Przetargi.pl
Usługi ochrony mienia i dozorowania oraz nadzoru przy użyciu alarmu obiektów znajdujących się w siedzibie RDW Inowrocław w latach 2018 – 2019

Województwo Kujawsko-Pomorskie, Pl. Teatralny 2, 87-100 Toruń, krajowy numer identyfikacyjny 9561969539 w imieniu którego działa Zarząd Dróg Wojewódzkich w Bydgoszczy ogłasza przetarg

  • Adres: 85-010 Bydgoszcz, ul. Dworcowa
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 52 3705717 , fax. 52 3705740
  • Data zamieszczenia: 2017-12-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Województwo Kujawsko-Pomorskie, Pl. Teatralny 2, 87-100 Toruń, krajowy numer identyfikacyjny 9561969539 w imieniu którego działa Zarząd Dróg Wojewódzkich w Bydgoszczy
    ul. Dworcowa 80
    85-010 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 52 3705717, fax. 52 3705740
    REGON: 092364160
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.zdw-bydgoszcz.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi ochrony mienia i dozorowania oraz nadzoru przy użyciu alarmu obiektów znajdujących się w siedzibie RDW Inowrocław w latach 2018 – 2019
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Nazwa zamówienia: Usługi ochrony mienia i dozorowania oraz nadzoru przy użyciu alarmu obiektów znajdujących się w siedzibie RDW Inowrocław w latach 2018 – 2019. 2.1 Zakres zamówienia: 2.1.1. Dozorowanie obiektów przez pracownika - portiera: - budynek biurowo – mieszkalny (część biurowa) - budynek garażowo – magazynowy - plac manewrowo – składowy Dozorowanie obiektów odbywa się poza godzinami pracy rejonu tj.: - w dni robocze – od godz.15.00 do godz.7.00 dnia następnego, - w dni ustawowo wolne od pracy oraz soboty i niedziele – całą dobę. 2.1.2. Do zadań pracowników (portiera) należy: - strzeżenie mienia przed kradzieżą i kradzieżą z włamaniem i napadem z zewnątrz dozorowanego obiektu jak również na jego terenie w miejscach wyznaczonych – siedziba RDW Inowrocław ul. Budowlana 40 PRZEZ WŁAMANIE ROZUMIE SIĘ BEZPRAWNE WTARGNIĘCIE Z ZEWNĄTRZ DO STRZEŻONEGO, ZAMKNIĘTEGO OBIEKTU, Z POKONANIEM JAKIEJKOLWIEK PRZESZKODY ZABEZPIECZAJĄCEJ TEN OBIEKT. - niezwłoczne powiadomienie Policji o zauważonych na terenie strzeżonego obiektu usiłowaniach kradzieży lub innego rodzaju przestępstwa i wtargnięcia na obiekt osób nieupoważnionych - posiadanie znajomości terenu strzeżonych obiektów a przede wszystkim rozmieszczenie sprzętu gaśniczego, jego zastosowanie i sposoby użycia - posiadanie umiejętności posługiwania się aparatem telefonicznym i znać numery alarmowe straży pożarnej, pogotowia ratunkowego i policji - zwracanie szczególnej uwagi, czy po zakończonej pracy nie pozostawiono gdziekolwiek zarzewia ognia - sprawdzanie, czy w rejonie patrolowania nie wyczuwa się swądu spalenizny lub nie występuje zadymienie terenu a w przypadku wystąpienia takich objawów zlokalizowanie ich przyczynę - w przypadku stwierdzenia jakichkolwiek nieprawidłowości grożących powstaniem pożaru niezwłocznie przystąpić do ich likwidacji z zachowaniem zasad p.poż i powiadomienie odpowiednich służb ratowniczych - w przypadku wystąpienia jakichkolwiek awarii (np. elektrycznej, wodociągowo-kanalizacyjnej itp.) bezzwłocznie powiadomienie odpowiedniego pogotowia technicznego i podjęcie działań mających na celu zapobieżenie skutkom awarii, oraz telefoniczne powiadomienie przedstawiciela Zamawiającego - w okresie zimowym odśnieżanie chodników, ścieżek i schodów na terenie obiektu, - w okresie letnim koszenie trawy przed obiektem biurowym, kosiarką należącą do Zamawiającego - w okresie jesiennym grabienie liści, - otwieranie i zamykanie głównej bramy. 2.1.3. Pracownicy ochrony i portierzy w czasie wykonywania zadań służbowych są uprawnieni do: - legitymowania oraz wydalania z terenu zakładu osób podejrzanych względnie naruszających przepisy porządkowe, przeciwpożarowe itp. - zatrzymywania podejrzanych osób do dyspozycji policji, które dokonywały lub usiłowały dokonać kradzieży względnie innego przestępstwa na terenie strzeżonego obiektu. 2.1.4. Pracownicy ochrony i portierzy winni: - znać i sumiennie wykonywać swoje obowiązki wynikające z niniejszego opisu zamówienia, - strzec tajemnicy państwowej i służbowej. - przestrzegać należytego zachowania się i dbać o swój wygląd zewnętrzny oraz posiadać odpowiednie, jednolite umundurowanie oraz identyfikator, - wpuszczać na teren zakładu po godzinach pracy rejonu wszelkie pojazdy lub osoby tylko za zezwoleniem kierownika obiektu. 2.1.5. Portier jest odpowiedzialny za całość powierzonych mu pod dozór obiektów w związku z czym nie może pełnić służby wyłącznie w jednym miejscu, lecz winien obchodzić systematycznie cały dozorowany obiekt lub rejon obchodu, by nie dopuścić do powstania szkody. 2.1.6. Pracownika ochrony i portiera obowiązuje ścisła współpraca z policją i służbą p. poż. i innych służb ratowniczych w zakresie bezpieczeństwa i ochrony przeciw pożarowej. 2.1.7. Wykonawca winien prowadzić dokumentacje pracowników ochrony i portierów, która obejmuje: - zakres obowiązków dla pracowników ochrony i portiera - książkę zdawczo – odbiorczą posterunku - rejestr wydawanych i przyjmowanych kluczy od strzeżonych obiektów - regulamin ochrony obiektów 2.1.8.Zamawiający zapewni ogrzewane pomieszczenie dla pracowników ochrony, w którym pracownik ochrony pełni służbę, będzie ono wyposażone w: - telefon czynny całą dobę - sprzęt p. pożarowy - gablotkę do przechowywania kluczy od pomieszczeń strzeżonego obiektu - oświetlenie - zabezpieczenie przed wstępem osób postronnych w czasie nieobecności pracownika ochrony - toaletę i WC 2.1.9. Wykonawca ma obowiązek ustalić czas pracy pracownikom zgodnie z przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (T. j. - Dz.U. 2016 poz. 1666 z późn. zm.) zwany dalej „Kodeks pracy” dot. czasu pracy. Wykonawca do 28 dnia każdego miesiąca kalendarzowego przedstawi Zamawiającemu do zatwierdzenia grafik na następny miesiąc pełnienia usług przez pracowników Wykonawcy na obiekcie Zamawiającego. 2.1.10. Wykonawca winien wykonać zakres świadczonych usług taką ilością osób, aby zapewnić sprawną jej realizację przy zachowaniu przepisów o czasie pracy. 2.1.11. Warunkiem przystąpienia pracowników ochrony do pracy jest zapoznanie z planem ochrony obiektu. 2.1.12. Zmiana pracowników wymaga pisemnego powiadomienia Zamawiającego z co najmniej 3-dniowym wyprzedzeniem. W przypadku konieczności nagłej zmiany pracownika, Wykonawca powiadomi o tym Zamawiającego telefonicznie oraz dokona odpowiedniej adnotacji o powyższym w „Książce przebiegu służby” i skieruje do ochrony obiektu osoby o nie gorszych kwalifikacjach niż wymagane przez Zamawiającego w pkt. V. 1.3.2.b SIWZ 2.1.13. Wykonawca zobowiązuje się do dokonywania zmian personalnych na wniosek Zamawiającego, po uprzedniej konsultacji z Zamawiającym. 2.1.14. Warunkiem przystąpienia pracowników do pracy jest zapoznanie z planem ochrony obiektu. 2.1.15. Wykonawca zobowiązuje się do dokonywania zmian personalnych na wniosek Zamawiającego, po uprzedniej konsultacji z Zamawiającym. 2.2. Monitorowanie 24 h/dobę elektroniczne drogą telekomunikacyjną (linia telefoniczna lub dodatkowy nadajnik GSM/GPRS) lub radiową przy użyciu lokalnego systemu alarmowego należącego do Zamawiającego: - przyjmowanie informacji przekazywanych linią przekazu radiowego lub telekomunikacyjnego tj.: sygnał alarmu, sygnał napadu, sygnał uzbrojenia/rozbrojenia obiektu, sygnał awarii 230 V systemu, - zapewnienie gotowości i interwencji załóg patrolowo – interwencyjnych, które podejmą czynne działania ochronne, natychmiast po uzyskaniu sygnału o alarmie, - czas dojazdu na interwencje nie może przekroczyć 15 minut od uzyskania sygnału o alarmie, - Wykonawca dokona przyłączenia i skonfigurowania lokalnego systemu alarmowego obiektów Zamawiającego do własnego systemu dyskretnego ostrzegania umożliwiającego odbiór sygnału o alarmie drogą radiową lub telekomunikacyjną poprzez przygotowane i zaprogramowane wyjście zewnętrzne z centrali. Konserwatorem lokalnego systemu alarmowego w siedzibie RDW Inowrocław jest Pan Jerzy Marczewski prowadzący działalność gospodarczą pod firmą P.H.U. "JUR-TECH" Jerzy Marczewski, ul. Młyńska 36, 88-100 Inowrocław. Zamawiający zaleca Wykonawcy przed dokonaniem przyłączenia i skonfigurowania lokalnego systemu alarmowego obiektów Zamawiającego do własnego systemu dyskretnego ostrzegania kontakt z konserwatorem w celu prawidłowego przyłączenia i konfiguracji. Przed przekazaniem obiektów do ochrony przez Zamawiającego wykonane zostanie w obecności przedstawiciela Wykonawcy próbne uzbrojenie, wzbudzenie alarmu, rozbrojenie jak również próbny alarm napadowy celem sprawdzenia poprawności działania systemu. Koszt powyższych czynności Wykonawca powinien wliczyć w cenę oferty. 3. Wykonawca ponosi odpowiedzialność odszkodowawczą za szkody spowodowane kradzieżą, włamaniem, uszkodzeniem lub zniszczeniem mienia itp. Zamawiającego wynikające z niedopełnienia obowiązku w zakresie dozorowania i ochrony. 4. Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, o których mowa w XXVII SIWZ w zakresie realizacji zamówienia (portier – 3 osoby).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79710000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997r. o ochronie osób i mienia (tj. z dnia 8 listopada 2017 r. (Dz.U. z 2017 r. poz. 2213) zwana dalej „ustawą o ochronie osób i mienia” a w przypadku podmiotów zagranicznych dokument równoważny - uprawniający do wykonywania działalności w zakresie usług ochrony osób i mienia, jeśli dane prawo krajowe nakłada obowiązek posiadania licencji, zezwolenia lub koncesji.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 13. Ponadto, oprócz oświadczeń stanowiących wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty: 13.1. Wypełniony i podpisany FORMULARZ OFERTY zawierający w szczególności cenę ofertową za przedmiot zamówienia oraz wykaz dotyczący podwykonawstwa wg załącznika nr 1 do SIWZ 13.2. Wypełniony i podpisany KOSZTORYS wg załącznika nr 2 do SIWZ; 13.3. Zobowiązanie lub inne dokumenty podmiotów oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – w przypadku, gdy wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów; 13.4. Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii; 13.5. Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (T. j. – Dz.U. 2017, poz. 570), a wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty. 13.6. W przypadku ustanowienia pełnomocnika do podpisywania oferty winno być dołączone pełnomocnictwo (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) o ile nie wynika ono z innych dokumentów dołączonych do oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach