Przetargi.pl
Usługa w zakresie dozoru i ochrony nieruchomości przy ul. Ząbkowskiej 22/24/26 i Ząbkowskiej 23/25 w Warszawie Oznaczenie sprawy: DNZP/3411/77/17

Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Praga Północ m. st. Warszawy ogłasza przetarg

  • Adres: 03-719 Warszawa, Jagiellońska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. +48228186741 , fax. +48228186741
  • Data zamieszczenia: 2017-10-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Praga Północ m. st. Warszawy
    Jagiellońska 23
    03-719 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. +48228186741, fax. +48228186741
    REGON: 011513343
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgn-praga-pn.waw.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa w zakresie dozoru i ochrony nieruchomości przy ul. Ząbkowskiej 22/24/26 i Ząbkowskiej 23/25 w Warszawie Oznaczenie sprawy: DNZP/3411/77/17
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Usługa społeczna o wartości mniejszej niż 750 000,00 euro Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie usługi - dozór i ochrona mienia oraz prowadzenie działań prewencyjno-interwencyjnych zmierzających do zapobiegania kradzieży i niszczeniu mienia na terenie nieruchomości przy ul. Ząbkowskiej 22/24/26 i ul. Ząbkowskiej 23/25. Wykonawca zobowiązany jest do podejmowania wszelkich niezbędnych działań zapobiegających przestępstwom przeciwko mieniu Zamawiającego, mieszkańcom, mieniu mieszkańców i użytkowników oraz przeciwdziałających powstawaniu szkód wynikających z tych zdarzeń, a nadto nie dopuszczania do wstępu nieuprawnionych osób na teren chroniony. W uzasadnionych przypadkach, w celu prawidłowego wykonania zakresu zamówienia wykonawca zobowiązany jest do korzystania ze wsparcia patroli interwencyjnych, w ramach wynagrodzenia określonego w umowie. Usługa ochrony wykonywana będzie przez 4 osoby. Maksymalna ilość godzin dozoru, w wymaganym okresie realizacji przedmiotu zamówienia wynosi 35 040 godzin dla 4 pracowników. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określono w Projekcie umowy- Załącznik Nr 4 do siwz oraz Ramowych Założeniach Ochrony Nieruchomości - Załącznik Nr 1 do umowy i Protokole odbioru usługi - Załącznik Nr 2 do umowy, które wraz z projektem umowy stanowią integralną część specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79710000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: przetarg nieograniczony – art. 138o pzp Usługa społeczna o wartości mniejszej niż 750 000,00 euro Wadium w kwocie 16 000,00 zł. słownie: szesnaście tysięcy złotych. Szczegółowe informacje dotyczące wadium, zawarte są w Rozdziale VIII specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Banku - ZGN w Dzielnicy Praga Północ m.st. Warszawy w Banku Citibank Handlowy ul. Senatorska 16 numer rachunku: 67 1030 1508 0000 0005 5087 2048.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że: posiada aktualną koncesję na prowadzenie działalności w zakresie usług ochrony osób i mienia z okresem ważności obejmującym co najmniej okres realizacji przedmiotu zamówienia - ustawa z 22 sierpnia 1997 roku o ochronie osób i mienia (t.j. Dz.U.2016 poz. 1432). W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców – każdy z wykonawców musi posiadać aktualną koncesję na prowadzenie działalności w zakresie usług ochrony osób i mienia z okresem ważności obejmującym co najmniej okres realizacji przedmiotu zamówienia - ustawa z 22 sierpnia 1997 roku o ochronie osób i mienia (t.j. Dz.U.2016 poz. 1432).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik Nr 1 do siwz; 2) W przypadku, gdy wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22 a pzp – tj. zaistnienia okoliczności o których mowa w Rozdziale V ust. 4 siwz składa zobowiązanie innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, zawierające w szczególności elementy określone w Rozdziale V ust. 4 pkt. 2 siwz; 3) wadium wnoszone w poręczeniach lub gwarancjach należy dołączyć w oryginale do oferty, natomiast w przypadku wniesienia wadium w pieniądzu - Zamawiający zaleca dołączenie do oferty potwierdzenia dokonania przelewu wadium - zgodnie z postanowieniami Rozdziału VIII niniejszej siwz; 4) pełnomocnictwo – w przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie, które w swej treści jednoznacznie wskazuje czynności do których pełnomocnik jest umocowany. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do oferty należy dołączyć również pełnomocnictwo, o którym mowa w Rozdziale V ust. 5 pkt. 2 siwz. 5) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej, o której mowa w art. 86 ust. 5 pzp, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: tak

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach