Grudziądzkie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 86-300 Grudziądz, ul. Waryńskiego 2
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 56 64 270 22 , fax. 56 64 270 22
- Data zamieszczenia: 2015-12-04
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Grudziądzkie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o.
ul. Waryńskiego 2 2
86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 56 64 270 22, fax. 56 64 270 22
REGON: 87124511200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.tbs-grudziadz.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka Prawa handlowego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługa utrzymania czystości w budynkach i nieruchomościach niezabudowanych Grudziądzkiego TBS Sp. z o.o. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa utrzymania czystości w budynkach i nieruchomościach niezabudowanych Grudziądzkiego TBS Sp. z o.o. w okresie od dnia 01.01.2016r. do 31.12.2017r. 2. Zakres czynności sprzątania dotyczący utrzymania czystości w biurze GTBS Sp. z o.o., budynkach mieszkalnych oraz niezabudowanych częściach nieruchomości znajdujących się w obrębie wymienionych poniżej obiektów: 1) Budynki mieszkalne: a) Klatki schodowe i korytarze: - codzienne (od poniedziałku do piątku) sprawdzanie czystości klatek schodowych, korytarzy oraz drzwi wejściowych na klatki schodowe i korytarze - zamiatanie - 1 raz w tygodniu, - zmywanie posadzki - 1 raz w tygodniu, - czyszczenie parapetów, poręczy, włączników prądu - 1 raz w tygodniu, - usuwanie pajęczyn - 1 raz w tygodniu, - mycie drzwi wejściowych - 1 raz w tygodniu, - mycie okien - 4 razy w roku, - mycie lamp oświetleniowych - 2 razy w roku, - mycie lamperii - 2 razy w roku, - czyszczenie wodomierzy i ciepłomierzy - 1 raz w roku b) Korytarze w piwnicach, miejsca postojowe dla samochodów osobowych, oraz dojazd do garaży w podziemiu - zamiatanie i mycie schodów - 2 raz w miesiącu, - usuwanie pajęczyn - na bieżąco - mycie okien - 4 razy w roku, - mycie lamp oświetleniowych - 2 raz w roku, - usuwanie kurzu z poziomów rur wod.-kan. i c.o. - 2 raz w roku 2) Pomieszczenia biurowe przy ul. Waryńskiego 2: - zamiatanie - codziennie (od poniedziałku do piątku), - zmywanie posadzki - codziennie (od poniedziałku do piątku), - mycie płytek ściennych oraz armatury w łazience - codziennie (od poniedziałku do piątku), - czyszczenie mebli oraz innego wyposażenia - codziennie (od poniedziałku do piątku), - mycie drzwi wejściowych - codziennie (od poniedziałku do piątku), - mycie okien - 4 razy w roku, - mycie lamp oświetleniowych - 2 raz w roku, - uzupełnienie materiałów eksploatacyjnych - w miarę potrzeb 3) Niezabudowane części nieruchomości: - sprzątanie posesji, w tym zbieranie śmieci z terenu posesji oraz opróżnianie śmietnika ulicznego - codziennie - mycie schodów zewnętrznych (z wyjątkiem sytuacji, gdy nie pozwalają na to warunki atmosferyczne, np. mróz), zamiatanie terenu całej posesji oraz usuwanie chwastów z terenu całej posesji - 1 raz w tygodniu, - zakup i dostawa pisaku (mieszanki uszorstniającej) w ilości niezbędnej do zapewnienia skutecznego usuwania skutków zimy - w okresie letnim koszenie trawy minimum 1 raz w miesiącu oraz wygrabienie i wywóz skoszonej trawy - zakup i nasadzenie sadzonek kwiatów jednorocznych w ilości 80 szt. w miejscach wskazanych przez Zamawiającego (np. pelargonia, begonia) oraz pielęgnacja i utrzymanie ich wzrostu. - w okresie zimowym odśnieżanie pieszo-jezdni lub jezdni, chodników, dojść na podwórzach oraz dojazdów do miejsc składowania pojemników na odpady oraz bram wjazdowych do garaży, wywóz nadmiaru śniegu - zwalczanie gołoledzi poprzez posypywanie piaskiem (mieszanką uszorstniającą), przy czym Wykonawca będzie usypywał śnieg w pryzmy przy krawężniku chodnika zostawiając wolne przejścia i przejazdy 2. Lokalizacja budynków objętych przedmiotem zamówienia: 1) ul. Waryńskiego 2 (ilość klatek: 8, ilość kondygnacji budynku: 4 ilość m2 powierzchni wszystkich klatek schodowych: 584,11, ilość m2 pomieszczeń piwnicznych: 1129,76) 2) ul. Waryńskiego 2 - biuro GTBS Sp. z o.o., (ilość pokoi: 4, ilość m2: 189,91) 3) ul. Kulerskiego 4 (ilość klatek: 5, ilość kondygnacji budynku: 4 , ilość m2 powierzchni wszystkich klatek schodowych: 314, ilość m2 pomieszczeń piwnicznych: 291,7) 4) ul. Staruchy 8 (ilość klatek: 3, ilość kondygnacji budynku: 4, ilość m2 powierzchni wszystkich klatek schodowych: 188,34, ilość m2 pomieszczeń piwnicznych + przestrzeń garażu: 539,09) 5) ul. Milczewskiego Bruna 5 (ilość klatek: 3, ilość kondygnacji budynku: 4, ilość m2 powierzchni wszystkich klatek schodowych: 184,6, ilość m2 pomieszczeń piwnicznych + przestrzeń garażu: 639,16) 6) ul. Stachury 6 (ilość klatek: 3, ilość kondygnacji budynku: 4, ilość m2 powierzchni wszystkich klatek schodowych: 184,6, ilość m2 pomieszczeń piwnicznych + przestrzeń garażu: 639,16) 7) ul. Milczewskiego Bruna 7 (ilość klatek: 3, ilość kondygnacji budynku: 4, ilość m2 powierzchni wszystkich klatek schodowych: 188,34, ilość m2 pomieszczeń piwnicznych + przestrzeń garażu: 539,09) 8) ul. Chełmińska 108d (ilość klatek: 9, ilość kondygnacji budynku: 4, ilość m2 powierzchni wszystkich klatek schodowych + wózkowni: 1012,5, ilość m2 pomieszczeń piwnicznych: 588,5 ) 9) ul. Solna 9a (ilość klatek: 2, ilość kondygnacji budynku: 4, ilość m2 powierzchni wszystkich klatek schodowych +korytarzy: 186,70, ilość m2 pomieszczeń piwnicznych: 120,6 ) 10) ul. Chełmińska 108b (ilość klatek: 2, ilość kondygnacji budynku: 4, ilość m2 powierzchni wszystkich klatek schodowych + korytarzy: 703,80 , ilość m2 pomieszczeń piwnicznych: 346,6 ) 11) ul. Chełmińska 108c (ilość klatek: 2, ilość kondygnacji budynku: 4, ilość m2 powierzchni wszystkich klatek schodowych + korytarzy: 703,80, ilość m2 pomieszczeń piwnicznych: 346,6) Wykaz materiałów, którymi musi dysponować Wykonawca w realizacji zamówienia: 1. Środki czystości, środki dezynfekujące, środki zapachowe, konserwujące oraz inne materiały potrzebne do wykonania zamówienia z należyta starannością; wszystkie preparaty muszą posiadać karty charakterystyki. 2. Papier toaletowy biały do toalety - 6 osób, 100% celulozy - łagodny dla skóry w małych zwoikach 3 - warstwowy, rolka dopasowana do prawie wszystkich konwencjonalnych dozowników. 3. Jednorazowe ręczniki papierowe w wałkach 2 - warstwowe do pojemników Tork. 4. Jednorazowe ręczniki papierowe składane z-z do toalety (6 osób) białe, składane po 200 szt. 5. Mydło w płynie kremowe do toalety (6 osób) przeznaczone do codziennego mycia i pielęgnacji skóry, o działaniu nawilżający i pozostawiającym przyjemny zapach, przebadany dermatologicznie. 6. Worki na śmieci wykonane z folii LDPE do koszy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909112008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie będzie żądał wniesienia wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin płatności faktury
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip2.tbs-grudziadz.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Świadczenie usług w zakresie utrzymania czystości
Dodano: 2016-05-12 - Świadczenie usług polegających na utrzymaniu czystości obiektów Toruńskiej Infrastruktury Sportowej Sp. z o.o. w Toruniu
Dodano: 2015-12-17 - Świadczenie usług kompleksowego utrzymania czystości Uniwersyteckiego Centrum Sportowego w Toruniu w 2016 roku
Dodano: 2015-12-09 - Świadczenie usług w zakresie utrzymania czystości
Dodano: 2015-12-04 - Świadczenie usług kompleksowego utrzymania czystości Uniwersyteckiego Centrum Sportowego w Toruniu w 2016 roku
Dodano: 2015-11-24 - Świadczenie usług polegających na utrzymaniu czystości obiektów Toruńskiej Infrastruktury Sportowej Sp z o.o. w Toruniu - Hotel Meeting oraz MCSM
Dodano: 2015-11-12 - Świadczenie usług sprzątania obiektów, sprzątania i utrzymania terenu oraz wykonywania czynności konserwacyjnych w budynkach Zamawiającego
Dodano: 2015-10-30 - świadczenie usług w zakresie sprzątania oraz utrzymania czystości i porządku w granicach norm sanitarno-epidemiologicznych na terenie Zakładu Pielęgnacyjno-Opiekuńczego w Toruniu
Dodano: 2015-06-24 - Świadczenie usług w zakresie utrzymania czystości
Dodano: 2015-05-22 - Świadczenie usług w zakresie utrzymania czystości
Dodano: 2015-05-06