opisem technologii prania i dezynfekcji. q) W przypadku zniszczenia asortymentu (utraty walorów estetycznych lub użytkowych oraz braków ilościowych) Wykonawca będzie zobowiązany do zakupienia na własny koszt i przekazania takiej ilości i rodzaju asortymentu jaki uległ uszkodzeniu w terminie 3 dni od momentu zgłoszenia reklamacji w formie pisemnej. Asortyment uszkodzony Wykonawca zobowiązany jest zapakować osobno. r) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność prawną i materialną za wykonywane usługi pralnicze w zakresie jakości i zgodności z wymogami sanitarnymi w szczególności wobec organów kontroli (Stacja Sanitarno – Epidemiologiczna, PIP, BHP, Epidemiologii Szpitalnej). s) Przed zawarciem Umowy Zamawiający ma prawo weryfikacji informacji podanych w ofercie poprzez wizytę w pralni Wykonawcy. 5) Dodatkowe wymagania: Na podstawie art. 29 ust. 3a. ustawy Prawo zamówień Publicznych Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę, Podwykonawcę lub dalszego Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę 3 osób wykonujących wszelkie czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie- przez cały okres trwania umowy. Tak więc wymóg ten dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane w wykonywaniem usług, czyli tzw. pracowników fizycznych. W związku z powyższym Wykonawca musi przed rozpoczęciem wykonywania czynności przez te osoby przedstawić Zamawiającemu dokumenty potwierdzające zatrudnianie tych osób na umowę o pracę, np. kopie umów o pracę lub wyciągi z tych umów zawierające, co najmniej imię i nazwisko danej osoby, okres zatrudnienia, nazwę pracodawcy lub kopie zgłoszenia tych osób do ZUS. W przypadku naruszenia obowiązku wynikającego z powyższych zapisów Wykonawca zobowiązany będzie do zapłacenia Zamawiającemu kary umownej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98310000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) wypełniony i podpisany formularz ofertowy (zgodny ze wzorem, stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ) zawierający w szczególności: wskazanie oferowanego przedmiotu zamówienia, cenę ryczałtową netto, wartość podatku VAT, łączną cenę ofertową brutto, zobowiązanie dotyczące terminu realizacji zamówienia, oświadczenie o okresie związania ofertą oraz o akceptacji wszystkich postanowień wzoru umowy bez zastrzeżeń, b) w przypadku gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik – pełnomocnictwo określające zakres umocowania pełnomocnika, c) w przypadku oferty składanej przez wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia (w szczególności członków konsorcjum oraz wspólników spółki cywilnej) (art. 23 ust. 1 i ust. 2 u.p.z.p.) – aktualny dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnika do reprezentowania w/w wykonawców w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy lub umowę regulującą współpracę i zasady reprezentacji podmiotów występujących wspólnie w szczególności umowę spółki cywilnej. Dokument pełnomocnictwa musi zawierać minimum następujące postanowienia:  wskazanie imienia i nazwiska (firmy), adresu zamieszkania (siedziby), każdego z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Wskazane jest również ujawnienie w pełnomocnictwie numeru NIP wykonawców, w szczególności w przypadku spółki cywilnej numeru NIP spółki oraz wszystkich wspólników,  określenie zakresu pełnomocnictwa,  podpisy osób uprawnionych do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawców. 3) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej www.biuletyn.abip.pl/zozwloszczowa/informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności (wraz z informacją, iż członkowie grupy kapitałowej złożyli odrębne oferty w danym postępowaniu) lub braku przynależności do tej samej grup/y kapitałowej w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 lutego 2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2015 r. poz. 184, ze. zm.) i złożyli odrębne oferty lub oferty częściowe w przedmiotowym postępowaniu. Zgodnie z treścią art. 4 pkt 14 ww. ustawy poprzez grupę kapitałową rozumie się wszystkich przedsiębiorców, którzy są kontrolowani w sposób bezpośredni lub pośredni przez jednego przedsiębiorcę, w tym również tego przedsiębiorcę. Wykonawca wraz ze złożonym oświadczeniem o przynależności do tej samej grupy kapitałowej i złożeniu odrębnych ofert lub ofert częściowych może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Uwaga: W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (w szczególności członkowie konsorcjum, wspólnicy spółki cywilnej) oświadczenie musi złożyć każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach