Przetargi.pl
Usługi eksperckie polegające na ocenie biznes planów oraz analizie działania wirtualnych firm w ramach projektu Liderzy młodej przedsiębiorczości Zadanie nr 1: Ocena biznes planów Zadanie nr 2: Ocena biznes planów Zadanie nr 3: Ocena biznes planów Zadanie nr 4: Ocena biznes planów Zadanie nr 5: Ocena biznes planów Zadanie nr 6: Analiza i ocena podejmowanych działań w ramach wirtualnych firm Zadanie nr 7: Analiza i ocena podejmowanych działań w ramach wirtualnych firm Zadanie nr 8: Analiza i ocena podejmowanych działań w ramach wirtualnych firm

Urząd Miejski ogłasza przetarg

  • Adres: 41-300 Dąbrowa Górnicza, ul. Graniczna 21
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2956700 , fax. 032 2625032, 2956700
  • Data zamieszczenia: 2012-02-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski
    ul. Graniczna 21 21
    41-300 Dąbrowa Górnicza, woj. śląskie
    tel. 032 2956700, fax. 032 2625032, 2956700
    REGON: 00051575000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.dabrowa-gornicza.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi eksperckie polegające na ocenie biznes planów oraz analizie działania wirtualnych firm w ramach projektu Liderzy młodej przedsiębiorczości Zadanie nr 1: Ocena biznes planów Zadanie nr 2: Ocena biznes planów Zadanie nr 3: Ocena biznes planów Zadanie nr 4: Ocena biznes planów Zadanie nr 5: Ocena biznes planów Zadanie nr 6: Analiza i ocena podejmowanych działań w ramach wirtualnych firm Zadanie nr 7: Analiza i ocena podejmowanych działań w ramach wirtualnych firm Zadanie nr 8: Analiza i ocena podejmowanych działań w ramach wirtualnych firm
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r., Nr 113, poz. 759 z późn. zm.) o wartości zamówienia poniżej 200.000,00 EUR 1.Przedmiotem zamówienia są usługi eksperckie w zakresie oceny biznes planów stworzonych przez uczniów w branży turystycznej (zadania nr 1 - 5), a także usługi polegające na ocenie działalności wirtualnych firm stworzonych na bazie 5 wyłonionych biznes planów (zadania nr 6-8). Zamówienia udziela się w ramach projektu Liderzy młodej przedsiębiorczości, realizowanego przez Gminę Dąbrowa Górnicza od 1.06.2011 r. do 31.05.2012 r. w partnerstwie z Liderem - Fundacją Regionalnej Agencji Promocji Zatrudnienia w Dąbrowie Górniczej oraz Związkiem Gmin Jurajskich. Projekt dofinansowany jest ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Priorytetu II Rozwój Zasobów Ludzkich i potencjału administracyjnego przedsiębiorstw oraz poprawa stanu zdrowia osób pracujących, Działanie 2.2 Wsparcie dla systemu adaptacyjności kadr. Poddziałanie 2.2.1 Poprawa jakości usług świadczonych przez instytucje wspierające rozwój przedsiębiorczości i innowacyjności. Celem projektu jest promowanie przedsiębiorczości w obszarze sektorów turystyki wśród uczniów szkół ponadgimnazjalnych z terenu gmin Jury Krakowsko - Częstochowskiej poprzez edukację w zakresie podejmowania i prowadzenia działalności gospodarczej. Jednym z zadań, za które odpowiedzialna jest Gmina Dąbrowa Górnicza, jest przeprowadzenie oceny biznes planów sporządzonych przez kilkuosobowe grupy uczniów. Zostanie do tego zaangażowana komisja składająca się z 5 ekspertów. Ocena biznes planów odbędzie w ramach konkursu organizowanego przez Lidera, który ma odbyć się w marcu 2012 r. (zadanie nr 1 - 5). Do kolejnego etapu, jakim jest ocena i analiza działań podejmowanych przez wirtualne firmy, zostanie zaangażowanych 3 ekspertów. Drugi etap przewidziany jest w okresie od drugiej połowy marca do połowy maja 2012 r. (zadanie nr 6 - 8). Zadania ekspertów i przebieg prac komisji ds. oceny biznes planów (dot. zadań nr 1-5): - merytoryczna ocena maksimum 21 biznes planów z sektora turystyki, - współudział w komisji oceniającej biznes plany, - wypełnianie kart oceny z prezentacji poszczególnych biznes planów, - bieżąca współpraca z Liderem i Zamawiającym, - bieżące informowanie Zamawiającego o zaistniałych problemach, - sporządzanie wszystkich wymaganych dokumentów i informacji, w tym protokołu z posiedzeń komisji w dniach wykonywania usługi, - prowadzenie ewidencji czasu pracy oraz rozliczanie wykonanych zadań według zestawienia stanowiącego załącznik nr 1 do umowy, - kryteria oceny: możliwość realizacji projektu (biznesu), uzasadnione potrzeby projektu (biznesu), wykazanie się przedsiębiorczością, rzetelność przeprowadzonej analizy rynku, innowacyjność, sposób prezentacji przed komisją, logika układu prezentacji, płynność i tempo prezentacji, umiejętność obrony własnych poglądów, odpowiedzi na pytania dodatkowe, umiejętność pracy w zespole - przewidziany czas trwania każdej prezentacji: od 20 do 40 minut, - forma prezentacji: multimedialna lub inna pozwalająca na zobrazowanie biznes planu, tj. makieta, plansze, itp. - przewidziana ilość godzin pracy dla każdego eksperta - maksymalnie 20 godzin w ciągu dwóch dni od dnia zawarcia umowy do 31.03.2012 r. O dokładnym terminie świadczenia usługi Wykonawca zostanie poinformowany przez Zamawiającego drogą elektroniczną lub pisemnie niezwłocznie po uzyskaniu informacji od Lidera projektu, nie później niż 1 dzień przed terminem wykonania usługi, - miejsce wykonywania usługi: o wyborze miejsca decyduje ilościowa przewaga biznes planów z poszczególnych miast leżących na terenie Jury Krakowsko - Częstochowskiej. Określenie miejsca będzie możliwe po zakończeniu naboru biznes planów, tj. po 2 marca 2012 r. O dokładnym miejscu świadczenia usługi Wykonawca zostanie poinformowany indywidualnie przez Zamawiającego drogą elektroniczną lub pisemnie min. 1 dzień przed rozpoczęciem usługi. Wykonawca składa oświadczenie według załącznika nr 2 do umowy dotyczącego zaangażowania w innych projektach w celu wykluczenia podwójnego finansowania i zweryfikowania dyspozycyjności czasowej do wykonania zobowiązań wynikających z wszystkich projektów i jest zobowiązany do aktualizowania oświadczenia w przypadku wystąpienia zmian. Wykonawca ponosi wszystkie koszty związane z wykonywaniem zlecenia poza siedzibą Zamawiającego, w szczególności koszty dojazdu, rozmów telefonicznych, zużycia materiałów biurowych, podstawowego sprzętu biurowego itp., a także koszty składek ubezpieczenia społecznego i Ubezpieczenia zdrowotnego, podatek VAT - o ile zachodzi prawny obowiązek potrącenia składek w tym zakresie lub podatku VAT. Wykonawca może złożyć tylko 1 ofertę z zakresu zadań od 1 do 5. Wykonawca, który złożył ofertę na zadanie z zakresu 1 do 5, może złożyć jedną ofertę na zadania z zakresu 6 do 8. Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot umowy przy udziale wskazanego w ofercie Eksperta. Ewentualna zmiana osoby pełniącej funkcję eksperta może nastąpić wyłącznie za zgodą Zamawiającego, o ile Wykonawca zapewni osobę o kwalifikacjach i doświadczeniu nie niższym od określonych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Zadania ekspertów i przebieg prac ekspertów ds. analizy wirtualnych firm (dot. zadań nr 6-8): - analiza podejmowanych decyzji przez uczniów biorących udział w projekcie - autorów zwycięskich biznes planów i analiza podejmowanych przez nich działań w ramach tzw. wirtualnych firm, - analiza umiejętności rozwiązywania problemów związanych z działaniem firmy, - sporządzane protokołów z analizy, - bieżąca współpraca z Liderem i Zamawiającym, - bieżące informowanie Zamawiającego o zaistniałych problemach, - sporządzanie wszystkich wymaganych dokumentów i informacji, w tym protokołu z analizy wirtualnych firm w dniach wykonania usługi, - prowadzenia ewidencji czasu pracy oraz rozliczania wykonanych zadań według zestawienia stanowiącego załącznik nr 1 do umowy, - przewidywany termin wykonania usługi: między 20.03.2012 a 15.05.2012 r., O dokładnym terminie świadczenia usługi Wykonawca zostanie poinformowany przez Zamawiającego drogą elektroniczną lub pisemnie niezwłocznie po uzyskaniu informacji od Lidera projektu, nie później niż 2 dni przed terminem wykonania usługi. Każdy ekspert zobowiązany będzie do wykonania 25 analiz działalności wirtualnych firm, tj. działań podejmowanych przez autorów 5 biznes planów w 5-ciu różnych symulacjach rynkowych - max do 12 dni. Symulacje rynkowe zostaną opracowane przez zespół powołany przez Lidera projektu. - miejsce wykonywania usługi: o wyborze miejsca decyduje ilościowa przewaga biznes planów z poszczególnych miast leżących na terenie Jury Krakowsko - Częstochowskiej. Określenie miejsca będzie możliwe po zakończeniu naboru biznes planów, tj. po 2 marca 2012 r. O dokładnym miejscu świadczenia usługi Wykonawca zostanie poinformowany indywidualnie przez Zamawiającego drogą elektroniczną lub pisemnie niezwłocznie po uzyskaniu informacji od Lidera projektu min. 2 dni przed rozpoczęciem usługi. Wykonawca ponosi wszystkie koszty związane z wykonywaniem zlecenia poza siedzibą Zamawiającego, w szczególności koszty dojazdu, rozmów telefonicznych, zużycia materiałów biurowych, podstawowego sprzętu biurowego itp., a także koszty składek ubezpieczenia społecznego i ubezpieczenia zdrowotnego, podatek VAT - o ile zachodzi prawny obowiązek potrącenia składek w tym zakresie lub podatku VAT. Wykonawca składa oświadczenie według załącznika nr 2 do umowy dotyczącego zaangażowania w innych projektach w celu wykluczenia podwójnego finansowania i zweryfikowania dyspozycyjności czasowej do wykonania zobowiązań wynikających z wszystkich projektów i jest zobowiązany do aktualizowania oświadczenia w przypadku wystąpienia zmian. Wykonawca może złożyć tylko 1 ofertę z zakresu zadań od 6 do 8. Wykonawca, który złożył ofertę na zadanie z zakresu 6 do 8, może złożyć jedną ofertę na zadania z zakresu 1 do 5. Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot umowy przy udziale wskazanego w ofercie Eksperta. Ewentualna zmiana osoby pełniącej funkcję eksperta może nastąpić wyłącznie za zgodą Zamawiającego, o ile Wykonawca zapewni osobę o kwalifikacjach i doświadczeniu nie niższym od określonych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 722210000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga od Wykonawców wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.dabrowa-gornicza.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach