Przetargi.pl
USŁUGI ODBIORU I ZAGOSPODAROWANIA ODPADÓW KOMUNALNYCH Z NIERUCHOMOŚCI ZAMIESZKAŁYCH NA TERENIE GMINY WERBKOWICE w roku 2016

Gmina Werbkowice reprezentowana przez Wójta Gminy ogłasza przetarg

  • Adres: 22-550 Werbkowice, ul. Zamojska 1
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 084 6572003 w. 33 , fax. 084 6572080
  • Data zamieszczenia: 2015-11-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Werbkowice reprezentowana przez Wójta Gminy
    ul. Zamojska 1 1
    22-550 Werbkowice, woj. lubelskie
    tel. 084 6572003 w. 33, fax. 084 6572080
    REGON: 00055150500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.werbkowice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    USŁUGI ODBIORU I ZAGOSPODAROWANIA ODPADÓW KOMUNALNYCH Z NIERUCHOMOŚCI ZAMIESZKAŁYCH NA TERENIE GMINY WERBKOWICE w roku 2016
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I. Przedmiot zamówienia obejmuje załadunek, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych Gminy Werbkowice z 4 sektorów wyznaczonych na terenie Gminy Werbkowice w następującym zakresie. 1. Odbierania od właścicieli nieruchomości odpadów komunalnych niesegregowanych 20 03 01 i pozostałości z sortowania z częstotliwością: a) w zabudowie wielorodzinnej - min. co dwa tygodnie, a w przypadku wcześniejszego zapełnienia pojemnika 1100 l lub kontenerów Kp -7 na każde zgłoszenie telefoniczne. b) w zabudowie jednorodzinnej - raz na miesiąc - od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z poj., 80 l, 120 l, 240 l, 1100 l W przypadku wystawienia przez właściciela nieruchomości odpadów zmieszanych w dodatkowym worku obok pojemnika, Wykonawca zobowiązany jest odebrać te odpady. 2. Odbierania od właścicieli nieruchomości odpadów komunalnych zebranych w sposób selektywny następujących frakcji: papieru, szkła, tworzyw sztucznych, opakowań wielo materiałowych oraz odpadów ulegających biodegradacji: oznaczonych kodami : 15 01 01, 15 01 02, 15 01 04, 15 01 05, 15 01 07, 20 02 01. Selektywna zbiórka odpadów komunalnych na terenie zabudowy jednorodzinnej odbywa się w systemie workowym o poj., 120 l oraz w systemie pojemników 1100 l, których lokalizację dla poszczególnych sektorów przedstawiają załączniki do SIWZ. Worki do zbiórki odpadów zapewni i dostarczy mieszkańcom Wykonawca w dniu wykonania usługi w danym miesiącu , z tym, że worki na miesiąc styczeń 2016 Wykonawca dostarczy wraz z harmonogramem do dnia 31 grudnia 2016 r. Odbiór odpadów selektywnie zebranych będzie się odbywał z częstotliwością: a) w zabudowie jednorodzinnej min. 1 raz na miesiąc z worków, które dostarczy mieszkańcom przedsiębiorca, pojemność i kolorystyka worków ma odpowiadać wymaganiom określonym w regulaminie o utrzymaniu czystości i porządku w gminie, określonym Uchwałą Rady Gminy Nr XXVII/157/2012 z dnia 30 października 2012 r. b) w zabudowie wielorodzinnej min. 1 raz na dwa tygodnie z poj. 1100l i Kp-7 przeznaczonych na odpady segregowane, a w przypadku wcześniejszego zapełnienia na każde zgłoszenie telefoniczne. 3. Odbierania odpadów komunalnych budowlanych o kodach: 170102, 170103, 170107,170180 - wytworzonych w gospodarstwach domowych, pochodzących z drobnych remontów i napraw wykonywanych systemem gospodarczym , nie wymagających zgłoszenia lub pozwolenia na budowę, zgromadzonych przez właścicieli nieruchomości w kontenerach na odpady budowlane i remontowe odpowiednio oznakowanych i podstawionych przez Wykonawcę, w wyznaczonych miejscowościach - minimum jeden kontener na dany sektor. Częstotliwość opróżniania tych kontenerów, na każde zgłoszenie telefoniczne. - minimum jeden kontener na dany sektor, który wybrany Wykonawca dostarczy do dnia 20 stycznia 2016 r. Miejsce ustawienia kontenera wskaże Zamawiający. 4. Zorganizowania zbiórki odpadów zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego o kodach 20 01 35 i 20 01 36* w każdym sektorze w okresie trwania umowy w terminie do dnia 30 sierpnia 2016 r. Cenę za usługę należy wkalkulować w cenę oferty. Usługa nie będzie podlegała odrębnemu rozliczeniu. 5. Odbioru odpadów selektywnie zebranych z Punktów Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Sahryniu i Hostynnem o kodach 20 03 07 - odpady wielkogabarytowe (zużyte meble ).- dotyczy tylko wykonawców świadczących usługi w Sektorze III i IV. Ilość wytworzonych odpadów nie jest zależna od Zamawiającego. Ustalone ilości są szacunkowe i mogą ulec zmianie stosownie do rzeczywistych potrzeb zamawiającego uwzględniając ilość odpadów wytworzonych przez producentów. Podane powyżej ilości należy traktować jako orientacyjne i Wykonawcy nie przysługuje prawo odszkodowania za nieosiągnięcie wskazanych ilości. Miejsce przekazania zebranych odpadów. Zebrane odpady, o których mowa powyżej Wykonawca zobowiązany jest przekazać: a) zmieszane odpady komunalne, odpady zielone oraz pozostałości z sortowania - do właściwych instalacji regionalnych lub zastępczych zgodnie z Wojewódzkim Planem Gospodarki Odpadami dla Województwa Lubelskiego. b) odpady selektywne - zgodnie z hierarchią postępowania z odpadami, określoną w art. 17 i 20 ustawy o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 roku Dz. U z 2013 r. Poz. 21. z późn.zm) Standard sanitarny wykonywania przedmiotu zamówienia : 1) Odbieranie odpadów komunalnych wszystkich frakcji odbywać się będzie zgodnie z harmonogramem sporządzonym przez Wykonawcę i zatwierdzonym przez Zamawiającego, podanym do publicznej wiadomości mieszkańcom w poszczególnych sektorach i ogłoszonym na tablicy Urzędu Gminy. 2) Worki na selektywne zbieranie odpadów (dotyczy sektora II,III,IV) dostarczy Wykonawca w terminie do 31 grudnia 2015 r. 3) Załadunek i transport odpadów będzie odbywał się za pomocą sprzętu sprawnego technicznie gwarantującego bezpieczny transport odpadów, uniemożliwiający pylenie. 4) Ilość środków transportu będąca w dyspozycji wykonawcy ma zapewniać pełną i nieprzerwaną obsługę określonej w sektorze planowanej liczby obsługiwanych mieszkańców z częstotliwością określoną w opisie przedmiotu zamówienia. 5) Wykonawca ma obowiązek powstałe podczas odbioru odpadów komunalnych zanieczyszczenia systematycznie usuwać. 6) Wykonawca ma obowiązek dezynfekcji kontenerów Kp-7 po każdorazowym transporcie odpadów. 7) Wykonawca będzie świadczył usługi wyłącznie sprzętem spełniającym wymagania Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 roku w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości w szczególności pojazdami wyposażonymi w system monitoringu bazującego na systemie pozycjonowania satelitarnego, umożliwiający trwałe zapisywanie, przechowywanie i odczytywanie danych o położeniu pojazdu i miejscu postoju a także czujników zapisujących dane o miejscach wyładunku odpadów, umożliwiający weryfikację tych danych. 8) Wykonawca nie może prowadzić usługi odbioru odpadów pojazdem, który posiada uszkodzony system pozycjonowania satelitarnego (GPS). Jeżeli do awarii dojdzie w momencie prowadzenia zbiórki odpadów, fakt ten należy niezwłocznie zgłosić Zamawiającemu, a samochód z uszkodzonym systemem GPS zastąpić sprawnym pojazdem w celu kontynuowania zbiórki odpadów. 9) Wykonawca po zakończeniu każdego miesiąca przekaże Zamawiającemu wraz z fakturą na nośniku elektronicznym zapis GPS w celu weryfikacji danych o położeniu pojazdu, miejscach postoju oraz miejscach wyładunku odpadów. 10) Wykonawca udostępni Zamawiającemu na czas trwania umowy program umożliwiający odtworzenie informacji na przekazywanych nośnikach . Wykonawca podczas realizacji zamówienia dokona wszelkich starań aby jak największa ilość zebranych odpadów poddać recyklingowi i przygotować do ponownego użycia lub odzysku innymi metodami.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 905000002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swoją ofertę wadium w wysokości a) na zadanie określone jako SEKTOR I - 2 000,00 PLN b) na zadanie określone jako SEKTOR II - 2 000,00 PLN c) na zadanie określone jako SEKTOR III- 2 000,00 PLN d) na zadanie określone jako SEKTOR IV- 2 000,00 PLN W przypadku składania oferty na więcej niż jeden sektor wadium należy wyliczyć jako suma poszczególnych części . 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj.: Dz. U. 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz 620). 4. Zamawiający, który nie wniesie wadium do upływu terminu składnia ofert zostanie wykluczony z postępowania o udzielenie zamówienia 5. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w banku BS Werbkowice Nr 20 9642 0009 2001 0000 0619 0005 . 6. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza 7. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy 8. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert 9. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt. 6, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego 10. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu Zamawiający zwraca je na konto Wykonawcy. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust 3 ustawy PZP, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust 1 ustawy PZP, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Czas reakcji na zgłoszenie usterki lub reklamacji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.werbkowice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach