Jednostka Wojskowa Nr 4352 ogłasza przetarg
- Adres: 11-500 Giżycko, ul. Nowowiejska 20
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 87 429 46 02 , fax. 87 429 46 41
- Data zamieszczenia: 2014-09-04
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Jednostka Wojskowa Nr 4352
ul. Nowowiejska 20 20
11-500 Giżycko, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 87 429 46 02, fax. 87 429 46 41
REGON: 28060211800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.24wog.wp.mil.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka Wojskowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
USŁUGI POLEGAJĄCE NA ZABEZPIECZENIU ĆWICZEŃ POLIGONOWYCH W OKRESIE OD 25.09.2014 R. DO 07.10.2014 R., W PRZENOŚNE URZĄDZENIA SANITARNE, WRAZ Z ICH KOMPLEKSOWĄ OBSŁUGĄ SERWISOWĄ - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa usługa w zakresie wynajmu przenośnych urządzeń sanitarnych wraz z ich obsługą serwisową, celem zabezpieczenia ćwiczeń poligonowych na obiektach administrowanych przez Jednostkę Wojskową 4352 Giżycko w okresie 25.09.2014 r. - 07.10.2014r1. 2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia zakresu usługi poprzez zmniejszenie ilości urządzeń sanitarnych, bądź skrócenia okresu najmu. W takim przypadku Wykonawca może żądać wynagrodzenia za jedynie wykonaną część umowy. Podstawą do określenia należnego Wykonawcy wynagrodzenia będzie iloczyn ceny jednostkowe i ilości wykonanej usługi. 3. Zamawiający wskaże punkt poboru wody na zabezpieczenie zamówienia. Woda zostanie przekazana nieodpłatnie, co Wykonawca winien uwzględnić przy kalkulacji cenowej zamówienia. 4. Zamawiający przekaże Wykonawcy wykaz osób odpowiedzialnych za organizację węzłów sanitarnych w poszczególnych lokalizacjach a także wykaz osób koordynujących realizację umowy ze Strony Zamawiającego. 5. Dla zapewnienia bezpieczeństwa pracowników Wykonawcy każdorazowy wjazd na poligon celem przestawienia lub serwisu kontenera sanitarnego, kabiny WC musi być pisemnie uzgodnione z Kierownikiem Sekcji Obsługi Infrastruktury Bemowo Piskie lub osobą przez niego upoważnioną. 6. Zamawiający nie zapewnia dźwigu i pojazdów do przewozu i ustawienia kontenerów sanitarnych. 7. Samochód przeznaczony do realizacji usługi powinien być samochodem o podwyższonych możliwościach pokonywania terenu oraz wyposażony w sprzęt umożliwiający prawidłowe wykonanie serwisu. 8. Na każde żądanie Zamawiającego Wykonawca przedstawi dokumenty, oryginały lub kserokopie poświadczone za zgodność, dotyczące następujących badań kontenerów sanitarnych a. pomiar szybkiego samoczynnego wyłączenia zasilania urządzeń elektroenergetycznych b. rezystancji izolacji zabezpieczeń różnicowo prądowych 9. Wykonawca musi posiadać potencjał techniczny oraz dysponować przeszkolonym personelem pozwalającym na: a. Transport i ustawienie poszczególnych urządzeń sanitarnych w czasie i miejscach określonych w tabeli w pkt.2 b. Wykonywanie bieżącego serwisowania urządzeń sanitarnych z częstotliwością i w zakresie określonym w niniejszym opisie przedmiotu zamówienia c. Bieżące uzupełnianie zbiorników poszczególnych urządzeń czysta wodą d. Bieżący wywóz nieczystości płynnych -ścieków- gwarantujący prawidłowe użytkowanie urządzeń oraz nie dopuszczający do przepełnienia się zbiorników nieczystości. Wykonawca zobowiązany jest do wywozu nieczystości do właściwych terytorialnie oczyszczalni ścieków zgodnie z posiadanymi zezwoleniami oraz przepisami prawa obowiązującego w tym zakresie 10. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia ewidencji czynności związanych z realizacją zamówienia - w formie rejestru, według wzoru opracowanego przez Zamawiającego. 11. Po wykonaniu całości zamówienia strony podpiszą Protokół odbioru wykonanej usługi sporządzony w oparciu o rejestr o którym mowa w pkt. 3., który stanowić będzie potwierdzenie wykonania przedmiotu zamówienia i będzie podstawą do wystawienia przez Wykonawcę faktury VAT.. 12. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906000003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium zgodnie z art. 45 ustawy. A.Przystępując do postępowania każdy z Wykonawców zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 10 000,00 zł - słownie: dziesięć tysięcy złotych 00 gr. B.Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. C.Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach: 1. pieniądzu, 2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach Spółdzielczej Kasy Oszczędnościowo-Kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3. gwarancjach bankowych, 4. gwarancjach ubezpieczeniowych, 5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości - Dz.U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm. Wadium wniesione w pieniądzu Wykonawca wpłaca na rachunek bankowy zamawiającego prowadzony przez: NBP Oddz. Olsztyn 51 1010 1397 0020 1713 9120 1000 z dopiskiem wadium na usługi zabezpieczenia ćwiczeń poligonowych w okresie od 25.09.2014 r. do 07.10.2014 r. przenośne urządzenia sanitarne wraz z ich kompleksową usługą serwisową, postępowanie nr 93 - 2014. D.Do oferty należy dołączyć kserokopię dowodu bankowego potwierdzającego wniesienie wadium w pieniądzu. W przypadku realizowania przez Wykonawcę rozliczeń bankowych w formie elektronicznej do oferty należy załączyć potwierdzenie wykonania operacji bankowej w formie kserokopii wydruku operacji. Zarówno kserokopia dowodu bankowego jak i dowodu pochodzącego z systemu elektronicznych rozliczeń - wymaga potwierdzenia przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem. 2.Zwrot i zatrzymanie wadium. 1. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, jeżeli: a. dokona wyboru oferty najkorzystniejszej, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 4a b. unieważni postępowanie o udzielenie zamówienia. 2. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 3. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 4. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust 3 ustawy, nie złoży dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub pełnomocnictwa, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 5. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie b. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.24wog.wp.mil.pl, www.bip.mon.gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Realizacja robót publicznych na terenach zielonych stanowiących własność Gminy Miejskiej Kętrzyn
Dodano: 2016-05-17 - Utrzymanie w czystości chodników, placów, schodów, ścieżek rowerowych, wysepek, dróg wewnętrznych, miejsc parkingowych, jezdni ulic i rond w granicach administracyjnych miasta Orneta.
Dodano: 2016-04-18 - Sprzątanie oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich oraz usługi powiązane
Dodano: 2016-03-17 - Sprzątanie nieruchomości komunalnych i terenów miejskich przyległych do wspólnot mieszkaniowych na terenie miasta Szczytno, administrowanych przez Zakład Gospodarki Komunalnej w Szczytnie o łącznej powierzchni: tereny zielone - 34 223 m2, tereny utwardzone - 56 709 m2, powierzchnia wewnętrzna budynków - 2 084 m2, oraz dezynfekcja pojemników 120 l, 1100 l i kontenerów KP-7 na odpady komunalne w okresie od 1 stycznia 2016 r. do 31 grudnia 2016 r.
Dodano: 2015-11-26 - Całoroczne oczyszczanie ulic i placów na terenie miasta Mrągowa oraz oczyszczanie terenów miejskich wymagających doraźnego sprzątania na obszarze miasta Mrągowa
Dodano: 2015-11-18 - Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie miasta i gminy Reszel w sezonie 2015/2016
Dodano: 2015-10-09 - Utrzymanie czystości i porządku w nieruchomościach budynkowych oraz terenach Gminy Miejskiej Giżycko oraz prowadzenie, udostępnianie i utrzymanie czystości w szalecie w budynku przy dworcu PKP oraz terenu wokół zarządzanych przez ADMINISTRATOR Spółka z o. o. w Giżycku, ul. Pocztowa 3, 11-500 Giżycko od 28.10.2015 r. do 27.10.2015 r.
Dodano: 2015-10-07 - Utrzymanie czystości i porządku w nieruchomościach budynkowych oraz terenach Gminy Miejskiej Giżycko oraz prowadzenie, udostępnianie i utrzymanie czystości w szalecie w budynku przy dworcu PKP oraz terenu wokół zarządzanych przez ADMINISTRATOR Spółka z o. o. w Giżycku, ul. Pocztowa 3, 11-500 Giżycko
Dodano: 2015-09-25 - Utrzymanie terenów zielonych stanowiących własność Gminy Miejskiej Kętrzyn w ramach robót publicznych w 2015 roku
Dodano: 2015-07-14 - Utrzymanie w czystości chodników, placów, schodów, ścieżek rowerowych, wysepek, dróg wewnętrznych, miejsc parkingowych, jezdni ulic i rond w granicach administracyjnych miasta Orneta
Dodano: 2015-07-07