Przetargi.pl
Usługa związana z odbiorem, transportem i zagospodarowaniem odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych z terenu gminy Giby oraz prowadzenie Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych.

Urząd Gminy Giby ogłasza przetarg

  • Adres: 16-506 Giby, Giby 74A
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 87 5165038 , fax. 87 5165027
  • Data zamieszczenia: 2016-06-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Giby
    Giby 74A 74A
    16-506 Giby, woj. podlaskie
    tel. 87 5165038, fax. 87 5165027
    REGON: 00053416700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.ug.giby.wrotapodlasia.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa związana z odbiorem, transportem i zagospodarowaniem odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych z terenu gminy Giby oraz prowadzenie Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Rodzaj zamówienia: usługa. 2. Przedmiot zamówienia: Usługa odbioru i zagospodarowania stałych odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych, położonych na terenie Gminy Giby zgodnie z nomenklaturą CPV: 90.00.00.00-7, usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, oczyszczania/sprzątania i usługi ekologiczne, 90.50.00.00-2, usługi związane z odpadami 90.53.30.00-2, usługi gospodarki odpadami, 90.51.40.00-3, usługi recyklingu odpadów 3. Zakres zamówienia obejmuje wykonanie usługi na terenie Gminy Giby- polegającej na odbiorze z lokalizacji wskazanych przez Zamawiającego zmieszanych oraz selektywnie zebranych odpadów pochodzących z nieruchomości stanowiących własność właścicieli nieruchomości oraz zagospodarowaniem wskazanych w opisie zamówienia odpadów komunalnych w sposób zgodny z przepisami ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2016 r. poz. 250 ze zm.), uchwałą Sejmiku Województwa Podlaskiego w sprawie uchwalenia Planu gospodarki odpadami Województwa Podlaskiego na lata 2012-2017, przepisami Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Giby, a także innymi przepisami prawa ustawowego i miejscowego. 4. Odpady objęte przedmiotem zamówienia przeznaczone do odbioru zostały sklasyfikowane zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 9 grudnia 2014 r. w sprawie katalogu odpadów (Dz. U. z 2014 r., poz. 1923) i mieszczą się w grupie oznaczonej kodem: 20 - odpady komunalne łącznie z frakcjami gromadzonymi selektywnie: 1) niesegregowane w tym popioły i żużle (zmieszane odpady komunalne) - 20 03 01, 2) Papier tektura - 20 01 01, 3) Szkło - 20 01 02, 4) Tworzywa sztuczne - 20 01 39, 5) Metale - 20 01 40, 6) Odpady ulegające biodegradacji - 20 02 01, 7) Odpady wielkogabarytowe - 20 03 07, 8) Zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny - 20 01 35*, 20 01 36 9) Zużyte opony - 16 01 03. Przedmiot zamówienia obejmuje załadunek, transport i zagospodarowanie odpadów od mieszkańców gminy Giby, z tym że zmieszane odpady komunalne, (kod 20 03 01) odpady zielone (20 02 01) oraz pozostałości z sortowania, przeznaczone do składowania, Wykonawca jest obowiązany przekazać do instalacji posiadającej status regionalnej instalacji do przetwarzania odpadów komunalnych dla Regionu zgodnie z Planem Gospodarki Odpadami dla Województwa Podlaskiego lub w przypadku awarii tej instalacji do instalacji przewidzianych do zastępczej obsługi tego regionu, wskazanych w uchwale w sprawie wykonania wojewódzkiego planu gospodarki odpadami. Zamówienie obejmuje również utrzymanie i prowadzenie Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych. Zbiórka odpadów komunalnych będzie miała miejsce bezpośrednio z nieruchomości, na których zamieszkują i nie zamieszkują mieszkańcy i odbywać się będzie z podziałem na: 1) Zmieszane odpady komunalne, zbierane do jednego pojemnika; 2) Odpady segregowane surowcowe (suche) - przy zachowaniu selektywnej zbiórki odpadów z podziałem, które będą zbierane do drugiego pojemnika; 3) Szkło - opakowania szklane nie pobite, czyste, segregowane zbierane do kolejnego pojemnika. Pozostałe akcyjnie do worków przez Wykonawcę o częstotliwości - w miarę posiadanych środków technicznych i finansowych oraz w PSZOK; 4) Odpady ulegające biodegradacji (odpady zielone)- kompostowanie we własnym zakresie przy pomocy kompostowników przydomowych w domach jednorodzinnych, 5) Odpady wielkogabarytowe - odpady, które nie mogą być umieszczone ze względu na swoje rozmiary lub masę w typowych pojemnikach, tj. stare meble, wózki dziecięce, sprzęt gospodarstwa domowego, deski, materace itp. akcyjnie przez Wykonawcę o częstotliwości 2 razy w roku; 6) Zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny - akcyjnie przez Wykonawcę o częstotliwości 2 razy w roku; 7) zużyte opony- akcyjnie przez Wykonawcę o częstotliwości 2 razy w roku. W terminie 01.07.2016r. - 30.06.2018r.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 900000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 10 000,00 zł (słownie złotych : dziesięć tysięcy 00/100). 2. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub w kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: 1)pieniądzu, 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3)gwarancjach bankowych, 4)gwarancjach ubezpieczeniowych, 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016r. poz. 359). 3.Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4.Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: 70 9354 0007 0000 0000 1212 0021 BS Sejny Ekspozytura w Gibach Na poleceniu przelewu należy wpisać Wadium - Usługa związana z odbiorem, transportem i zagospodarowaniem odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych z terenu gminy Giby. 5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 6.W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego lub dołączyć do oferty. 7.Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2015r. poz. 2164 z późn. zm.). 8.Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 9.Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 10.Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 11.Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 12.Wykonawca, którego oferta została wybrana, traci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego, jeżeli: 1) odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, 2) odmówi wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 13.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, nie złożył dokumentów, oświadczeń lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ug.giby.wrotapodlasia.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach