Przetargi.pl
Usługi polegające na przyjmowaniu, przemieszczaniu, sortowaniu i doręczaniu przesyłek listowych oraz paczek w obrocie krajowym i zagranicznym oraz ewentualnych zwrotów przesyłek

Powiat Żarski ogłasza przetarg

  • Adres: 68-200 Żary, Al. Jana Pawła II 5
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 068 4790600 , fax. 068 4790601
  • Data zamieszczenia: 2015-12-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Żarski
    Al. Jana Pawła II 5 5
    68-200 Żary, woj. lubuskie
    tel. 068 4790600, fax. 068 4790601
    REGON: 97077016100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatzary.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi polegające na przyjmowaniu, przemieszczaniu, sortowaniu i doręczaniu przesyłek listowych oraz paczek w obrocie krajowym i zagranicznym oraz ewentualnych zwrotów przesyłek
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są powszechne usługi pocztowe polegające na przyjmowaniu, przemieszczaniu, sortowaniu i doręczaniu przesyłek listowych oraz paczek w obrocie krajowym i zagranicznym oraz ewentualnych zwrotów przesyłek pocztowych - zgodnie z umową, obowiązującymi w tym zakresie przepisami oraz świadczenie usługi odbioru przesyłek z siedziby zamawiającego. 2. Przez przesyłki pocztowe będące przedmiotem zamówienia rozumie się: a. listy zwykłe, nierejestrowane krajowe, ekonomiczne - szacunkowa ilość zamówienia 4300 szt.; b. listy zwykłe, nierejestrowane zagraniczne, ekonomiczne - szacunkowa ilość zamówienia 30 szt; c. listy zwykłe, nierejestrowane priorytetowe krajowe - szacunkowa ilość zamówienia 20 szt.; d. listy polecone krajowe, ekonomiczne - szacunkowa ilość zamówienia 1300 szt; e. listy polecone krajowe, priorytetowe - szacunkowa ilość zamówienia 20 szt; f. listy polecone ZPO (zwrotne potwierdzenie odbioru) krajowe, ekonomiczne - szacunkowa ilość zamówienia 28000 szt; g. listy polecone ZPO (zwrotne potwierdzenie odbioru) krajowe, priorytetowe - szacunkowa ilość zamówienia 20 szt; h. listy polecone ZPO (zwrotne potwierdzenie odbioru) zagraniczne, ekonomiczne - szacunkowa ilość zamówienia 202 szt ; i. listy polecone ZPO (zwrotne potwierdzenie odbioru) krajowe, ekonomiczne, przeznaczone do nadania u operatora wyznaczonego - szacunkowa ilość zamówienia 10 szt. j. listy polecone ZPO (zwrotne potwierdzenie odbioru) krajowe, priorytetowe, przeznaczone do nadania u operatora wyznaczonego - szacunkowa ilość zamówienia 2 szt. k. zwroty listów krajowych i zagranicznych oraz paczek - szacunkowa ilość zamówienia 827 szt. ; l. paczki pocztowe ZPO (zwrotne potwierdzenie odbioru) krajowe, priorytetowe - szacunkowa ilość zamówienia 35 szt. m. paczki pocztowe ZPO (zwrotne potwierdzenie odbioru) krajowe, ekonomiczne - szacunkowa ilość zamówienia 35 szt. Szczegółowy zakres oraz ilość zawiera załącznik Nr 1 do niniejszej SIWZ. W zamieszczonych do SWIZ tabelach znajdują się rodzaje przesyłek (usług pocztowych) jakie będą zlecane wykonawcy oraz średnie ilości danej korespondencji w ciągu roku. Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie względem Zamawiającego w przypadku, gdy szacunkowa ilość przesyłek/zwrotów (określonych w formularzu ofertowym) nie zostanie w pełni wykorzystana do terminu zakończenia umowy. 3. Wykonawca zobowiązany jest do odbioru raz dziennie przesyłek przygotowanych do wysłania z Biura Podawczego Starostwa Powiatowego w Żarach, przy al. Jana Pawła II nr 5 oraz z Filii Zamiejscowej Starostwa Powiatowego, mieszczącej się przy ul. Pokoju 1c w Lubsku od poniedziałku do piątku w godzinach między 13:00 a 14:00. Odbioru dokonywać będzie upoważniony przedstawiciel Wykonawcy. 4. Przesyłki nadawane przez Zamawiającego dostarczane będą przez Wykonawcę do każdego wskazanego miejsca w kraju oraz za granicę. Przesyłki muszą być nadane przez Wykonawcę w dniu ich przyjęcia od Zamawiającego. Wykonawca potwierdza odpowiednim odciskiem stempla na przesyłce blankiecie potwierdzenie odbioru datę nadania przesyłki przez Zamawiającego; 5. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował placówką nadawczą w miejscowości, w której znajduje się siedziba Zamawiającego oraz wymaga aby punkty pocztowe do odbioru niedoręczonych pod adres przesyłek (awizowanych) znajdowały się w miejscach umożliwiających nieutrudniony odbiór niedoręczonych przesyłek; 6. Wykonawca zobowiązany jest doręczać przesyłki przyjęte do przemieszczania i doręczania, na zasadach określonych w ustawie z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2013 r. poz. 267 ze zm.); 6. Reklamację z tytułu niewykonania usługi Zamawiający może zgłosić do Wykonawcy po upływie 14 dnia od nadania przesyłki rejestrowanej, nie później jednak niż 6 miesięcy od ich nadania. Termin udzielenia odpowiedzi na reklamację nie może przekroczyć 14 dni od dnia otrzymania reklamacji; 7. Wykonawca zobowiązany jest realizować przedmiot niniejszego zamówienia z należytą starannością, poprzez zapewnienie właściwych warunków technicznych i organizacyjnych koniecznych do prawidłowego świadczenia usługi pocztowej z zachowaniem przepisów o ochronie danych osobowych; 8. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca określił wzory oznakowania przesyłek rejestrowanych i/lub priorytetowych, które będą stosowane przy oznakowywaniu przesyłek listowych i paczek (dopuszcza się przekazanie Zamawiającemu wzoru pieczęci zastępującego w/w oznaczenia); 9. Zamawiający zobowiązuje się do przygotowania przesyłek do nadawania w formie odpowiadającej wymogom dla danego rodzaju przesyłek pocztowych oraz sporządzania zestawień: a) dla przesyłek rejestrowanych - wpisanie każdej przesyłki do pocztowej książki nadawczej w dwóch egzemplarzach, z których oryginał będzie przeznaczony dla Wykonawcy w celach rozliczeniowych, a kopia stanowić będzie dla Zamawiającego potwierdzenie nadania danej partii przesyłek, b) dla przesyłek zwykłych - zestawienie ilościowe przesyłek wg poszczególnych kategorii wagowych sporządzone dla celów rozliczeniowych w dwóch egzemplarzach, których oryginał będzie przeznaczony dla Wykonawcy w celach rozliczeniowych, a kopia stanowić będzie dla Zamawiającego potwierdzenie nadania danej partii przesyłek. 10. Zamawiający jest odpowiedzialny za nadawanie przesyłek listownych i paczek w stanie umożliwiającym Wykonawcy doręczenie bez ubytku i uszkodzenia do miejsca zgodnie z adresem przeznaczenia. 11. Opakowanie przesyłek listownych stanowi koperta Zamawiającego, odpowiednio zabezpieczona. Opakowanie paczki powinno stanowić zabezpieczenie przed dostępem do zawartości oraz aby uniemożliwiło uszkodzenie przesyłki w czasie przemieszczania. 12. W przypadku zastrzeżeń dotyczących przekazanych przesyłek, Zamawiający wyjaśnia je z Wykonawcą telefonicznie. Osobami upoważnionymi do reprezentowania Zamawiającego w tym zakresie są pracownicy Wydziału Organizacyjnego i Zarządzania Kryzysowego Starostwa Powiatowego w Żarach (pracownik ds. korespondencji); 13. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca doręczał przesyłki listowe krajowe przyjęte do przemieszczenia i doręczenia: a. w ciągu 3 dni roboczych po dniu nadania w przypadku przesyłek listowych najszybszej kategorii i przesyłek nie będących najszybszej kategorii dostarczanych na obszarze Województwa Lubuskiego, b. w ciągu 4 dni roboczych po dniu nadania w przypadku przesyłek nie będących przesyłkami najszybszej kategorii z zastrzeżeniem zapisu w lit. a ; 14. Wykonawca zobowiązany jest do doręczenia do siedziby Zamawiającego pokwitowanego przez adresata potwierdzenia odbioru, niezwłocznie po dokonaniu doręczenia przesyłki; 15. Wykonawca dostarczać będzie do siedziby Zamawiającego bezpłatne druki zwrotnego potwierdzenia odbioru (ZPO) dla przesyłek krajowych i zagranicznych z zastrzeżeniem, że druki za zwrotnym potwierdzeniem odbioru na podstawie ustawy Ordynacja podatkowa oraz Kodeksu postępowania administracyjnego Zamawiający zapewni sobie we własnym zakresie lub Zamawiający w widocznym miejscu oznaczy pieczątką jakim trybem przesyłka ma zostać wysłana. Wykonawca ponadto na kopercie oznaczy pieczęcią, czy przesyłka ma być nadana za pośrednictwem operatora wyznaczonego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 641000000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: warunki płatności
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatzary.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach