Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Lokalowej w Świętochłowicach spółka z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 41-600 Świętochłowice, ul. Tunelowa 2
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. , fax. (32) 245 48 44
- Data zamieszczenia: 2015-12-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Lokalowej w Świętochłowicach spółka z o.o.
ul. Tunelowa 2 2
41-600 Świętochłowice, woj. śląskie, fax. (32) 245 48 44
REGON: 24327193700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.mpglswietochlowice.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługi kominiarskie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług kominiarskich w budynkach komunalnych i prywatnych będących w zasobach Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Lokalowej w Świętochłowicach sp. z o.o., a w szczególności: a) ZAKRES I - czyszczenie przewodów kominowych: dymowych, spalinowych i wentylacyjnych. b) ZAKRES II - wykonanie okresowej, rocznej kontroli stanu technicznego przewodów kominowych (dymowych, spalinowych i wentylacyjnych), zgodnie z art. 62 ustawy Prawo budowlane. c) ZAKRES III - wykonywanie usług kominiarskich wyszczególnionych i opisanych w załączniku nr 3 do SIWZ/załączniku nr 1 do wzoru umowy. 2. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia z podziałem na części, w rozumieniu art. 2 pkt 6 ustawy Pzp. Zamówienie podzielono na 3 części: a) CZĘŚĆ NR 1 - obejmuje wykonywanie czynności zakresu I, II i III w budynkach, podlegających Administracji Domów Mieszkalnych nr 1; b) CZĘŚĆ NR 2 - obejmuje wykonywanie czynności zakresu I, II i III w budynkach, podlegających Administracji Domów Mieszkalnych nr 2; c) CZĘŚĆ NR 3 - obejmuje wykonywanie czynności zakresu I, II i III w budynkach, podlegających Administracji Domów Mieszkalnych nr 3. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (SOPZ), w tym wyszczególnienie czynności do wykonania w danym zakresie, dla poszczególnych części zamówienia zawiera załącznik nr 3 do SIWZ/załącznik nr 1 do wzoru umowy. Natomiast wykaz adresowy budynków objętych zakresem I i II dla poszczególnych części zamówienia zawiera załącznik nr 3a do SIWZ/nr 1a do wzoru umowy. Załączniki te, zawierają dane zgodne ze stanem na okres przygotowania zamówienia. 4. Zamawiający zastrzega, że ilości przewodów kominowych objętych zakresem I dla poszczególnych części zamówienia, ilości lokali objętych zakresem II dla poszczególnych części zamówienia oraz wykaz adresowy, mogą ulec zmianie w trakcie realizacji zamówienia w związku ze zmianą ilości budynków zarządzanych przez Zamawiającego. Powyższe zmiany mogą wynikać w szczególności: a) ze sprzedaży pierwszego lokalu w budynku stanowiącym własność Gminy Świętochłowice i utraty przez ten budynek statusu nieruchomości komunalnej; b) z wyłączenia budynku z eksploatacji (np. rozbiórka, remont); c) z przekazania nieruchomości objętej przedmiotem zamówienia innemu podmiotowi w zarządzanie. Ww. zmiany będą dokonywane na podstawie aktualizacji przedmiotowych załączników bez konieczności renegocjowania pozostałych warunków umowy. 5. Pozostałe warunki realizacji przedmiotu zamówienia reguluje wzór umowy (załącznik nr 2 do SIWZ). 6. W niniejszym postępowaniu Zamawiający przewiduje skorzystanie z prawa opcji w odniesieniu do zakresu III dla każdej części zamówienia, z powodu niemożności dokładnego określenia ilości usług kominiarskich objętych zakresem III zamówienia w całym okresie realizacji zamówienia - wyszczególnionych i opisanych w załączniku nr 3 do SIWZ/załączniku nr 1 do wzoru umowy. Prawo opcji polega na tym, że Zamawiający zastrzega sobie prawo do zwiększenia ilości usług kominiarskich objętych zakresem III dla każdej części zamówienia, na warunkach zawartej umowy o 20% zamówienia podstawowego. Zamawiający uzależnia możliwość skorzystania z prawa opcji od zwiększenia zapotrzebowania na ww. usługi. Zamawiający w formularzu ofertowym (Załącznik nr 1 do SIWZ) określił minimalną ilość usług kominiarskich objętych zakresem III dla każdej części zamówienia, która na pewno zostanie zrealizowana - stanowi ona gwarantowany zakres zamówienia. Górną granicą zobowiązania (największym możliwym zakresem zamówienia z uwzględnieniem prawa opcji) będzie kwota wynikająca z przemnożenia zaoferowanej przez Wykonawcę ceny jednostkowej netto za wykonanie jednej usługi kominiarskiej objętej zakresem III oraz maksymalnej ilości ww. usług, powiększona o należny podatek VAT. Warunkiem skorzystania z prawa opcji jest złożenie przez Zamawiającego oświadczenia woli w przedmiocie skorzystania z prawa opcji w określonym przez niego zakresie. Zasady dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia objętego prawem opcji będą takie same jak te, które obowiązują przy realizacji zamówienia obligatoryjnego (gwarantowanego). Zamawiający zastrzega sobie prawo nie wykorzystania wszystkich ilości wynikających z prawa opcji a Wykonawcy nie przysługuje roszczenie z tego tytułu. 7. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jest zobowiązany do posiadania ważnej umowy ubezpieczeniowej obejmującej ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej Wykonawcy z tytułu prowadzenia działalności i posiadania mienia na ewentualność szkód, które mogą zaistnieć w związku z realizacją przedmiotu umowy w następstwie, których Wykonawca jest zobowiązany do naprawienia szkody osobowej lub rzeczowej wyrządzonej osobie trzeciej w miejscu i sąsiedztwie jej prowadzenia. Umowa ubezpieczeniowa powinna uwzględniać odpowiedzialność deliktową, kontraktową oraz z tytułu wprowadzenia produktu do obrotu z rozszerzeniem przynajmniej o klauzule: a) dotyczącą szkód wyrządzonych przez Podwykonawców, o ile tacy będą; b) dotyczącą szkód w mieniu powierzonym, które stanowiło przedmiot obróbki, naprawy, czyszczenia lub innych podobnych czynności. Umowa ubezpieczeniowa powinna uwzględniać odpowiedzialność i ma być zawarta na kwotę nie mniejszą niż: w odniesieniu do części nr 1: 40.00,00 zł, części nr 2: 180.000,00 zł, do części nr 3: 60.000,00 zł, oraz winna obejmować cały okres realizacji przedmiotu umowy - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 716300003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin wydania tzw. opinii awaryjnych
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mpglswietochlowice.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługa polegająca na pełnieniu funkcji Inspektora Nadzoru w zakresie wodno-kanalizacyjnym, wentylacji i klimatyzacji w ramach zadania inwestycyjnego p.n.: Modernizacja pomieszczeń znajdujących się na II piętrze w budynku głównym Urzędu Miejskiego przy Al. Zwycięstwa 20
Dodano: 2016-07-05 - Wykonanie okresowej kontroli obiektów budowlanych zarządzanych przez Bytomskie Mieszkania zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa budowlanego
Dodano: 2016-06-07 - Wykonanie pomiarów, legalizacji, badań ekspertyzowych oraz badań okresowych urządzeń i maszyn w zakresie górniczych wyciągów szybowych wraz z wyposażeniem szybowym, urządzeń ciśnieniowych oraz urządzeń dźwignicowych w Centralnym Zakładzie Odwadniania Kopalń Część I do VII
Dodano: 2016-04-28 - Wykonanie pomiarów, legalizacji, badań ekspertyzowych oraz badań okresowych urządzeń i maszyn w zakresie górniczych wyciągów szybowych wraz z wyposażeniem szybowym, w Oddziale Centralny Zakład Odwadniania Kopalń: Część I: Badanie trzyletnie maszyn wyciągowych Część II: Badanie lin wyciągowych Część III: Badanie zawieszeń naczyń i lin wyciągowych
Dodano: 2016-04-13 - Badania roczne i trzyletnie elementów górniczych wyciągów szybowych szybów Kolejowy, Guido i szybika Guido, urządzeń zabezpieczeń osprzętu i rozdzielń elektrycznych, urządzenia transportu specjalnego (kolejka podwieszona) na terenie ZKWK Guido przypadające od 1.04. 2016 roku do 31 03. 2017 zgodnie z zaleceniami ujętymi w rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 28 czerwca 2002 roku w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy, prowadzenia ruchu oraz specjalistycznego zabezpieczenia przeciwpożarowego w podziemnych zakładach górniczych (Dz. U. Nr 139, poz. 1169). ZP/12/MGW/2016.
Dodano: 2016-04-07 - Wykonanie badania i ocena stanu technicznego obudowy szybów: Zadanie I - Szybu Witold I Zadanie II - Szybów Kolejowy I, Zygmunt August II i Bańgów, Zadanie III - Szyby Gigant i Mikołaj, Zadanie IV- Szyb Ewa, Zadanie V - szyb Wentylacyjno - Podsadzkowy Zadanie VI - Badanie stanu technicznego obudowy szybów Jan III i V zachodni
Dodano: 2016-04-06 - Badania roczne i trzyletnie elementów górniczych wyciągów szybowych szybów Kolejowy, Guido i szybika Guido, urządzeń zabezpieczeń osprzętu i rozdzielń elektrycznych, urządzenia transportu specjalnego (kolejka podwieszona) na terenie ZKWK Guido przypadające od 1.04. 2016 roku do 31 03. 2017 zgodnie z zaleceniami ujętymi w rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 28 czerwca 2002 roku w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy, prowadzenia ruchu oraz specjalistycznego zabezpieczenia przeciwpożarowego w podziemnych zakładach górniczych (Dz. U. Nr 139, poz. 1169). ZP/04/MGW/2016
Dodano: 2016-03-17 - Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego w ramach zadania inwestycyjnego pn. Budowa pawilonu szpitalnego dla potrzeb bloku operacyjnego, oddziału intensywnej opieki medycznej i przychodni przyszpitalnych wraz z rozbiórką przybudówek gospodarczych i budową fundamentu pod zbiornik ciekłego tlenu na terenie szpitala miejskiego
Dodano: 2016-03-17 - Wykonanie pomiarów, legalizacji, badań ekspertyzowych oraz badań okresowych urządzeń i maszyn w zakresie górniczych wyciągów szybowych wraz z wyposażeniem szybowym, w Oddziale KWK Boże Dary
Dodano: 2016-03-02 - Wykonanie przeglądów instalacji gazowej w budynkach wchodzących w skład zasobów Miasta Zabrze zgodnie z art. 62 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r - Prawo Budowlane
Dodano: 2015-06-12