Przetargi.pl
Usługa szycia sortów mundurowych dla Urzędu Morskiego w Słupsku

Urząd Morski w Słupsku ogłasza przetarg

  • Adres: 76-200 Słupsk, Al. Sienkiewicza 18
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 059 8428406 , fax. 059 8428406, 8412443
  • Data zamieszczenia: 2015-11-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Morski w Słupsku
    Al. Sienkiewicza 18 18
    76-200 Słupsk, woj. pomorskie
    tel. 059 8428406, fax. 059 8428406, 8412443
    REGON: 00014502300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umsl.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa szycia sortów mundurowych dla Urzędu Morskiego w Słupsku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest usługa szycia sortów mundurowych dla pracowników Urzędu Morskiego w Słupsku. 2.Przedmiot zamówienia obejmuje usługę szycia i dostawy następujących sortów mundurowych: 2.1. marynarka mundurowa - 25 szt., 2.2. spodnie mundurowe - 40 szt., 2.3. spódnica mundurowa - 10 szt. 2.4. marynarka - mundur lekki - 40 szt., 2.5. spodnie mundur lekki - 50 szt., 2.6. spódnica mundur lekki - 12 szt. 2.7. płaszcz mundurowy - 3 szt., 3.Szczegółowy opis sortów mundurowych został zawarty w Formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. 4.Sorty powinny zostać wykonane zgodne ze wzorem oraz opisem umundurowania wskazanym w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 25 stycznia 2011 r. w sprawie umundurowania pracowników organów administracji morskiej (Dz.U. z 2011 r. Nr 37, poz. 193). 5.Zasadniczym materiałem jest ciemnogranatowa gabardyna o numerze RGB określonym w w/w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury. 6.Umundurowanie powinno charakteryzować się: 6.1.wytrzymałością na rozerwanie, 6.2.odpornością wybarwień na działanie czynników fizykochemicznych, potu, światła, 6.3.odpornością na pilling, 6.4.trwałością kantów, 6.5.odpornością na wyświecenie, 6.6.odpornością na brudzenie, 6.7.odpornością spodni na wypychanie, 6.8.niezmiennym wyglądem po wielokrotnym praniu i prasowaniu, 6.9.estetycznym wykonaniem, to znaczy: a)szwy ciągłe, wytrzymałe, wykonane prawidłowo (bez zmarszczeń i wyciągnięć), z prawidłowym wiązaniem ściegu, b)prawidłowym sklejeniem wkładów odzieżowych z tkaniną. 7.Ilości szycia poszczególnych elementów umundurowania wskazane w ust. 2 są ilościami szacunkowymi określonymi na podstawie aktualnej wiedzy Zamawiającego w zakresie prognozowanych potrzeb w okresie 24 miesięcy licząc od dnia podpisania umowy. W związku z powyższym Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia od realizacji zakupu 20% usług szycia poszczególnego asortymentu. Ponadto, Zamawiający zastrzega sobie również możliwość dokonywania w ramach wartości zawartej umowy zakupu usług szycia większej ilości jednych elementów umundurowania kosztem ilości innych. Rozliczenie nastąpi według faktycznie zrealizowanych usług z uwzględnieniem cen jednostkowych umundurowania wynikających ze złożonego wraz z ofertą Formularza cenowego. 8.Zamawiający w sposób sukcesywny będzie zlecał Wykonawcy uszycie umundurowania, przy czym Zamawiający gwarantuje, iż wartość jednorazowego zlecenia będzie wynosiło minimum 1000,00 zł brutto. 9.Wykonawca zobowiązany będzie, po każdorazowym otrzymaniu zlecenia od Zamawiającego, do przybycia do siedziby Urzędu Morskiego w Słupsku przy ul. Niemcewicza 15A, w celu pobrania wymiarów pracowników, dla których szyte będzie umundurowanie. 10.Wymagany, minimalny okres gwarancji jakości i rękojmi za wady na wykonany przedmiot zamówienia wynosi co najmniej 24 miesiące od daty podpisania pisemnego potwierdzenia przyjęcia towaru.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 983930004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: okres gwarancji jakości i rękojmi za wady
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umsl.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach