Przetargi.pl
Usługi dozoru mienia część 1 postępowania- Temat: Usługi dozoru mienia Ośrodka Transportu Leśnego przy ul. Poznańska 10 ; 66-200 Świebodzin części 2 postępowania Temat: Usługi dozoru mienia w Lasy Państwowe Ośrodek Transportu Leśnego - Placówka Terenowa w Lubsku ul. Emilii Plater 15a; 68 - 300 Lubsko części 3: Usługi dozoru mienia w Lasy Państwowe Ośrodek Transportu Leśnego - Zakład Drzewny Klenica, 66 - 130 Bojadła ul. Bolesława Chrobrego 76

Lasy Państwowe Ośrodek Transportu Leśnego Świebodzin ogłasza przetarg

  • Adres: 66200 Świebodzin, ul. Poznańska
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 683 823 434 , fax. 683 823 435
  • Data zamieszczenia: 2017-07-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Lasy Państwowe Ośrodek Transportu Leśnego Świebodzin
    ul. Poznańska 10
    66200 Świebodzin, woj. lubuskie
    tel. 683 823 434, fax. 683 823 435
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: inny: Administracja LP

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi dozoru mienia część 1 postępowania- Temat: Usługi dozoru mienia Ośrodka Transportu Leśnego przy ul. Poznańska 10 ; 66-200 Świebodzin części 2 postępowania Temat: Usługi dozoru mienia w Lasy Państwowe Ośrodek Transportu Leśnego - Placówka Terenowa w Lubsku ul. Emilii Plater 15a; 68 - 300 Lubsko części 3: Usługi dozoru mienia w Lasy Państwowe Ośrodek Transportu Leśnego - Zakład Drzewny Klenica, 66 - 130 Bojadła ul. Bolesława Chrobrego 76
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Temat: Usługi dozoru mienia -Lasy Państwowe Ośrodek Transportu Leśnego ul. Poznańska 10; 66 - 200 Świebodzin Wspólny Słownik Zamówień: 85312310-5 - Usługi dozoru, 98341120-2 - Usługi portierskie, 79710000-4 - Usługi ochroniarskie Opis: Przedmiotem zamówienia jest usługa dozoru mienia, która będzie świadczona na obiekcie Ośrodka Transportu Leśnego z siedzibą: ul. Poznańska 10; 66 - 200 Świebodzin. Zapotrzebowanie: Obsada pojedyncza - w dni robocze od poniedziałku do piątku, od godziny 15:00 do godziny 7:00, oraz soboty i niedziele i dni wolne od pracy przez 24 godziny na dobę. Planowa liczba godzin ochrony to około 6896. Uwaga!! Wykonawca musi zamontować na terenie obiektu system elektronicznej kontroli dozorców (wartowników). Wykonawca dostarczy na każde żądanie Zamawiającego raporty w ww. zakresie w formie elektronicznej (np.: PDF itp.). Oprogramowanie oraz sprzęt (zestaw komputerowy, czytniki itp. ), łącze internetowe niezbędne do prowadzenia elektronicznej rejestracji jest w zakresie Wykonawcy. Zamawiający jest uprawniony do zmniejszenia maksymalnie o 20% ilości godzin usług ochrony mienia będących przedmiotem zamówienia i umowy. Rozliczenie usług nastąpi na podstawie cen jednostkowych zawartych w formularzu ofertowym przedłożonego przez Wykonawcę. Korekta zakresu usług wiąże się ze zmianą wynagrodzenia na niezmienionych warunkach Temat: Usługi dozoru mienia - Placówka Terenowa w Lubsku ul. Emilii Plater 15a; 68 - 300 Lubsko Wspólny Słownik Zamówień: 85312310-5 - Usługi dozoru, 79710000-4 - Usługi ochroniarskie, 98341120-2 - Usługi portierskie Opis: Przedmiotem zamówienia jest usługa dozoru mienia, która będzie świadczona na obiekcie Placówki Terenowej w Lubsku z siedzibą ul. Emilii Plater 15a; 68 - 300 Lubsko. Zapotrzebowanie: Obsada pojedyncza - w dni robocze od poniedziałku do piątku od godziny 15:00 do godziny 7:00, oraz soboty i niedziele i dni wolne od pracy przez 24 godziny na dobę. Planowa liczba godzin ochrony to około 6896. Uwaga!! Wykonawca musi zamontować na terenie obiektu system elektronicznej kontroli obchodów dozorców (wartowników). Wykonawca dostarczy na każde żądanie Zamawiającego raporty w ww. zakresie w formie elektronicznej (np.: PDF itp.). Oprogramowanie oraz sprzęt (zestaw komputerowy), łącze internetowe niezbędne do prowadzenia elektronicznej rejestracji jest w zakresie Wykonawcy. Zamawiający jest uprawniony do zmniejszenia maksymalnie o 20% ilości godzin usług ochrony mienia będących przedmiotem zamówienia i umowy. Rozliczenie usług nastąpi na podstawie cen jednostkowych zawartych w formularzu ofertowym przedłożonego przez Wykonawcę. Korekta zakresu usług wiąże się ze zmianą wynagrodzenia na niezmienionych warunkach Temat: Usługi dozoru mienia - Zakład Drzewny Klenica, 66 - 130 Bojadła ul. Bolesława Chrobrego 76. Wspólny Słownik Zamówień: 85312310-5 - Usługi dozoru, 79710000-4 - Usługi ochroniarskie, 98341120-2 - Usługi portierskie Opis: Przedmiotem zamówienia jest usługa dozoru mienia, która będzie świadczona na obiekcie Zakładu Drzewnego z siedzibą: ul. Bolesława Chrobrego 76 w Klenicy, 66 - 130 Bojadła. Zapotrzebowanie: Obsada jednoosobowa - 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu. Podwójna obsada od godziny 22:00 do godziny 6:00 przez 7 dni w tygodniu. Planowa liczba godzin ochrony na obiekcie to ok. 11808. Dozorca pełniący służbę we wszystkie dni muszą posiadać uprawnienia do obsługi kotłów wodnych do 100oC wraz z urządzeniami pomocniczymi na paliwa stałe (świadectwo kwalifikacyjne "E") a) w godzinach od 22:00 oraz dni wolne od pracy przez 24 godziny dozorca musi palić w kotłowni zakładowej – w budynku kotłowni, b) okresie sezonu grzewczego od 1 listopada do 15 kwietnia przez 24 godziny na dobę w kotłowni umiejscowionej w budynku administracyjnym. Uwaga!! Wykonawca musi zamontować na terenie obiektów system elektronicznej kontroli obchodów dozorców (wartowników) oraz system elektronicznej ewidencji wjazdów, wyjazdów pojazdów oraz wejść i wyjść osób poruszających się na terenie obiektu. Wykonawca dostarczy na każde żądanie Zamawiającego raporty w ww. zakresie w formie elektronicznej (np.: PDF itp.). Oprogramowanie oraz sprzęt (zestaw komputerowy, czytniki itp. ), łącze internetowe niezbędne do prowadzenia elektronicznej rejestracji jest w zakresie Wykonawcy. Zamawiający jest uprawniony do zmniejszenia maksymalnie o 20% ilości godzin usług ochrony mienia będących przedmiotem zamówienia i umowy. Rozliczenie usług nastąpi na podstawie cen jednostkowych zawartych w formularzu ofertowym przedłożonego przez Wykonawcę. Korekta zakresu usług wiąże się ze zmianą wynagrodzenia na niezmienionych warunkach a) Wykonawca musi zapewnić wszystkim pracownikom pełniącym służbę dozoru jednolite umundurowanie. Mundury muszą posiadać naniesiony w widocznych miejscach nazwę firmy (emblemat). b) zamawiający wymaga od Wykonawcy posiadania grupy interwencyjnej, a czas reakcji po zgłoszeniu alarmu powinien wynosić nie więcej niż 30 minut. Zamawiający informuje, iż może dokonywać próbnych zgłoszeń celem sprawdzenia reakcji w zakresie interwencji i gotowości grupy interwencyjnej. Zamawiający informuje, iż nie ma specjalnych wymagań odnośnie grupy interwencyjnej jak pozwolenie na broń, kwalifikacje zawodowe, skład osobowy itp.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85312310-5

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach