Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej ogłasza przetarg
- Adres: 20-031 Lublin, Pl. M. Curie-Skłodowskiej 5
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 081 5375965 , fax. 081 5375965
- Data zamieszczenia: 2016-06-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej
Pl. M. Curie-Skłodowskiej 5 5
20-031 Lublin, woj. lubelskie
tel. 081 5375965, fax. 081 5375965
REGON: 00000135300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.umcs.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługa wsparcia technicznego dla sprzętu serwerowego i sieciowego firmy Hewlett-Packard (oznaczenie sprawy: PN/37-2016/DOP-p) - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi wsparcia technicznego dla sprzętu serwerowego i sieciowego firmy Hewlett-Packard. Szczegółowy opis dotyczący przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku do SIWZ. Uwaga: Zamawiający dopuszcza zaoferowanie przez Wykonawców rozwiązań (realizacji świadczenia usługi) równoważnych, pod warunkiem spełnienia warunków i zakresu wsparcia technicznego zgodnego ze specyfikacją w ww. dokumencie. Zakres świadczenia wsparcia musi obejmować wszystkie zalecenia producenta oprogramowania oraz sprzętu, między innymi: 1) W ramach świadczonego serwisu Wykonawca zapewni Zamawiającemu ciągły dostęp do portali internetowych producenta sprzętu, zawierających narzędzia wsparcia elektronicznego. W szczególności narzędzia te muszą umożliwiać: a) przeszukiwanie bazy wiedzy producenta dotyczącej sprzętu i oprogramowania objętego wsparciem technicznym, b) pobieranie poprawek i nowych wersji oprogramowania dla sprzętu objętego serwisem, c) pozyskiwanie informacji o statusie umowy serwisowej oraz o urządzeniach nią objętych, a także zgłaszanie zdarzeń serwisowych i monitorowanie z nimi związanych prac. Procedury dotyczące dokonywania zgłoszeń serwisowych, statusu napraw oraz opis procedury śledzenia zgłoszeń i eskalacji Wykonawca przedstawi Zamawiającemu w dniu podpisania umowy. 2) Wykonawca musi zapewnić Zamawiającemu możliwość odnowienia, po wygaśnięciu zawartej umowy serwisowej, wsparcia producenta bez konieczności uiszczania dodatkowych opłat wznowieniowych. Usługa wsparcia technicznego wynika z konieczności zapewnienia bezawaryjnego funkcjonowania urządzeń i systemów które są w posiadaniu Zamawiającego. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy - Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązania, spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 726110006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin płatności
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.umcs.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługi wsparcia technicznego dla oprogramowania oraz sprzętu serwerowego (oznaczenie sprawy: PN/29-2016/DOP-p)
Dodano: 2016-04-26 - Zapewnienie serwisu i świadczenie usługi asysty technicznej dla systemu telekomunikacyjnego Open Stage Voice (Hipath8000) w wersji 6.0 oraz Hipath4000 w wersji 6.0 wraz z aplikacjami towarzyszącymi Xpressions V7 Itar4.04 i Biling Online
Dodano: 2013-11-27 - Usługa wsparcia technicznego dla licencji oprogramowania Oracle dla Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II
Dodano: 2013-11-25 - Usługa wsparcia technicznego dla licencji oprogramowania Oracle dla Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II
Dodano: 2013-11-12 - Usługa wsparcia technicznego dla licencji oprogramowania Oracle dla Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II
Dodano: 2013-10-11 - Zapewnienie świadczenia usługi wsparcia urządzeń sieciowych Cisco OP-IV.272.100.2013.PW
Dodano: 2013-08-12 - usługi wsparcia OP-IV.272.88.2013.PW
Dodano: 2013-07-16 - zapewnienie świadczenia usługi wsparcia urządzeń sieciowych Cisco i dostawa licencji dostępowych CAL oraz licencji Microsoft Windows Server w podziale na części [OP-IV.272.44.2012.PW]
Dodano: 2012-05-16 - Zapewnienie serwisu i świadczenie usługi asysty technicznej dla firewalla Juniper SSG 550 i przełączników Cisco Catalyst oraz dostawa kluczy licencyjnych.
Dodano: 2010-12-21 - Zapewnienie serwisu i świadczenie usługi asysty technicznej dla systemu telekomunikacyjnego Hipath 4000, Hipath 8000, aplikacji Xpressions, Itar, Biling Online, firewalla Juniper SSG 550 oraz przełączników Cisco Catalyst oraz dostawa kluczy licencyjnych.
Dodano: 2010-11-26