Zespół Opieki Zdrowotnej w Reszlu ogłasza przetarg
- Adres: 11-440 Reszel, ul. Słowackiego 3
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 0-89 7529450, 7529456 , fax. 0-89 7529451
- Data zamieszczenia: 2014-01-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zespół Opieki Zdrowotnej w Reszlu
ul. Słowackiego 3 3
11-440 Reszel, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 0-89 7529450, 7529456, fax. 0-89 7529451
REGON: 00133846800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.warmia.mazury.pl/powiat_ketrzynski/
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługi pralnicze - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie: USŁUG PRALNICZYCH 2. Rodzaj zamówienia: usługa. 3. Oznaczenie według CPV: 98.31.00.00-9; 98.31.10.00-6, 98.31.50.00-4. 4. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pralniczych, w okresie 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy w ilościach i asortymencie wg załącznika Nr 1 do SIWZ: 4.1. pranie i dezynfekcja bielizny szpitalnej (poszewki, poszwy, prześcieradła, podkład, ręczniki, ścierki, myjki, mopy), 4.1.1. kołdry, poduszki, koce (wymagające prania w niskich temperaturach), 4.1.2. odzież osobista pacjentów (biała i kolorowa) - wymagająca prania w niskich temperaturach, odzież ochronna pracowników - bluzy robocze, spodnie robocze, spódnice robocze, fartuchy ochronne. - Przewidywana waga w/w pozycji wynosi ok. 20 000 kg 5. Odbiór i dowóz prania musi się odbywać transportem Wykonawcy (z i do magazynu Zamawiającego), zgodnie z wymogami sanitarno-epidemiologicznymi. 6. Wykonawca dokonuje odbioru posegregowanej bielizny w rozliczeniu kg w obecności przedstawiciela Zamawiającego bądź osoby upoważnionej przez Zamawiającego potwierdzając odbiór na kwicie odbiorczym. 7. Segregacja bielizny do prania będzie dokonywana przez Zamawiającego wg wymogów prania w niskich i wysokich temperaturach z podziałem na odpowiedni kolor worków foliowych. 8. Kwity odbiorcze sporządzone w dwóch egzemplarzach, po jednym dla każdej ze stron, zapewnia Zamawiający. 9. Dostarczany, wyprany asortyment tj. pościel i odzież musi być posegregowana na poszczególne rodzaje (poszwy, prześcieradła, ręczniki, kołdry, poduszki, rzeczy do naprawy przez Zamawiającego, itp.) i ofoliowany - np. po 10 szt. mopy - zbiorczo. 10. Czysta odzież i bielizna mieszkańców ma być posegregowana na poszczególne rodzaje tj. spodnie, spódnice, swetry, podkoszulki itp. i prana w odpowiednich temperaturach. 11. W wypadku stwierdzenia przy odbiorze lub podczas użytkowania wypranej bielizny, wad w wykonaniu usługi - Wykonawca zobowiązuje się do usunięcia stwierdzonej wady i dostarczenia prawidłowo wypranej bielizny Zamawiającemu w terminie trzech dni od daty zgłoszenia reklamacji, bez dodatkowego wynagrodzenia. 12. W przypadku zniszczenia lub uszkodzenia asortymentu w czasie prania, Wykonawca zobowiązuje się do naprawienia powstałej szkody poprzez zapłatę Zamawiającemu równowartości zniszczonych rzeczy bądź różnicy w wartości przedmiotów uszkodzonych. 13. Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności w przypadku gdy uszkodzenie bądź zniszczenie pranej bielizny/asortymentu było następstwem naturalnego zużycia, wad materiałowych czy wadliwego wykonania, gdy przed przyjęciem do prania Wykonawca zawiadomił Zamawiającego o takiej sytuacji. 14. Odzież personelu ma być pakowana imiennie (foliowana). 15. Wykonawca zapewnia Zamawiającemu: - worki foliowe w kolorze zielonym do pakowania brudnej bielizny o pojemności 120 l do prania w wysokich temperaturach - worki foliowe w kolorze żółty do pakowania brudnej bielizny o pojemności 120 l do prania w niskich temperaturach szacunkowe łączne zużycie roczne worków ok. 3 000 szt. - wózek ażurowy do transportu czystej bielizny szpitalnej o wymiarach: wys. ok. 1,60 m; dł. 0,70 m; szerokości 0,60 m w ilości - 1 szt. - legalizowaną wagę do ważenia bielizny czystej i brudnej - 2 szt. 16. Czynności zdawczo-odbiorcze odbywać się będą między stronami za potwierdzeniem. 17. Odbiór i dowóz wypranego asortymentu (z i do magazynu Zamawiającego) - musi odbywać się 3 razy w tygodniu (poniedziałek, środa, piątek - dni robocze) w godzinach 09.00 - 11.00. 18. W przypadku gdy dzień świadczenia usługi przypadać będzie w dzień świąteczny realizacja usługi nastąpić musi w kolejny dzień roboczy. 19. Termin realizacji zleconej usługi nie może być dłuższy niż 48 godzin (z wyłączeniem niedziel i świąt), a w przypadku weekendów i świąt okres ten wynosi max 3 dni. 20. Usługa prania musi być wykonana z zachowaniem zasad zgodnych z technologią prania dla poszczególnego asortymentu, zgodnie z wymogami sanitarno-epidemiologicznymi obowiązującymi w pralniach wykonujących usługi na rzecz jednostek Służby Zdrowia. 21. Podane ilości w załączniku nr 1 do SIWZ są jedynie orientacyjne i mogą ulec zmianie w trakcie realizacji umowy w związku z faktycznymi potrzebami Zamawiającego. 22. Zamawiający przewiduje prawo opcji - polegające na zmniejszeniu ilości pranych kilogramów w zależności od potrzeb Zamawiającego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 983100009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.warmia.mazury.pl/powiat_ketrzynski/
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Świadczenie usług w zakresie prania bielizny i pościeli szpitalnej
Dodano: 2016-05-31 - Świadczenie usług pralniczych
Dodano: 2016-05-24 - świadczenie usług w zakresie prania bielizny i pościeli szpitalnej
Dodano: 2016-05-17 - Świadczenie kompleksowych usług pralniczych
Dodano: 2016-04-18 - Przetarg nieograniczony na świadczenie usług w zakresie kompleksowego prania bielizny szpitalnej oraz odzieży medycznej i ochronnej
Dodano: 2016-02-25 - Przetarg nieograniczony na świadczenie usług w zakresie kompleksowego prania bielizny szpitalnej oraz odzieży medycznej i ochronnej
Dodano: 2016-02-10 - Świadczenie usług w zakresie kompleksowego prania bielizny szpitalnej oraz odzieży medycznej i ochronnej 12/2015-DZP/PNO
Dodano: 2015-12-11 - USŁUGA PRANIA WODNEGO I CZYSZCZENIA CHEMICZNEGO WRAZ Z NAPRAWĄ PRZEDMIOTÓW ZAOPATRZENIA MUNDUROWEGO ORAZ DEZYNFEKCJĄ OBUWIA NA RZECZ 24 WOJSKOWEGO ODDZIAŁU GOSPODARCZEGO W GIŻYCKU
Dodano: 2015-12-11 - Kompleksowa usługa prania bielizny szpitalnej
Dodano: 2015-12-04 - Usługa prania bielizny szpitalnej
Dodano: 2015-12-01