Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg
- Adres: 37-450 Stalowa Wola, ul. Kwiatkowskiego 2
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 015 8434313 , fax. 015 8421017
- Data zamieszczenia: 2009-09-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
ul. Kwiatkowskiego 2 2
37-450 Stalowa Wola, woj. podkarpackie
tel. 015 8434313, fax. 015 8421017
REGON: 00031347200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.ambulatorium.prv.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
usługi cateringowe - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
przygotowanie i dostawa do siedziby zamawiającego 3 posiłków dziennie ( śniadanie, obiad, kolacja) w ilościach wynikających ze stanu hospitalizowanych pacjentów ( stan hospitalizowanych osób 32 ) przez 565 dni w roku plus 4-8 kanapek z porcją sałatki warzywnej, w dni robocze. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia zawarte w załączniku nr 4 do SIWZ - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 553220006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy zgodnie z art. 22 ustawy Pzp. a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podst. art. 24 ust 1,2. 2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy również spełnią n/w warunki szczegółowe określone przez Zamawiającego. 3. W przypadku złożenia oferty wspólnej warunki określone w rozdziale V pkt 1-2 muszą spełniać łącznie wszyscy uczestnicy oferty wspólnej oraz : a) Wykonawcy występujący wspólnie ustanowią Pełnomocnika ( lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Jego pełnomocnictwo musi być podpisane przez uprawomocnionych przedstawicieli wszystkich pozostałych Wykonawców. b) jeżeli oferta Wykonawców występujących wspólnie zostanie wybrana, Zamawiający będzie żądał przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. 4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokumenty wymienione w § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady ministrów z dnia 16 października 2008r. zmieniające rozporządzenie w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane ( Dz.U. Nr 188 poz 1155 ) 5. Ocena spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wymienionych w pkt VI SIWZ, wg zasady spełnia- nie spełnia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 5.1. Dokumenty wymagane: a) formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru- załącznik nr 1 b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c) oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Pzp. - wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2 d) dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych, e) parafowany projekt umowy - załącznik nr 3 f) wykaz osób do kontaktów z wykorzystaniem wzoru- załącznik nr 5 g) dokumenty potwierdzające, że oferowane produkty spełniają wymagania jakościowe i normy wymagane dla tego rodzaju usług tj: -Decyzja Inspektora Sanitarnego potwierdzająca spełnienie wymagań do produkcji i wytwarzania żywności ( posiłków ). - Decyzja Inspektora Sanitarnego potwierdzająca spełnienie wymagań do przewozu posiłków - potwierdzenie wprowadzania lub wprowadzenia systemu HACAP h) koncesja, zezwolenie lub licencja jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania zezwolenia lub licencji na objęcie działalnością gospodarczą w zakresie objętym niniejszym zamówieniem publicznym. 5.2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę oraz doświadczenie, potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Wykonawca składa następujące dokumenty: Wykaz usług wykonanych w okresie ostatnich trzech lat usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających rodzajem oraz wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonywania /wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie ( referencje ) - załącznik nr 6 W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, składa następujące dokumenty: polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej,
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.e-spzoz.eu
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną