Wójt Gminy Słupsk ogłasza przetarg
- Adres: 76-200 Słupsk, ul. Sportowa 34
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 0-59 842 84 60, 842 92 54 , fax. 059 8429254
- Data zamieszczenia: 2013-07-03
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wójt Gminy Słupsk
ul. Sportowa 34 34
76-200 Słupsk, woj. pomorskie
tel. 0-59 842 84 60, 842 92 54, fax. 059 8429254
REGON: 00055137800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.slupsk.ug.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługa wykonywania wycen nieruchomości w zakresie opłaty adiacenckiej, opłaty planistycznej, opłaty z tytułu użytkowania wieczystego na rzecz Gminy Słupsk w latach 2013 - 2014. Część II - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiot zamówienia obejmuje usługę wykonywania wycen nieruchomości w zakresie opłaty adiacenckiej, opłaty planistycznej, opłaty z tytułu użytkowania wieczystego na rzecz Gminy Słupsk w latach 2013 - 2014. Część II. 2. Szczegółowy zakres poszczególnych prac jest określony w formularzu ofertowym - zał. Nr 1 do SIWZ. 3. Wyceny nieruchomości stanowiące przedmiot zamówienia będą realizowane sukcesywnie wg potrzeb Zamawiającego w terminach wymaganych w formularzu oferty. Faktyczne ilości poszczególnych zleceń będą zgłoszone przez Zamawiającego drogą elektroniczną, faksem lub pisemnie. 4. Ilość wycen nieruchomości określonych w formularzu oferty jest ilością szacunkową i jako taka nie może stanowić podstawy do wnoszenia przez Wykonawcę jakichkolwiek roszczeń co do ilości zleceń faktycznie dokonanych przez Zamawiającego w toku realizacji umowy w sprawie zamówienia publicznego. 5. Zamawiający zastrzega sobie prawo ograniczenia przedmiotu zamówienia w zakresie ilościowym, w przypadku, gdy z powodów ekonomicznych, bieżących potrzeb lub innych, nie będzie to leżało w interesie Zamawiającego. 6. W związku z ograniczeniem przez Zamawiającego przedmiotu umowy, Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia w stosunku do Zamawiającego. 7.Rozliczanie w toku realizacji umowy w sprawie zamówienia publicznego następować będzie sukcesywnie w oparciu o faktycznie zrealizowane wyceny, opracowania i ceny jednostkowe zadeklarowane w ofercie. 8. W trakcie realizacji zamówienia Wykonawca nie będzie otrzymywał z Urzędu Gminy załączników w postaci dokumentów lub ich kserokopii, takich jak: 1) wypis z rejestru gruntów, 2) wyrys z mapy ewidencyjnej, 3) wyciąg z księgi wieczystej. 9. Dokumenty, o których mowa w pkt 3.8 Wykonawca zobowiązany będzie uzyskiwać we własnym zakresie z Ośrodka Dokumentacji Geodezyjno - Kartograficznej w Słupsku, z Sądu Rejonowego w Słupsku VII i z Wydziału Ksiąg Wieczystych w Słupsku. 10.W każdym czasie, a w szczególności w przypadku uchylenia przez Samorządowe Kolegium Odwoławcze, lub Sąd Administracyjny decyzji o opłacie adiacenckiej, lub planistycznej ze względu na nieprawidłowo wykonany operat szacunkowy nieruchomości, operat będzie przekazywany do Stowarzyszenia Rzeczoznawców Majątkowych celem opracowania odpowiedniej opinii. 11. Jeżeli z wydanej opinii, o której mowa w pkt 3.10 będzie wynikać, że operat został opracowany nieprawidłowo, lub posiada wady koszt wydania takiej opinii przez Stowarzyszenie poniesie Wykonawca. Natomiast, w przypadku kiedy Stowarzyszenie wyda opinię, że nie wnosi żadnych uwag do operatu, koszt wydania opinii poniesie Zamawiający. 12. W oferowanej cenie Wykonawca zobowiązany jest przewidzieć wydanie 30 % operatów / opinii w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach w każdym czasie na żądanie Zamawiającego. 13.Terminy na opracowanie poszczególnych dokumentacji stanowiące przedmiot zamówienia będą liczone w oparciu o dni robocze - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 701000002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający przewiduje zamówienia uzupełniające w ilości 10 %.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.gminaslupsk.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie wycen nieruchomości na potrzeby Wydziału Gospodarki Nieruchomości i Geodezji w latach 2016-2017
Dodano: 2016-02-24 - Wyceny nieruchomości na potrzeby Wydziału Gospodarki Nieruchomościami i Geodezji w latach 2016-2017
Dodano: 2015-12-15 - Usługa wykonywania prac geodezyjnych na rzecz Gminy Słupsk w latach 2015 - 2017
Dodano: 2015-04-24 - Wyceny nieruchomości na potrzeby Wydziału Polityki Gospodarczej i Nieruchomości Urzędu Miasta Gdyni na 2015r.
Dodano: 2014-11-19 - Usługa wykonywania wycen nieruchomości na rzecz Gminy Słupsk w latach 2014-2015
Dodano: 2014-03-19 - Wyceny nieruchomości na potrzeby Wydzialu Polityki Gospodarczej i Nieruchomości Urzędu Miasta Gdyni (powtórzenie cz. nr 1 i nr 4 z przetargu Nr EZP.MN.271.121.2013)
Dodano: 2014-01-15 - Wycena nieruchomości na potrzeby Wydziału Polityki Gospodarczej i Nieruchomości Urzędu Miasta Gdyni
Dodano: 2013-11-20 - Wycena nieruchomości
Dodano: 2013-11-04 - Wycena nieruchomości
Dodano: 2013-08-19 - Wykonanie wycen nieruchomosci na potrzeby Wydziału Polityki Gospodarczej i Nieruchomości Urzędu Miasta Gdyni
Dodano: 2013-07-24