Powiatowy Urząd Pracy ogłasza przetarg
- Adres: 89-100 Nakło nad Notecią, ul. Dąbrowskiego 46
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 0-52 386 76 10 , fax. 0-52 386 76 13
- Data zamieszczenia: 2014-02-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Urząd Pracy
ul. Dąbrowskiego 46 46
89-100 Nakło nad Notecią, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 0-52 386 76 10, fax. 0-52 386 76 13
REGON: 09251274800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.pupnaklo.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługa szkoleniowa o nazwie ABC Przedsiębiorczości - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiot zamówienia Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia dla osób bezrobotnych Powiatu nakielskiego ABC Przedsiębiorczości. 2. Cel szkolenia Celem szkolenia jest przekazanie uczestnikom wiedzy na temat zakładania i prowadzenia działalności gospodarczej. 3. Liczba uczestników Szkolenie przeznaczone jest dla 64 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Nakle nad Notecią i Fili w Szubinie finansowanych ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Szkolenia będą się odbywały w grupach w czasie od marca do listopada 2014 r. Minimalna ilość osób w grupie - 8 maksymalna 15. Zamawiający przewiduje udzielania zamówienia uzupełniającego 4. Liczba godzin szkolenia określona programem szkolenia Program szkolenia obejmuje 60 h zajęć 5. Czas trwania i sposób organizacji szkolenia - szkolenie musi być realizowane według planu nauczania obejmującego przeciętnie nie mniej niż 25 godzin zegarowych w tygodniu. - łączny czas trwania zajęć w ciągu jednego dnia nie może przekroczyć 8 godzin zegarowych. - przez jedną godzinę należy rozumieć: 60 minut - 45 minut zajęć edukacyjnych oraz 15 minut przerwy, przy czym długość przerwy może być ustalona w sposób elastyczny. Zajęcia nie mogą kończyć się przerwą. - realizacja szkolenia odbywać będzie się w ciągu 5 dni tygodnia od poniedziałku do piątku. Zajęcia powinny rozpoczynać się nie wcześniej niż o godz. 8.00, a kończyć nie później niż o godz. 17.00. Liczba godzin zajęć każdego dnia musi być pełna. - Wykonawca wyda wszystkim uczestnikom szkolenia zaświadczenia zgodnego z § 75 ust. 3 rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 14 września 2010 r. w sprawie standardów i warunków prowadzenia usług rynku pracy (Dz. U. z 2010 r., Nr 177, poz. 1193 ze zm.) oraz zaświadczenia zgodnego z rozporządzeniem MEN z dnia 11 stycznia 2012 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. 2012 nr 0 poz. 186). 6. Miejsce realizacji szkolenia - Zajęcia muszą odbywać się w Nakle nad Notecią. - Wykonawca zobowiązany jest w Wykazie pomieszczeń oraz sprzętu niezbędnego do realizacji przedmiotu postępowania - Załącznik nr 7 do SIWZ wskazać dokładny adres miejsca odbywania zajęć. Musi przedstawić opis pomieszczeń oraz informacje o prawie do dysponowania pomieszczeniem, w którym odbywać się będą zajęcia - Sala do zajęć w warunkach codziennego użytkowania powinna mieć przeznaczenie wykładowe lub konferencyjne powinna być wyposażona w tablicę, sprzęt audiowizualny, ułatwiający przekazywanie wiadomości uczestnikom szkolenia musi być wyposażona w odpowiednią do liczby uczestników, liczbę stolików i miejsc siedzących, właściwie oświetlona, z odpowiednią temperaturą, przewietrzana. - Wykonawca musi zapewnić uczestnikom szkolenia swobodny dostęp do pomieszczeń sanitarnych w budynku, w którym odbywa się szkolenie (tj. WC, umywalka wraz z dostępem do ciepłej wody), a także z miejscem przeznaczonym do przechowywania ubrań wierzchnich. 7. Materiały dydaktyczne i catering - Każdy uczestnik szkolenia musi otrzymać w pierwszym dniu szkolenia bezzwrotnie materiały dydaktyczne z logo EFS przygotowane przez Wykonawcę w postaci długopisu, zeszytu, podręcznika lub skryptu zawierającego zakres tematyczny zawarty w programie szkolenia. - Odbiór powyższych materiałów dydaktycznych potwierdzony zostanie przez każdego uczestnika podpisaniem stosownego oświadczenia. - Wykonawca powinien zapewnić każdego dnia szkolenia: kawę, herbatę, wodę lub napoje zimne w ilości min. 0,5 l na osobę. 8 Zakres szkolenia - Szkolenie powinno obejmować część teoretyczną i praktyczną z wykorzystaniem standardów kwalifikacji zawodowych i modułowych programów szkoleń zawodowych dostępnych w bazach danych prowadzonych przez Ministra Pracy i Polityki Społecznej z danego zakresu (www.standardyiszkolenia.praca.gov.pl), - Szkolenie musi być zrealizowane zgodnie z właściwymi przepisami, w szczególności zgodnie z rozporządzeniem MPiPS z dnia 26 września 1997 r. w sprawie ogólnych przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy (Dz. U. z 2003 r. Nr 169, poz. 1650 z późn. zm.), - W programie zajęć powinny zostać uwzględnione następujące tematy: procedura zakładania działalności gospodarczej z omówieniem zagadnień formalnych związanych z rejestracją firmy w urzędzie gminy, zus, urzędzie skarbowym i statystycznym, podstawy prawne z zakresu zakładania i funkcjonowania firmy w tym : - formy prawne prowadzenia działalności gospodarczej - procedury prawno - administracyjne związane z prowadzeniem działalności. - prawo pracy - zobowiązania podatkowe i formy ewidencji podatkowej oraz rozliczania z tytułu ubezpieczeń, w tym ZUS - reklama i promocja Zagadnienia szkolenia prowadzone muszą być z zachowaniem realiów i procedur dotyczących podjęcia działalności gospodarczej na terenie Powiatu Nakielskiego oraz Regulaminu w sprawie przyznawania bezrobotnemu środków na podjęcie działalności gospodarczej oraz form zabezpieczenia zwrotu otrzymanych środków obowiązującym na terenie działania Powiatowego Urzędu Pracy w Nakle nad Notecią na rok 2014 dostępnego na stronie internetowej urzędu. - Osoba, której nieobecność na zajęciach przewyższać będzie 20% godzin przewidzianych programem szkolenia i nie uzupełni wiedzy nie może uzyskać zaświadczenia o ukończeniu szkolenia. - Wykonawca zobowiązany jest do ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków uczestników szkolenia, którym nie przysługuje stypendium za okres odbywania szkolenia, oraz którym przysługuje stypendium za okres odbywania szkolenia, w trakcie którego podjęli zatrudnienie zarobkową lub działalność gospodarczą zgodnie z art. 41 ust. 3b oraz art. 41 ust 7 ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz. U. 2013. 674 ze zm.) - Przed podpisaniem umowy Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu harmonogram szkolenia uwzględniający daty, ramy czasowe, zakres tematyczny oraz imię i nazwisko wykładowcy, miejsce odbywania zajęć. - Na zmianę w harmonogramie zajęć Zamawiający musi wyrazić zgodę, po wcześniejszym przedłożeniu przez Wykonawcę pisemnego zapytania. - Zajęcia z zakresu szkolenia może prowadzić min. 1 osoba, która posiada doświadczenie zawodowe polegające na przeprowadzeniu co najmniej 5 szkoleń o tematyce zgodnej z kierunkiem szkolenia w okresie trzech lat przed upływem terminu składania ofert - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805320002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Posiadanie certyfikatu jakości usług ISO
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pupnaklo.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- ABC przedsiębiorczości z elementami Kodeksu Pracy i przepisami BHP.
Dodano: 2016-06-15 - usługa szkolenia pracownik kancelaryjno-biurowy
Dodano: 2016-05-13 - ABC Przedsiębiorczości
Dodano: 2016-03-18 - ABC przedsiębiorczości z elementami Kodeksu Pracy i przepisami BHP.
Dodano: 2015-04-27 - ABC PRZEDSIĘBIORCZOŚCI
Dodano: 2015-04-03 - Szkolenie pn. ABC Przedsiębiorczości
Dodano: 2015-03-02 - Szkolenie pn. ABC Przedsiębiorczości
Dodano: 2015-02-10 - ABC Przedsiębiorczości
Dodano: 2015-02-05 - Szkolenie pn. ABC Przedsiębiorczości
Dodano: 2014-09-09 - Szkolenie pn. ABC Przedsiębiorczości
Dodano: 2014-03-14